Kaalscheren??

Hoi Allemaal,

Zowel de huisarts als het CB adviseert bij droge/schrale  wangen bepanthenzalf. (tegen beschadigde huid, zonder parfum, etc.) Ik moet zeggen dat het perfect werkt. Het trekt erg snel in de babyhuid.

Groetjes,

Bepanthen...........nooit aan gedacht!
Ga ik zo voor de nacht er lekker opsmeren, kijken hoe dat morgenochtend aan voelt..........

Marian: na jullie reacties ga ik ook steeds meer twijfelen, maar bijknippen gaat vrees ik wel gebeuren hoor!
Dat speldje wat Linde in kan, gaat bij Maudy gewoon niet...........en Fons wordt kwaad ook, als ik het probeer, whahahaha! Kom niet aan zijn dochter.........

Nanna: Hoi! Ga zo even je verhaal lezen op de bevallingssite! De vergelijking met een tokkie vind ik treffend.............we hebben al verschillende koosnaampjes voor ons truusje, maar deze komt er zeker bij..............whahahaha!!

Vandaag trouwens de eerste schaterlach van haar gekregen, fons stond heel raar te doen...................ik heb gehuild! Ze deed het drie keer, zo overtuigend! Heerlijk zeg..........ook dat huilen lucht soms vreselijk op, al is het van blijdschap! Maudy schrok weer van mijn reactie trouwens dus die zette het gezellig ook op een brullen..........in canon, samen met mama!

..........................
Heb gister toch voor volgende week een afspraak gemaakt bij de kapper.
Kaalscheren wordt het niet maar wel haar nekkie even bij knippen en de langste pieken ook............hoop dat het wat wordt..........whahaha!!!

ben benieuwd. ik wacht de foto wel af.  lijkt me wel spannend zo'n eerste knipbeurt bij de kapper... ga je de haartjes bewaren of hoeft dat voor jou niet?

leuk he dat lachen.... ik kan er ook zo van genieten als mijn vriend met de dames op de bank ligt de dollen....

groetjes,
petra

Als je dan toch naar de kapper gaat...vraag of er extensions in kunnen!! Probleem opgelost bwahahaha!! Heb je volgens mij 4 cm haar voor nodig... Sorry...flauwe grap....

Whahahahah! Dan krijg ik de kinderbescherming op mijn dak vrees ik..................

De plukjes bewaar ik niet denk ik, misschien ook wel............zo mooi zijn ze nou niet. Hoewel haar nekhaartjes veel donkerder en dikker zijn dan het bovenop is..............komt dat dan toch door het licht? Dat ze steeds lichter worden? Maudy werd geboren met bijna zwart haar, zo mooi met die blauwe oogjes...............helaas wordt het nu een beetje rosig................ook leuk, maar van wie ze dat nu weer heeft???

Ik zal een voor en na foto maken goed? Alhoewel ik denk dat haar nekkie het meest aangepakt wordt............

haha grappig rimke, zat er ook al een paar dagen met om met Lois naar de kapper te gaan, dus die gaat volgende week gezellig met papa mee...nou heeft Lois natuurlijk heeel veeeel haar hahah, maar kan er soms ook   niet veel mee..ga het rond laten knippen, want sommige plukken zijn gewoon langer...het komt gewoon tot halverwege haar rug . echt bizar...en na het douchen moeten we het fohnen omdat ik anders bang ben dat ze kou vat met dit weer..hahah..ze vind het trouwens prachtig dat getut met der haar..maar goed..ff een moddeltje erin voor de kerst whahahah..

xx Bambi

Ik hou aan elk haartje vast op het hoofd van Raaf. Die heeft ook een eigen kapsel... kaal (vlas haartjes) van voren, 1 dikke pluk boven op zijn hoofd en een randje aan de achterkant. Als ik die pluk (die denk ik wel een cm of 8 is) goed uit borstel, heeft ie een kam-over kapsel...

Ik knip zijn haar echt niet totdat ie 18 is!

Terug
Bovenaan