juni stoppers deel 6

WHAAAAAAAAAAA ik wordt nu gek geloof ik.

ik werd net zo zenuwachtig dat ik dacht misschien moet ik even een testje doen om mijn onzekerheid weg te nemen. ging er dus vanuit dat er niets te zien zou zijn.

nu staat er een heeeeeeeeeeeeeeeel licht tweede streepje. echt heeeeeeeeeeeeeel erg licht maar hij staat er wel. mijn mannetje heeft hem ook gezien. vind dit heel erg raar. wat nu???????????

sorry voor mijn ego berichtje

liefs van een hele erge onzekere Chris (Miranda)

@chris meis een streep is een streep hoor!!!!!!!!!!!!! en anders over 2dagen nog een x testen spannend zeg of morgen met ochtend urine??

ik duim heeeeeeeeeeeeeeel hardddddddd maar denk wel dat het positief is!!!

xxbion

Chris: wat ongelooflijk spannend! Tja, die streep staat er niet zomaar. Morgenochtend weer testen? Ik zou het echt helemaal super voor je vinden.

Meiden, ik moet ff mn verhaal kwijt. Het is nu midden in de nacht en ik kan er niet van slapen. Ik was vandaag nog een keertje bij de gyn ter nacontrole van mn ziekenhuisopname. Alles was goed en er werd nog ff een standaartecho gemaakt. Ik vroeg of hij toevallig het geslacht nog zag langskomen. Leuk, ter bevestiging omdat het alweer een tijdje geleden was. Toen zei hij: Ja, ik zie een piemeltje. AAAAAHHHHHHHH. Bij de 16 en 20 wkn echo zeiden ze dat het een meisje zou worden. Alles (ook emotioneel) is erop ingesteld dat we een meisje krijgen. Het hele kamertje is met zoveel zorg en liefde gemaakt, de rose kleertjes hangen in de kast en we noemen de baby al zo lang bij de meisjesnaam (onderons 2tjes). Je denkt zo'n kindje dan ook echt te kennen in je buik. Ik ben er echt helemaal van ondersteboven. We hebben meteen een afspraak gemaakt bij hetzelfde pretechoburo voor maandagochtend want nu willen we toch graag meer zekerheid. Natuurlijk had ik het geweldig hebben gevonden een jochie te krijgen als ze dat bij een eerdere echo hadden gezien. Dan hadden we een prachtige jongenskamer gemaakt en al die tijd contact gehad met zo'n ventje in je buik. Nu voel ik me gewoon voor de gek gehouden.  En het idee dat ik nu een paar weekjes voor de bevalling alles dat we met zoveel liefde hebben voorbereid gehaast om moet gaan gooien. Dat voelt gewoon echt niet goed en ik het maakt me heel verdrietig. Natuurlijk is het allerbelangrijkste dat het kindje gezond is. Uiteindelijk maakt het allemaal niet uit en natuurlijk zal ik er evenveel van houden. En ook ken ik de verhalen dat ze er weleens naast zitten maar toch verwacht je niet dat het jou overkomt. Ik hoop zo dat de gyn het fout heeft gezien en dat we zonder stress van alles weer omgooien, uit kunnen zien naar de geboorte van ons meisje. Bedankt, dat ik hier mijn verhaal kwijt kan. Natuurlijk weet ik dat er veel ergere dingen in het leven zijn en dat ik superblij mag zijn dat ik zwanger ben. Maar dan nog. Dit is gewoon echt niet leuk. Liefs, Maggie.

Vanmorgen getest met ochtendurine en nu echt een duidelijke tweede streep.

AAAAAAAAAHHHHHHHHHH ik ben weer ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

echt niet te geloven maar zo geweldig. moet echt even alles laten bezinken nu.

@Maggie, jeetje wat een verhaal he. en ik kan me wel voorstellen dat je het moeilijk vind. net wat je zegt. je moet   blij zijn dat je zwanger bent en dat het kindje gezond is. er zouden zo een paar meiden met je willen ruilen denk ik. maar snap heel goed dat het nu even hard aankomt.
hoop echt dat ze er naast zitten. hoe laat moet je maandag? houd je ons op de hoogte?

liefs Miranda (Christy)

@chris GEFELICITEERD me gevoel was dus goed:D
geniet lekker van het nieuws en die glimlach op je gezicht zal je er vandaag niet af krijgen hihi geniet ervan!!!

