Hey hallo ladies!
Kennen jullie mij nog wel? whahahahahaha
Ik ben echt een hele tijd niet meer geweest volgens mij.....sorry sorry sorry.....mijn leven is een beetje hectisch op het moment. Druk op het werk (de laatste loodjes), druk met het nieuwe huis en een enorme ruzie met de moeder van Fréderique de dochter van mijn mannetje die helemaal uit de hand gelopen is, haast tot aan de Rechtbank aan toe....pfffffff.....hoeveel kun je hebben als je zwanger bent zeg!
Ik heb wel heel veel meegelezen hoor, dat wel, maar had gewoon niet meer de puf om zelf iets te schrijven.
@ Mex: jeetje meid, wat een toestanden. Ik kan me voorstellen dat je onder de indruk bent. Hier zit het framboosroze ook nog net niet op de muren, maar ik krijg ook gelijk de kriebels van jouw verhaal. Ik heb het nu én van de pretecho én twee keer van dezelfde gyn vernomen maar ik heb me nu toch ook maar voorgenomen om er de volgende keer nog maar weer eens naar te vragen. Dan heb ik toevallig een andere gyn (de echtgenote van mijn eigen gyn, giller hè (waar zouden die mensen het 's avonds tijdens het eten over hebben, vraag je je af)). Dus dan heb ik nog een derde visie voordat mijn muurtjes framboosroze worden.
Toch gebeurt het wel eens vaker dat een meisje voor een jongetje wordt aangezien door de navelstreng, maar je mag toch aannemen dat zo'n gyn wel een heldere kijk op zoiets heeft. Had je je 20 wkn echo ook bij de gyn? Ik ging er altijd vanuit dat die gyns zoveel babies zien dat ze haast niet meer mis kunnen zitten.
Nou, heel veel succes maandag! En als het zo is.....wees aan één kant blij dat je het dan nu hebt gehoord ipv dat je ineens bevalt van een jongen. Dat valt je dan helemaal rauw op je dakkie.
@Chris: Joehoe!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meis! Het is je zo ontzettend gegunt! Ga er lekker van genieten!
@ de rest van de meiden: hoe gaat het ermee? Voor de meeste zwangeren zit het er alweer bijna op die zwangerschap.
Ik zelf moet nog drie weken werken en dan heb ik lekker vakantie en verlof.
Hier gaat het lekker hoor, afgezien van de eerder genoemde drukte. Ik ben gezegend met een zogenoemde dwarsligger (nu al hahahaha). En dat is geen pretje. Mijn meisje zit echt continue met haar achterwerk en benen half scheef in mijn ribben te hangen en dat doet behoorlijk pijn. Hopenlijk is daar binnenkort geen ruimte meer voor en gaan ze gewoon recht liggen. Ze zal toch een keer moeten, anders kan ze er niet uit...........hahahaha...
Verder hebben we een voorboeking gemaakt om volgend jaar lekker met zijn drietjes een weekje naar Lanzarote te gaan. Afgelopen jaar heeft volledig in het teken gestaan van de grotere kinderen (Disney, camping, Beekse Bergen) en volgend jaar zomer is ook weer grotendeels voor hen. Wij gaan dus even lekker met ons kleine popje een weekje op vakantie in de meivakantie. In die week zijn onze andere kinderen bij de andere ouder dus dan kunnen we ook even rustig weg (soms heeft het zo zijn voordelen om gescheiden te zijn).
Het huisje schiet al op, maar ik heb wel enorme last van mijn rug nu dus vanavond maar ff uitrusten en morgen maar weer zien. Woensdag weer een dubbele fysio-afspraak dus dan kunnen ze me weer oplappen .
Fijn weekend nog allemaal!
Liefs,
Sylvia