juni stoppers deel 6

Goedemorgen meiden,

@Ryanne: Goed nieuws zeg!! Geniet van je verlof en laat je lekker verwennen door de mensen om je heen!

@Janien: hoe gaat het met je meid?

Hier nog steeds alles rustig. Mijn afscheiding is nog steeds wit. De vorige ronde was het al een paar dagen voor mijn NOD gekleurd. Dus dat vind ik wel erg positief. En op de laatste ronde na, was ik alle vorige rondes al ongi geweest. Dus dat vind ik toch ook wel positief. Maar wat ik raar vind is dat ik verder eigenlijk niks meer voel nu. Gister wel een beetje misselijk geweest en ik eet minder omdat ik gewoon geen honger heb. Maar verder heb ik nergens last van. Ik had toch eigenlijk gehoopt op de welbekende zwangerschapskwaaltjes, zodat ik meer gerustgesteld kon zijn. Nu ben ik nog steeds erg onzeker en ga ik er maar van uit dat ik gewoon ongi ga worden. Dan kan het alleen maar meevallen als dat niet zo is!

Hopje, wacht nog steeds af....

Fijne dag meiden.

X hopje

PS: als ik te lang sta of zit krijg ik trouwens wel last van mijn rug. Iets waar ik nooit last van heb, ook niet als ik ongi moet worden. Herkent iemand dit kwaaltje misschien?

Hi meiden,

tijdje weggeweest, ging even niet goed. Ben sinds dinsdag gestopt met de borstvoeding, nu over op flesvoeding. Na 2 borstontstekingen, spruw, altijd pijn bij t voeden, overproductie en veeeeeeel stress vond ik het welletjes. Heb alles geprobeerd maar het lukt niet. Nu kan ik eindelijk weer een dagje weg (met of zonder Jip) en ken mezelf weer een beetje terug. Fijn!

Jip doet het super, is al 6 kilo en is een binkie. Maatje 62 wordt alweer krap en hij wil het liefste bij je zitten. Ongelofelijk, hij is pas 5 weken!!! Maar ben superverliefd op m, hij is mooi, lief en stoer tegelijk!

Hopje: meid wat spannend! Ik duim voor je hoor, echt! Zondag testen dus? Kom dan nog wel even spieken hier...

Groetjes Janneke

hey meiden!!

@ hopje,ben zo benieuwd...... en hopelijk heb je zondag een pos test in handen

@ jannie,goed om te horen dat je je weer beter voelt!!! en jip alweer 6 kilo......wat gaat het hard!

@ eva,vandaag je 1ste verlof dag! heerlijk he.
      hoe vond je het maandag? was jij nou diegene die ook een vraag vroeg?

@ rie,ook vandaag met verlof! lekker genieten nu,

@ rianne,hoe was de 20 wkn echo?

@ bionda,al nieuws over je gesprek met de bedrijfsarts?

@ de rest hoe is het met jullie?

-X-

Hoi meiden.

@Hopje: dank je voor je felicitatie, wat lief! Ik hoop dat morgen voor jou ook een hele mooie dag word en dat je dit weekend het beste nieuws ooit krijgt. Duim heel hard voor je. Ik had helemaal geen kwaaltjes bij het begin, dus dat hoeft gelukkig niks te zeggen.

@Luxx: goed dat je mee doet aan moeders voor moeders. En inderdaad, alle beetjes helpen! Wat fijn dat je misselijkheid afneemt.

@Puk: wat een super gevoel he dat je je kleintje voelt. Ik kan er iedere dag zo van genieten (ook al zijn de trappen tegen mn ribben wat minder haha). Heb je een beetje rustig aan kunnen doen de afgelopen dagen? Veel plezier vanmiddag bij de echo!

@Rianne: en hoe was de echo?

@Ryanne: Wat een goed nieuws dat de waardes goed waren! Nu lekker verlof, geniet ervan. Raar idee he, 4 maanden niet werken....

