juni stoppers deel 6

Hoi meiden

Straks lekker babyshoppen in Amsterdam!

@Chris: GEFELICITEERD!!!! Het is jullie zo gegund. Geniet van dit mooie nieuws.

@Eva: Lekker rustig aan doen he, nu het nog kan! Fijn weekend!

@Mex: Ik kan me je teleurstelling voorstelling hoor. Hopelijk is het loos alarm. Toevallig vertelde een collega van m'n man vorig weekend hetzelfde verhaal. Alleen kwamen zij er pas achter na de bevalling. Zij hadden gelukkig geen echte meisjesdingen aangeschaft. Probeer in ieder geval te genieten van je weekend, dan is het vast zo maandag.

X Puk

Hey hallo ladies!

Kennen jullie mij nog wel? whahahahahaha  
Ik ben echt een hele tijd niet meer geweest volgens mij.....sorry sorry sorry.....mijn leven is een beetje hectisch op het moment. Druk op het werk (de laatste loodjes), druk met het nieuwe huis en een enorme ruzie met de moeder van Fréderique de dochter van mijn  mannetje die helemaal uit de hand gelopen is, haast tot aan de Rechtbank aan toe....pfffffff.....hoeveel kun je hebben als je zwanger bent zeg!
Ik heb wel heel veel meegelezen hoor, dat wel, maar had gewoon niet meer de puf om zelf iets te schrijven.

@ Mex: jeetje meid, wat een toestanden. Ik kan me voorstellen dat je onder de indruk bent. Hier zit het framboosroze ook nog net niet op de muren, maar ik krijg ook gelijk de kriebels van jouw verhaal. Ik heb het nu én van de pretecho  én twee keer van dezelfde gyn vernomen maar ik heb me nu toch ook maar voorgenomen om  er de volgende keer nog maar weer eens naar te vragen. Dan heb ik toevallig een andere gyn (de echtgenote van mijn eigen gyn, giller hè (waar zouden die mensen het 's avonds tijdens het eten over hebben, vraag je je af)). Dus dan heb ik nog een derde visie voordat mijn muurtjes framboosroze worden.
Toch gebeurt het wel eens vaker dat een meisje voor een jongetje wordt aangezien door de navelstreng, maar je mag toch aannemen dat zo'n gyn wel een heldere kijk op zoiets heeft. Had je je 20 wkn echo ook bij de gyn? Ik ging er altijd vanuit dat die gyns zoveel babies zien dat ze haast niet meer mis kunnen zitten.
Nou, heel veel succes maandag! En als het zo is.....wees  aan één kant blij dat je het dan nu hebt gehoord ipv dat je ineens  bevalt van een jongen. Dat valt je dan helemaal rauw op je dakkie.

@Chris: Joehoe!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meis! Het is je zo ontzettend gegunt! Ga er lekker van genieten!

@ de rest van de meiden: hoe gaat het ermee?  Voor de meeste zwangeren zit het er alweer bijna op die zwangerschap.
Ik zelf moet nog drie weken werken en dan heb  ik lekker vakantie en verlof.

Hier gaat het lekker hoor,  afgezien van de eerder genoemde drukte. Ik ben gezegend met een zogenoemde dwarsligger (nu al hahahaha). En dat is geen pretje. Mijn meisje zit echt continue met haar achterwerk en benen  half scheef in mijn ribben  te hangen en dat doet behoorlijk pijn. Hopenlijk is daar binnenkort geen ruimte meer voor en gaan ze gewoon  recht liggen. Ze zal toch een keer moeten, anders kan ze er niet uit...........hahahaha...

Verder hebben we een voorboeking gemaakt om volgend jaar lekker met zijn drietjes een weekje naar  Lanzarote te gaan. Afgelopen jaar heeft volledig in het teken gestaan van de grotere kinderen (Disney, camping, Beekse Bergen) en volgend jaar zomer is ook weer grotendeels voor hen. Wij gaan dus even lekker  met ons kleine popje een weekje op vakantie in de meivakantie. In die week zijn onze andere kinderen bij de andere ouder dus dan kunnen we ook even rustig weg (soms heeft het zo zijn voordelen om gescheiden te zijn).

Het huisje  schiet al op, maar ik heb wel enorme last van mijn rug nu dus vanavond maar ff uitrusten en morgen maar weer zien. Woensdag weer een dubbele fysio-afspraak dus dan kunnen ze me weer oplappen  .

Fijn weekend nog allemaal!

Liefs,
Sylvia                            

hey meiden was ik weer,

het nieuws land langzaam hier haha.

ik voel me echt heel anders dan de vorige kaar dat ik zwanger was. sta nu af en toe te wankelen op mijn benen. met vlagen misselijk, duizelig en zo moe. maar ik ben er blij mee. hoop zelfs dat ik nog ga meemaken hoe het is om te spugen haha.

wel blijft de angst. meiden die ook een miskraam hebben gehad, hoe hebben jullie dat gedaan? waren jullie ook zo bang voor een nieuwe miskraam???

ik zal zo even het lijstje bijwerken.