@mex jeetje he wat erg dan denk je alles geregeld te hebben en dan krijg je dit..
tuurlijk mag je blij zijn dat je zwanger bent en vele zullen dat ook willen maar toch je verwacht het niet ik snap helemaal hoe je je voelt hoor mijn mannetje die was voor de 20weken echo ervan overtuigd dat het een meisje was en hoorde toen een jongen hij heeft er zeker 3weken aan moeten wennen en tuurlijk hou je er net zoveel van maar als je al 2x gehoord hebt een meisje ga je van een meisje uit!!!
ik hoop dat je maandag gewoon te horen krijgt dat het een meisje is!!

nou hier is alles goed gister lekker me boodschappen gehaald en huisje schoon gemaakt dus nu hoeven we lekker niks het weekend.. zo even de stad in hier en verder zien we het wel..

fijn weekend meiden!!!

xxbion

@Chris: JJJJJJAAAAAA! Gefeliciteerd meis!! Wat super, ben zo blij voor je! Geniet ervan!

@Mex: oh meis, kan me voorstellen dat je "geschrokken" bent. Ik snap je verhaal helemaal, tuurlijk is een jongen welkom maar alles is klaar  voor een meisje. Ik hoop dat maandag toch blijkt dat het een meisje is, en anders heel veel succes met alles omgooien  Ik hoop dat je nog wel een beetje hebt kunnen slapen, ook al kan ik me goed voorstellen dat je veel hebt om over na te denken.

@Bionda: heerlijk zeg, geen plannen.. geniet ervan!

Pfff, wat een nacht zeg. Veel eruit om naar de wc te gaan, harde buiken, steekjes, hoofdpijn, moeilijk in slaap komen... Blegh. Gelukkig geen plannen vandaag dus lekker rustig aan en vanmiddag nog even naar bed.

Liefs Eva
38 wkn en 3 dgn zwanger

Chris: wat heerlijk voor je!!!! Van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lekker genieten. Ik gun het je enorm.

Eva: ja, die laatste loodjes kunnen echt zwaar zijn. Hoop dat je vanmiddag nog even lekker kan slapen.

Bionda: Geniet van je weekendje rust!

Meiden, bedankt voor jullie medeleven. Ik hoop dat het weekend snel voorbij is en dat we maandag een duidelijke uitslag hebben. Niet kunnen slapen en de hele tijd op google gezocht naar ervaringen en  echofoto's enzo om te kunnen vergelijken. Maar ja, als leek kun je het toch vaak niet goed zien. Ik heb nog vanalles te doen maar kan het nu ff niet opbrengen om rose kleertjes te gaan strijken enzo. Kregen we gisteren ook nog de proefdruk van ons geboortekaartje binnen met de prachtige namen die we voor ons meisje hebben. Wie weet is alles stress helemaal voor niets. We hebben de afspraak om 9:30 dus ik hou jullie op de hoogte. Heel fijn weekend allemaal!!!!!!!

hey meiden!!!!

@ cris, JOEHOEHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd meis! het is je zo gegund!
      heb je al gekeken wanneer je uitgerekent bent?

@ eva, balen van zon nacht pffffff je word erzo moe van,vandaag lekker niks doen!

@ mex, jeetje wat moeten jullie geschrokken zijn! snap je gevoel volkomen!! hopelijk heb je maandag meer duidelijkheid!!!! en gewoon lekker schrijven hier! we zijn hier natuurijk voor alle soorten berichten

afgelopen woensdag dus de laatste keer gym gehad,apart hoor........wij hebben nu de afspraak staan voor 18 aug voor een trugkom dag met de beebs,bij een van de meiden thuis......en rond die tijd zal ook wel de laatste 5 lessen zijn...

-X-

Terug
Bovenaan