Kan het haast niet geloven!

Meiden,

Ik heb vanochtend getest en blijk zwanger te zijn!!!
Kan het haast nog niet geloven en heb voor de zekerheid nog 2 testen gedaan. Alledrie positief. Echt ongelovelijk...
Ben nog wel wat gereserveerd blij, want moeten eerst nog maar afwachten of het wel op de juiste plek zit. Ben zo bang dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.
Ik heb namelijk chlamydia gehad in het verleden en stond nu op de wachtlijst voor een kijkoperatie.

Heb ook elke maand al een paar dagen na mijn eisprong bruine afscheiding tot aan de menstruatie. Had ik deze maand weer, begon ongeveer 4 dagen na mijn eisprong. En precies een week na mijn eisprong een vleugje bloed. Daarna werd bruine afscheiding alleen maar minder totdat het er helemaal niet meer was. Dat vond ik al wel opvallend, heb ik anders nooit. Ik verwachtte gister mijn menstruatie, die bleef uit. Vandaar vanochtend getest.

Ben wel heel bang want had vanochtend wel 1x beetje rozige afscheiding bij afvegen en mijn temp. was niet bijster hoog. Gewoon hoog, niet hoger dan anders (36,8).
Voel me verder prima, allleen beetje gevoelige borsten maar dat heb ik altijd voor de menstruatie.

Maandagochtend bel ik direct naar het ziekenhuis en hoop dat ik dan snel een inwendige echo kan krijgen om te zien of het op de goede plek zit.

Ik hoop dat de meiden die nog niet zwanger zijn me snel zullen opvolgen!!!

Liefs Hopey

Lieve Hopey!!!!

YES!! Gefeliciteerd!!! Echt geweldig nieuws!

Krijg bijna tranen in mijn ogen!

Ik hoop dat je snel een echo krijgt om die buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten!

Liefs Ester

lieve hopey,

van harte met je zwangerschap meid, geweldig.
geniet van dit mooie gevoel.
en wat betreft je afscheiding....
maak je er niet al te druk om.
ik had een week voor de test en 2week erna steeds wat bloed verlies.
maar volgens mijn gynecologe kan dat geen kwaad,
en hebben veel vrouwen dat.
ik ben nu ruim 10week zwanger en heb er nu totaal geen last meer van.
dus genieten hoor!!

groetjes, jana

Jana en Ester,

Bedankt voor jullie berichtjes!

Ester, ik hoop dat jij mij snel op zal volgen... Flink klussen dus!
Tip: ik ben afgelopen maand op mijn gevoel afgegaan. Ik voelde wat druk rechts onderin mijn buik en dacht dat dat mijn eisprong was. Heb mijn vriend overgehaald om weer te klussen, terwijl we eigenlijk de dag erna weer zouden. En....het heeft gewerkt!

Jana, hoe gaat het met jouw zwangerschap? Hoe voel je je?
Je hebt me weer wat gerustgesteld over die afscheiding. Heb verder vandaag geen gekleurde afscheiding meer gehad gelukkig.
Kan het nog steeds niet geloven...en tegelijkertijd is het een heerlijk gevoel.
Steeds kijk ik weer naar die positieve test om me ervan te laten doordringen dat het echt zo is. Herken je dat?

Ben nu best moe en ga zo lekker slapen.
Trusten!

Liefs Hopey

PROFICIAT!!!! wat een wonder !!
laten we met zijn allen gaan duimen dat het nu wel goed zit allemaal,!!
probeer toch te genieten meissie, want het is het mooiste wat er is, en het is eigenlijk ook weer zo voorbij echt waar!!
dikke knuffel wendy

probeer toch te genieten meissie, want het is het mooiste wat er is, en het is eigenlijk ook weer zo voorbij echt waar!!
dikke knuffel wendy

dikke knuffel wendy

Terug
Bovenaan