juni stoppers deel 6

Hoi meiden.

@ Rianne: ik houd jullie op de hoogte  Iedere vrouw komt anders aan tijdens de zwangerschap. De één komt in totaal maar 5 kilo aan, de ander 35. Gemiddeld komt een vrouw tijdens de zwangerschap 12 kilo aan. 9 kilo is netjes hoor!  Zijn die foto's op je hyves (van een shoot volgens mij) recent? Wat fijn dat je nog lekker actief kunt zijn.

@ Liss: netjes hoor, 11 kilo. Ik kom sinds mijn verlof elke week een kilo aan haha. Ik ben nu in totaal 14 kilo aangekomen, valt gelukkig (nog) mee. Ons mannetje zijn hoofd was ook iets kleiner dan gemiddeld, vind het ook helemaal niet erg haha! Dus zijn buikje was ook wat dikker? Ach  lekker hollands welvaren  Lag hij nog goed?

@Salsa: hoe is het met jou?? Zag je foto's op je hyves, mooi buikje hoor!

Vandaag met mn man de stad  in geweest. Nog een paar leuke dingen gehaald voor de kleine. Vanmiddag ook naar de vk geweest.  Alles weer goed met ons mannetje en met mij. Ik moet nu elke week dus dinsdag mag ik alweer.

Liefs Eva (37 weken zwanger)

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Wenser
30
21 juni
17
1

Janien
21

1 (na MK)
1

Christy
26
13 juni
1 (na MK)
1

Maaike

1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Luxx
27
10
1
4  dec 2009

Hopje
28
9
1
10  jan 2010

Shanna
27
7
1

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
JONGEN

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
kan niet
??

Maaike
ja
ja

Hopje
nee
nee
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
17  juni
controle
37 wkn
13.40

Bionda
3  juni
pretecho
26weken en 2dagen
20:30uur

Puk
4  juni
controle vk
23  weken en 2 dagen
15:15 uur

Eva

9  juni

Controle vk

37  wkn en 6 dagen
17:00 uur

Luxx
4   juni
controle vk
13 weken en 6 dagen
9.15 uur

Rianne31

17 juni

pretecho
25 weken en 4 dagen

13.15 uur

Hopje
9 juni
echo
9   weken + 2 dagen
20.00 uur

Bevallen!    

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke
05-04-09
Jip

Ryanne
27-05-09
tess en lynn

Hoi Eva

De foto's zijn van eind april, vrij recent in ieder geval. Was een teamuitje van het werk met de dames.

Fijn dat alles goed gaat met jullie, nog ongeveer 3 weken. Ben heel benieuwd!

x

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Wenser
30
21 juni
17
1

Janien
21

1 (na MK)
1

Christy
26
13 juni
1 (na MK)
1

Maaike

1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Miss X
25
3e
1
4  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

memke
26
1e na mk
1
16   sep 2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Luxx
27
10
1
4  dec 2009

Hopje
28
9
1
10  jan 2010

Shanna
27
7
1
jan 2010

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

MissX
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
JONGEN

Memke
nee
kan niet he
??

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
kan niet
??

Maaike
ja
ja

Hopje
nee
nee
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Liss
17  juni
controle
37 wkn
13.40

Bionda
3  juni
pretecho
26weken en 2dagen
20:30uur

Puk
4  juni
controle vk
23  weken en 2 dagen
15:15 uur

Eva

9  juni

Controle vk

37  wkn en 6 dagen
17:00 uur

Luxx
4   juni
controle vk
13 weken en 6 dagen
9.15 uur

Rianne31

17 juni

pretecho
25 weken en 4 dagen

13.15 uur

Hopje
9 juni
echo
9   weken + 2 dagen
20.00 uur

Shanna        
9 juni
echo
+/- 7,5 wk
14:10 uur

Bevallen!    

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke
05-04-09
Jip

Ryanne
27-05-09
tess en lynn

@ Hopje, wat geweldig dat het er allemaal goed uitzag! Heerlijk nieuws! Zag dat je 'savonds je echo hebt, handig zeg!

@ Luxx, goed dat je weer bent opgeknapt. Het was zulk heerlijk weer afgelopen weekend, daar moet je gewoon van genieten!
Ik besef het nu steeds meer dat het echt is. Ben best misselijk (gister echt beroerd, nu weer  'normaal' licht misselijk)  en m'n borsten zijn al gegroeid, wauw.
Ik vind het wel heel spannend. Volgende week dinsdag een echo, waarschijnlijk ben ik dan 7 en een halve week (maar dat hoor ik dan precies).

