juni stoppers deel 6

Hey!

Hopje!! Gefeliciteerd!! Wat een onwerkelijk gevoel niet, de eerste dag leef je echt op een roze wolk! Ronde 9 bracht ons ook geluk.

Voor de rest gaat het erg goed met me.
Ik had alleen niet echt de behoefte om me direct weer op het forum te storten omdat ik merk dat ik het er zo nu en dan toch best wel moeilijk mee heb.
Die momenten zal ik ook nog wel houden denk ik totdat ik weer zwanger ben.
Ik hoop alleen dat het niet weer 9 maanden zal gaan duren voordat ik weer zwanger ben, want dat is om eerlijk te zijn wel mijn grootste angst.
In elk geval heb ik volgende week maandag weer mijn NOD.
Vind het wel erg spannend omdat ik mijn symptonen voor een zwangerschap of een ongesteldheid hetzelfde zijn. Heb alleen sinds 3 dagen er pijnlijke borsten, neemt nu weer een beetje af, maar weet niet zo goed wat ik ervan denken moet. We zullen wel zien...

Liss ja vindt de foto's zelf ook erg leuk geworden. Texel was echt even lekker uitwaaien. Gelukkig hadden we er lekker weer bij.

Rianne wat spannend zeg dat je nu met verlof bent. Alles komt toch wel heel dichtbij nu..

Meiden ik reageer even een andere keer op de rest, hoop dat alles goed gaat met iedereen en met de kids. :)

liefs Janien

Hey Allemaal!

Hopje: GEFELICITEERD meid, woehoe!!! Eindelijk. Heeft dat duimen van ons toch geholpen. Lekker hoor, geniet ervan.

Janien: Kan me voorstellen dat je even geen zin had om je hier te tonen.... Het valt toch niet mee zo'n miskraam. Maar gaat het nu wel goed met je?

Hier alles goed. Rond en gezond om het zomaar te zeggen....
Ik ben nu dan heerlijk met verlof en dat bevalt prima. Wel krijg ik steeds meer last van kwaaltjes... vast omdat je meer tijd hebt om pijn te voelen...
Rugpijn, kramperig gevoel in mijn onderbuik en begin steeds meer vocht vast te houden..... en bewegen wordt steeds ongemakkelijker. Ach ja, je krijgt er iets moois voor terug, of niet dan?

Eva: nog gefeliciteerd met je verjaardag en je 1e jaar getrouwd!! Leuke dagen gehad?

Liefs Ryanne

Ik was even nieuwsgierig en wat lees ik....

Hopje, meid... van harte!!!!!!!!!!!!!!!

Wat geweldig voor jullie! Is het nieuws al een beetje geland? Hopelijk voel je je goed maar waarschijnlijk vind je de kwaaltjes helemaaaaaaal niet erg! ;-)
Tis je enorm gegund, zo lang gewacht, trouw mee blijven schrijven hier en elke keer een teleurstelling. Petje af meid. En nu genieten van dit supersupernieuws!

Groetjes,
Janneke & Jip

he meiden

Ben ik weer even.
net bij de vk geweest hartje klonk goed en hij was lekker actief maar nu is me baarmoeder wat aan de groote kant het had niks te betekenen het kan zijn dat ie een groeispurt heeft gemaakt kan ook zijn dat het een groot kindje word maar daar kon ze nog niks over zeggen en dat denk ik zelf niet want we zijn allebei normaal maar nu wil ze me voor de zekerheid testen op suiker over 4weken moet ik 3x per dag daar komen om te prikken..
Ik hoefde me geen zorgen te maken maar toch doe je het automatische een beetje..
heeft iemand hier ook ervaring mee??

nou ik moet zo werken dus ga even opschieten..

xxbion

Hoi meiden,

Bedankt voor al jullie felicitaties!! Erg lief!
Mijn lange wachten is inderdaad eindelijk beloond!

Toen ik vanmorgen wakker werd dacht ik dat ik het gedroomd had, zo onwerkelijk vind ik het nog. Maar toen ik meteen weer misselijk werd,  wist ik  dat het echt waar is. Haha!

Sinds zaterdagochtend dus al last van misselijkheid en vanmorgen voor het eerst ook echt al 2 keer moeten overgeven. Maar inderdaad ik heb het er met alle liefde voor over!! Verder voel ik me goed. 's Avonds een beetje moe, maar ook dat hoort erbij.

Ik zal zo even het lijstje aanpassen. Ik kan de uitgerekende datum maar moeilijk uitrekenen omdat mijn cyclus zo onregelmatig was, maar ik kom ergens uit rond 22 januari 2010.

Fijne dag meiden!!

Oh ja, hier natuurlijk de glitters voor alle nog niet zwangere meiden:

X  hopje

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Shanna        
27
18 mei