Kaalscheren??

Goed en slecht nieuws aan het front.
Maudy gaat haar haartjes verliezen.................bovenop.
De achterkant blijft zitten waar het zit maar sinds het weekend heeft ze bijna geen lange haren meer op haar hoofdje...........ik kan ze er allemaal zo uittrekken........
Daaronder een nieuwe laag haartjes.

Ziet er natuurlijk nog belachelijker uit dan het al deed, whahaha!
Bovenop kaal, in haar nek een matje..............

Ik ga dinsdag bellen   voor een afspraak om haar nek bij te laten werken.....................foto's volgen................whahaha!!!

Succes bij de kapper!!
En ben benieuwd naar de foto's!!
Celeno's haar groeit erg hard, had een klein stukje van de bovenkant geknipt, maar de zijkanten groeien weer helemaal bij.
Dus komt weer helemaal goed! haha

xx

hihi, helemaal kaal?? ben benieuwd!! dat zal wel wennen zijn.

ben benieuwd naar de foto's....

Groetjes,
Petra

Je ziet het niet zo heel goed, maar er zitten geloof ik nog 10 haren boven op haar hoofd, de rest zijn nieuwe haartjes........

Zij lacht nog................mama niet meer, whahahaha!!!

Ik vind d'r leuk hoor... Polletje Piekhaar!
Zeg, Rimke, ik heb vandaag de Babydoos van Prenatal opgehaald; er zit een Wilkinson Scheermesje in. Ik begreep al niet waarom ze zoiets in een Babydoos stoppen; nu snap ik het wel. 't Is voor die Kuikenpluis-baby's! Scheelt je een kappersbeurt... Dus even de babydoos ophalen en scheren maar!

Whahahaha!!! Goede tip Jacoline, dank je!!!

Ach, het is ook een droppie, is jammer dat ik mijn foto's niet up-ge-load krijg.........heb een foto van haar matje gemaakt.............

Hej Rimke,

ik vind t echt een lieffie hoor met die pluisjes op d'r koppie, echt schattig! Linde heeft ook pluishaar, aan de linkerkant valt het uit, ad rechterkant niet!! Ha,ha,ha, verder is ze zo goed als kaal achterop d'r hoofdje. Alleen bovenop zit nog een bosje. Heb er een strikje in geprobeerd te frotten, nou je ligt dubbel. Het zit voor ongeveer 10 seconden, dan is het er alweer uitgegleden. Ik dacht dat zo'n klittenbandstrikje misschien lollig zou zijn als Sinterklaascadeautje. Nou, het is lollig voor iedereen, behalve voor pluiskuikentjes!! Ha,ha,ha! Zal ff kijken of ik t kan laten zien. Liefs Pippi

Whahahahaha!!!
Te schattig!! Wat een lekker grietje toch om te zien.........
De foto's met de hond zijn ook erg leuk, ik heb er nog eentje met maudy en de poes..........die volgt haar overal.
Toen ze nog bij ons op de kamer sliep in het wiegetje, ging hij onder de wieg liggen waken.........op peutertjes heeft hij het niet zo, maar nu hij maudy ziet opgroeien hoop ik dat hij er niet meer zo bang voor is. Ze mag gewoon niet aan hem zitten en trekken enzo..........arm beestje...........
Zal de foto eens opzoeken voor je nieuwe topic............is al een oude.......

Terug
Bovenaan