@ Ryanne, gefeliciteerd! Hoe gaat het met je meisjes?

Liefs Shanna

hey meiden,

@Hopje, gefeliciteerd meis met de goede echo. dat lijkt me echt zo'n opluchting. ga er lekker van genieten. moet je nog steeds overgeven of is dat al minder?

@Janien, ik ken dat ook van het alleen zijn na je miskraam. het is nu alweer 4 maand geleden maar nog steeds vind ik het vreemd om een avond alleen te zijn. ik hoop voor jou dat je snel een positieve test hebt. ik blijf duimen.

@ Wenser, grappig om te lezen dat jij en je man/vriend elkaar hebben leren kennen op het werk. dat is bij ons ook zo. ik was degene die uiteindelijk wegging omdat mijn contract niet verlengd werd en ik toch weer terug de kinderopvang in wilde. vind het wel nog steeds jammer dat we niet meer samenwerken. mijn man zou graag een eigen zaak willen starten, wie weet dat dat er ooit van komt en gaan we dan weer samenwerken haha. hoe is het verder met jou?

@Eva, jemig 37 weken alweer. word nu wel spannend. geniet nog even van de rust haha.

meiden, ik zou heel graag van jullie willen weten of jullie opzien tegen de bevalling? dat werd mij toen namelijk gevraagd in het intake gesprek. ik zei ja en dat vonden ze wel iets om in de gaten te houden zodat ik e.v. zwangerschapshaptonomie erbij kon gaan doen. het is natuurlijk nog niet nodig maar was benieuwd hoe jullie ertegenaan kijken.

fijne avond nog. liefs Christy

he meiden

Even snel een berichtje nog van mij..
ik heb net de 4d echo gehad wat bijzonder zeg hij was ontzettend druk en had steeds zijn handen voor zijn gezicht en was super super druk..
de foto's vind ik zelf soms wat wazig maar je ziet wel echt een mooi mannetje heb 120foto's op cd-rom meegekregen en een dvd..
er staan wat foto's op me hyves dus kunnen jullie even kijken..

Liefs Bionda

Dag Chris,

Wat leuk he, heel veel mensen om mij heen zouden er niet aan moeten denken om samen te werken. Maar wij zijn dus niet de enige die dat wel leuk vinden, jullie ook.

Met mij gaat het zijn gangetje. Ben het allemaal een beetje beu en laat deze maand alles dan ook maar een beetje aan mij voorbij gaan en niet teveel te plannen etc. Na de HSG volgende maand hoop ik de moed weer te vatten. Dan moet ik   t waarschijnlijk toch weer een half jaar zelf doen (dat doen we nu natuurlijk ook, maar mogelijk heeft die HSG een positieve invloed). Ik twijfel er over om dan misschien het alternatieve circuit in te gaan. Misschien eerst een homeopaat of anders acupuntuur. Ik weet t anders ook niet...

En jij? Hoe gaat het met jou? Heb jij eigenlijk ook al onderzoeken gehad oid.? Hoe lang ben jij nu in totaal al bezig (dus vanaf het begin?) Wordt jij het ook niet zat? Ik vind jou wel altijd heel positief en zo geinteresseerd in iedereen hier op het forum, ondanks je eigen verdriet wat je ongetwijfeld hebt.

Liefs
Wenser

@Rianne: op die foto's heb je echt een bescheiden buikje, mooi hoor.

@Chris: ik zie niet echt op tegen de bevalling, want het moet er toch uit. Ik ga er wel steeds meer over nadenken nu het dichterbij komt. Maar als je op ziet tegen de bevalling is die zwangerschapshaptonomie misschien wel goed om dan te gaan doen als ik het zo even online gelezen heb.

@Bionda: Mooie foto's van je mannetje! Jammer dat hij met zijn handen voor zijn gezicht zat en zo druk was (ook wel weer een goed teken..).Ons mannetje lag te slapen met zijn  handen voor zijn gezicht.  Ik was dan ook blij met de dvd zodat je de momenten dat ie zn handen weghaalde ook goed kan zien. Is de dvd bij jullie wel wat duidelijker?

Liefs Eva  

Hey Shanna,

Ja, ik heb de echo lekker 's avonds. Erg handig want dan hoef ik niet steeds vrij te vragen. En jij hebt je echo ook de 9e. Spannend hè.

Heb je al last van kwaaltjes?

X hopje

Terug
Bovenaan