@Maaike, Janien, Wenser, ik snap dat dit voor jullie niet makkelijk is. weer iemand weg uit het lijstje. ik gun het jullie ook zo.

@Sylvia, fijn om te lezen dat het verder goed met je gaat. inderdaad wat een gedoe allemaal joh met verhuizen en die ruzie. hoop dat je goed aan jezelf denkt ook. jij staat op nummer 1 nu. succes met alles.

we hebben trouwens gister onze ouders l ingelicht. kon het echt niet voor me houden. zeker gezien de laatste keer. de oma's moesten natuurlijk weer huilen haha. ook mijn vader was erg beduusd.

morgen ga ik het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor de eerste echo. ben benieuwd.

fijne dag nog allemaal. liefs Miranda (Christy)

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Wenser
30
21 juni
17
1

Janien
21

1 (na MK)
1

Maaike

1 (na MK)
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Mex
29
5e
2
1  aug. 2009

Salsa
29
5e
1
10  aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Bionda
21
1e na mk
1
6    sep   2009

Rianne 31
27
2e na 2 mk
1
26 sep 2009

Puk
29
7e
1
29 sept 2009

Luxx
27
10
1
4  dec 2009

Hopje
28
9
1
10  jan 2010

Shanna
27
7
1
jan 2010

Christy
26
2 (na MK)
1
20 feb 2010

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
2 MEISJES

Eva
ja
ja
JONGEN

Liss
ja
ja
JONGEN

Mex
ja
ja
MEISJE

Salsa
ja
nee
??

Sylvia
ja
ja
MEISJE

Bionda
ja
ja
JONGEN

Puk
nee
kan niet
??

Rianne31
nee
nee
??

Luxx
nee
kan niet
??

Hopje
nee
nee
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste

Hoever dan:

Liss
17  juni
controle
37 wkn
13.40

Puk
2  juli
controle vk
27  weken en 2 dagen
16:45 uur

Eva

15 juni

Controle vk

38 wkn en 5 dagen
15:20 uur

Rianne31

17 juni

pretecho
25 weken en 4 dagen

13.15 uur

Hopje
7 juli
3e echo
13   weken + 2 dagen
19.45 uur

Shanna        

Bionda
9 juni

17juni
echo

3x bloedprikken+controle
+/- 7,5 wk

28weken+3dagen
14:10 uur

9:00uur
11:00uur
14:45uur

Bevallen!    

Naam
Datum
Naam baby
Gewicht
Lengte

Janneke

Jip

Ryanne
27-05-09
tess en lynn

Hallo Meiden

Christy van harte meid. Wat fijn dat je weer zwanger bent. Ik ben eigenlijk tot aan de eerste echo (en eigenlijk tot aan de 16e week) bang geweest dat er iets mis is. Ik had het bij mijn tweede mk nog erger dan bij de eerste. Maar dat kwam denk ik doordat dat een BBZ was. Je kunt het niet voorkomen dat je bang bent. Dat is ook heel logisch. Op het begin is het ook heel lastig om er van te genieten. Dat ben ik pas gaan doen na die 16 weken. Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam. AL is dat soms moeilijk. EN vraag aan de VK of je snel een echo mag. Zo rond de 7 weken. Daar kun je dan naar toe leven. Bij mij deden ze daar in ieder geval niet moeilijk over. Ik kreeg er daarna nog een met 12 weken en 1 mwt 16 weken. Dat heeft mij iedere keer gerustgesteld. Ik zal je verhaal in ieder geval uitleggen bij de VK of gyn!

Mex jeetje wat een verhaal. Dat is schrikken zeg. Ik kan me voorstellen dat je even helemaal ondersteboven bent. Ik hoop dat je het weekend een beetje door komt. Succes in ieder geval.

Eva en Liss jullie gaan nu een beetje rommelen he? SLechter slapen enzo? Nog een paar weken volhouden Liss en Eva misschien al wel eerder. Succes meiden en ik denk aan jullie.

Sylvia inderdaad lang niks gehoord. Maar je hebt ook al wel veel aan je hoofd zeg. Maar wel een lekker vooruitzicht naar Lanzarote. Mooi eiland lijkt me dat.

Verder gaat het hier goed. Net alweer heerlijk gezwommen met een vriendin die ook zwanger is. Doen we 2 keer in de week .Krijg ik wel een goed gevoel van.

Weet 1 van jullie of de meubeltje van de Baby dump ook in elkaar gezet worden .Op de achterkant van de bon staat nm dat de muebels gemonteerd worden afgelverd tenzij ander vermeld. Maar bij ons staat er niks over op de bon?
Ik dacht dat Eva al een keer geschreven had dat dat geld kost ofzo?
Vandaag alweer over de 25 weken heen. Gaat toch best snel. Gister kon ik de blije doos ophalen. Was ook leuk. Lekker een pak luiers. toch handig.

