juni stoppers deel 6

Ik ben nieuw! Vind het zoo spannend.

Volgende week maandag neem ik mijn allerlaatste pil in en dan gaat het gebeuren... aan de klus :). Hebben jullie ook ontpilt? Zo ja hoelang? Ik wil het namelijk wel alleen weet niet hoe lang ik dat vol ga houden.

Friezinnetje

@Ryanne, ik heb ook even je foto's gespiekt. wat een schatjes. zal inderdaad druk zijn maar dat ga je zeker redden. komt vast helemaal goed.

@Wenser, voor het testen merkte ik eigenlijk weinig tot niets. alleen 's avonds veel vermoeider. dacht eigenlijk dat het aan het weer lag. op mijn nod dag was ik ineens misselijk met vlagen en dacht: ik ben nooit misselijk als ik ongi moet worden dus......
ik ga echt onwijs voor je duimen hoor. ik gun het jou ook zo.
bij deze de glitters: speciaal voor jou, Maaike en Janien.

************************************************************************************************
************************************************************************************************

@Janien, meis hoe is het nu met jou? kan me voorstellen dat het voor jou ook allemaal niet makkelijk is. wanneer is jou nod?

ik ga nu mijn bedje in ben helemaal gesloopt.

slaap lekker allemaal.
liefs Christy

Dank je voor de glitters, ik heb 1/3 deel gevangen. Janien en Maaike: jullie de rest.

Friezinnetje: Wij zijn een forum van vorig jaar juni. Niet beseft dat er al weer een nieuwe juni bij komt nu. Helaas ben ik dus na een ruim jaar (maart 2008 begonnen) nog niet zwanger, ook niet geweest nog. Tsja ik was wel zenuwachtig toen ik stopte, maar verwachtte dat het wel een half jaartje zou duren. Dat deed het ook, en toen nog een heleboel maanden. Dus dat is in ieder geval 1 tip die ik je geef: maak je niet te druk aan het begin, soms kan het wat langer duren. Ik heb 1 maand ontpilt  en toen voor het echie. Ik wilde niet te lang voor mijn touwen beginnen, dat was in april toen. De trouwdag was daardoor wel top, ik kon lekker aan de champagne haha.

Meiden, een goede week. Veel van jullie zijn of gaan bijna met verlof, wel fijn, Het zal wel zwaar zijn de laatste lootjes.
groetjes

Wenser

Goedemorgen meiden,

@Christy: ONWIJS GEFELICITEERD! Geweldig meid!!! Geniet er van, het is je zo onwijs gegunt!!

@Eva: het wordt steeds spannender voor je!

Hier alles oké, nog elke ochtend misselijk en ik moet ook  regelmatig spugen. Maar dat vind ik echt niet erg! Zondag gaan we het grote nieuws vertellen! Oh, wat vind ik dat spannend. Afgelopen vrijdag hebben we al een taart besteld met daarop een foto van de echo! En de tekst: Hier ben ik dan!

Fijne dag meiden!

X hopje

Terug
Bovenaan