@Liss: Ik stelde de vraag of je eigen vk  tijdens de hele  bevalling erbij mag zijn ja. Dit omdat een vriendin van mij is bevallen in het antonius en haar vk weg moest (volgens haar zeggen) omdat ze een ruggenprik kreeg. Dus wilde dat even checken. Ik dacht je ook al te zien, maar je was vrij snel weer weg daarna.  Wij vonden de avond zelf wel interessant. En jullie?

Ik heb verlof!! Heerlijk! Vind het wel nog een raar idee, ruim 4 maanden niet werken. Maar ik ga er zeker van genieten en was er ook wel erg aan toe. Morgen eerst lekker een weekend weg met mn mannetje.
Verder gaat alles goed. De kleine is de laatste tijd overdag lekker druk, 's nachts niet en begint dan pas rond 7.30 weer te schoppen. Hopelijk houd ie dat vol

Ik heb alleen nu zo'n slechte coordinatie! Ik heb de laatste weken al zoveel gesloopt tijdens het in- en uitruimen van de vaatwasser dat ik dat nu, om het servies te besparen, maar even niet meer doe  Autorijden doe ik ook liever niet meer, heb er gewoon de concentratie niet meer voor. Herkennen jullie dit???

Alvast fijn weekend allemaal!
Liefs Eva
34 weken en 1 dag zwanger

hey meiden,

ik heb even een weekje niet gekeken en wat een verhalen allemaal weer. heb nu even geen tijd om op iedereen te reageren sorry.

hier gaat het erg goed. voel me erg goed en hoop dat dat zo blijft. ben alleen onwijs moe na een paar slapeloze nachten. zat namelijk ma op di nacht om 3 uur in het ziekenhuis met mijn mannetje. hij was erg benauwd en voelde zich niet goed. bleek een zware bronchitus aanval te zijn in combi met astma en de griep. dit heeft hij normaal nooit.
dus zit nu aan de pretnison en antibiotica. is dus al de hele week thuis. eigenlijk heel sneu aangezien hij nooit ziek is.
vorig jaar werd hij gestoken door een wesp en dacht dat hij niet allergisch was, een half uur later zaten we bij de huisarst gelukkig net op tijd. dus nu wil de huisarts hem terugzien als hij weer beter is om te gaan onderzoeken waar dit vandaan komt.

@Hopje, ik duim echt heel erg hard voor je meis. hoe is het nu?

@Eva en Ryanne, lekker verlof. geniet ervan.

ik ga nu even douchen en dan mijn bedje in. tot snel.

liefs Christy

@Hopje; spannend: ik leef ook met je mee. Het zou toch wel heel mooi zijn.
Hier waarschijnlijk vandaag mijn eisprong volgens de gyn. Dus we hebben het druk gehad de laatste dagen. Dan weer wachten en hopen dat ik niet weer heel vroeg ongi wordt dit keer, want dan heeft t al helemaal geen kans.

In ieder geval een goed weekend met hopleijk goed nieuws toegewensd.

De rest van de dames: ook een fijn weekend.

groetjes
Wenser

Hallo Allemaal

De echo was helemaal goed!!! Echt gaaf. Vond het spannend maar het is helemaal gezond. Leuk leuk.
Heb van de week voor de eerste week gym gehad. Lig vervolgens 2 dagen plat met een ontzettende zere rug... Niet normaal meer. Is iets niet helemaal goed geaan.
Verder alles prima! Buik groeit hard nu.

Hopje wat spannend zeg. Ik heb een goed gevoel, en ik blijf duimen.

Ryanne wat fijn verlof.... [Heerlijk ben heel benieuwd hoe lang het nig gaat duren bij je. ]Nog even volhiuden hoor.

Eva ook bijna verlof toch......Lekker

Puk hoe was je echo?

Ik ga snel weer aan het werk, de kinderen maken nu een toets dus moet wel ff toezicht houden hihi.

x

Terug
Bovenaan