Nou ik ga even het huis schoonmaken etc.

Tot snel x

Heeej Meiden,

Ben ik ook weer eens....

Chris: meid, GEFELICITEERD! Het is je echt gegund.
De angst om een miskraam had ik wel nog een beetje... maar het gevoel was wel anders.... lekker een afspraak maken bij de gyn!!

Mex: Jeetje.... wat een verhaal idd. Hoe ver ben je nu? Ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt... wel raar dat ze 2 keer een meisje zien en nu ineens een jongentje... Ik zou ze morgen 3 dubbel laten checken.

Eva: De laatste loodjes wegen het zwaarst he?? Lekker slapen overdag.... nu kan het nog.

Liss: Ook jij in de laatste loodjes........ geniet er nog van.

Bionda: Hoe is het met jou? Gaat het allemaal nog met werken enzo?

Nou, hier alles goed. Ik ben nog erg moe.... maar dat verwacht ik het komende halfjaar ook nog wel te zijn.

Vorige week zaterdag zijn de meisjes dan eindelijk thuis gekomen. Ze kwamen net na de kraamperiode thuis, maar gelukkig hadden we recht op 20 uur couveuse nazorg. Dus zaterdag, zondag, maandag en dinsdag nog kraamhulp gehad. Dat was wel lekker, want Robert die werd de nacht van zondag op maandag ziek. Buikgriep. Ik heb dus 2 nachten alles alleen moeten doen. Ik was kapot... pffff.
Gelukkig is Robert nu weer beter en kunnen we nog een paar daagjes genieten. Donderdag moet hij weer aan het werk.... Ik ben benieuwd hoe het mij alleen afgaat.

De meisjes komen redelijk gelijk voor het voeden. Ongeveer om de 3 uur. Soms wat eerder, 's nachts meestal ook een keer om de 4 uur.
Ze drinken al steeds meer, maar gaat nog niet heel snel. Dus met z'n 2-en zijn we en zo 3 kwartier a een uur mee bezig. Hoe lang doe ik er dan alleen over?????

Maar ze zijn super lief. Huilen eigenlijk alleen als ze wat langer wakker zijn of honger hebben. Ik heb weer een paar mooie foto's op hyves gezet!

Fijne dag vandaag.

Liefs
Ryanne

@Mex: succes morgen!

@Liss: leuk he, dat je dan elkaar weer ziet en nu mét kleintjes.

@Sylvia: kan me voorstellen dat je met alles wat er gebeurd even geen tijd had om te reageren. Hoop dat de ruzie een beetje is uitgepraat. Ik hoop voor je dat je meisje snel anders gaat liggen. Onze kleine ligt ook elke keer tegen mn ribben aan dus weet hoe het kan voelen.

@Chris: wat "fijn" dat je klachtjes krijgt. Wat fijn dat jullie ouders het ook weten. Die van ons wisten het ook al snel...

@Rianne: leuk dat je vriendin ook zwanger is en dat je samen met haar gaat zwemmen. Je moet bij de babydump inderdaad bijbetalen voor het in elkaar zetten, bij ons is dit al meteen gevraagd bij het bestellen van de meubeltjes, dit moeten ze namelijk van te voren weten. Is dit bij jullie niet gevraagd? Handig he, die dozen!

@Ryanne: net even je meiden bewonderd, wat een schatjes zeg! Wel lekker dat je nog even kraamhulp had. En inderdaad helemaal als je man ook nog ziek word. Lekker dat ze ook soms om de 4 uur komen 's nachts en dat je man nog even vrij heeft. Gaat vast helemaal goed komen als je alleen bent overdag!

Vanacht gelukkig weer lekker geslapen. Vandaag tot nu toe weinig krampen en verder een lekkere lui-dag. Gisteren nog 2 rompers met lange mouwtjes (hadden alleen met kort), een broekje en een vestje gekocht. Leuk, overal sale  
Dat hangt inmiddels al weer gewassen en gestreken in de kast haha. Nesteldrang? Nee, valt wel mee  
Morgen weer naar de vk voor controle.

Liefs Eva

Chris van harte gefeliciteerd! Het is je inderdaad zo gegund en ik duim dat alles goed is en blijft!
Tuurlijk is het moeilijk, maar toch vooral leuk om van iemand te lezen dat diegene zwanger is, zeker als er al ene hele geschedenis aan vooraf is gegaan. Merkte je voor het testen al wat? Strooi je nog glitters voor ons, ik ga ze vangen!

Ryanne wat fijn dat de kindjes thuis zijn. Nu in het ritme komen ;-)

Maaike: hoe is het met jou?

Mexx: wat een lastige situatie zeg, ik snap dat je ondersteboven bent. Maandag weet je daus meer? Veel succes.

Allen: ik zit in mijn laatste week, weer afwachtendus (heb niet echt hoop ofzo).
Wel een heerlijk weekend gehad en geniet nu nog even van het zonnetje.

groetjes
Wenser

Terug
Bovenaan