Kan het haast niet geloven!

Meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

We zin vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor een inwendige echo en alles lijkt vooralsnog goed... Het is nog heeel pril, ben 4 weken en 4 dagen zwanger (en dan krijg je de eerste 2 weken ook nog kado!), dus er was alleen een stipje te zien op de echo. (zie www.9maand.com, daar staan foto's van echo's vanaf 5 maanden).
Gelukkig zat dit stipje in mijn baarmoeder, dus op de goede plek. Ergens anders kon geen onregelmatigheden ontdekken.
Verder denkt de gyn.dat ik een ontsteking in mijn baarmoedermond heb, waardoor ik af en toe bruine en roze afscheiding heb. Dit heeft dan niks met de zwangerschap te maken en zal het ook niet in de weg zitten. Ze denkt dat dus dat die bruine afsch. niet uit mijn baarmoeder komt. Voor de zekerheid heeft ze nog een uitstrijkje en een chlamydia kweekje gemaakt. Daar krijgen we over 2 weken uitslag van.
Ook moest ik nog bloed laten prikken, om de waarde van het HCG-hormoon te bepalen. Als dit overeen zou komen met het beeld dat ze op de echo zag, dan zou het goed zijn. We mochten wachten op de uitslag, zodat ze deze direct met ons kon bespreken. Na 1,5 uur wachten kregen we eindelijk te horen dat deze waarde prima paste bij het beeld wat ze zag (de grootte van het stipje, vruchtzakje).
Dus vooralsnog lijkt het een normale zwangerschap!

Over 2 weken mogen we terugkomen voor een volgende echo. Dan ben ik ruim 6 weken zwanger en dan zal als het goed is hartactiviteit te zien zijn. Dat wordt ook nog even heel spannend natuurlijk...

Maar voor nu kunnen we eerst even gerust adem halen, ik hoef me geen zorgen te maken over die bruine afsch. en ook niet over of het wel op de goede plek zit.
Wetende dat dit geen garantie is dat het goed blijft gaan, probeer ik toch zoveel mogelijk te ontspannen en te genieten.

Kan het nog steeds haast niet geloven...

Ik hoop echt zo dat jullie ook zo snel mogelijk zwanger raken!!!

Liefs Hopey

Lieve Hopey,

Met mij gaat het goed.
Ben inmiddels 34 weken zwanger en uitgeteld op 16 december...
Aftellen alweer dus...
Ik heb nu verlof...
Ben bezig met de laatste voorbereidingen van de babykamer.
Ik wens jou een hele voorspoedige zwangerschap toe...
Op welk forum kan ik je gaan volgen?
X
Visje

wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat geweldig om te lezen zeg!!!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

Ik heb al eeuwen niks meer op het forum geschreven maar dit is toch echt geweldig!!!

Geniet ervan!!!

Liefs @nnie1

Hey Annie,

Wat leuk om weer wat van je te lezen!
Hoe gaat het met jou??

Visje,

Zolang de 3 maanden nog niet voorbij zijn, blijf ik hier nog even rondhangen denk ik. Ik durf nog niet naar het zwanger-forum...

Jeetje wat ben jij al ver in de zwangerschap!
Moet je nagaan hoe lang geleden het is dat wer hier al met elkaar schreven.

Geniet van je verlof!

Liefs Hopey

Hey Hopey,
Dat gaat inderdaad snel he?
Volgens mij was ik toen net zwanger, toen we elkaar voor het eerst schreven?
Maar , geniet er maar van, want het gaat echt heel snel en
voor je het weet heb ook jij je kleine hummeltje in je armen!
X Visje

hey Hopey,

Met mij gaat alles goed! Ben 25 weken zwanger!!!
We krijgen een meisje! En het gaat erg goed. Ze schopt heerlijk hard en veel!!
Dus we zijn nu bezig met dingetjes kopen en de kamer in orde aan het maken!!!

Ik vind het zo fijn voor je, dat het gelukt is!!!
Wel bijzonder toch; jij,kb, en ik alle 3 chlamidia en toch nog zwanger geworden!
De wonderen zijn godzijdank de wereld nog niet uit!!

Probeer echt vanaf dag 1 van je zwangerschap te genieten! De weken gaan (gelukkig) zo snel voorbij!!!

Nou meis, ik lees hier zo af en toe wel met je mee!!!!

Heel veel liefs Annie

Hey Annie,

Jeetje, 25 weken zwanger alweer! Is er dan alweer zoveel tijd voorbij gegaan?
Wat leuk dat jullie een meisje krijgen!
Vond jij die eerste 3 maanden ook zo spannend?
En had jij ook dat je darmen anders reageerden dan voor je zwanger was?
Ik heb al diverse keren midden in de nacht moeten poepen...(sorry voor het woord), maar misschien komt dat ook wel omdat ik dan ineens heel zenuwachtig wordt als ik aan de zwangerschap denk.

Weet je ook hoe het met KB gaat? Heb je daar nog contact mee?

Oh ik ben al zooo zenuwachtig voor 19 nov., dan krijgen we onze 2e echo. Dan ben ik ruim 6 weken zwanger en er zal dan als het goed is hartactie te zien zijn. Pfff, zooo spannend! Wanneer had jij je eerste echo?
En had jij in het begin niet last van je buik?

Dat waren eerst wel weer genoeg vragen...

Tot horens,

liefs Hopey

hai!
Ik had in het begin vreselijk veel last van mijn buik. Echt krampen en steken. Werd er ook wel onzeker van hoor. Maar het waren mijn darmen die helemaal van slag waren. dus je kan idd veel last van je darmen hebben!
Ik was erg blij dat de 1ste 3 maanden voorbij waren..toch weer een stap dichterbij!
Ik heb in het begin een paar keer bloedverlies gehad, maar dat betekende gelukkig niks!

Ik had mijn eerste echo met 6 weken en 2 dagen!! en idd, er was hartactiviteit te zien!!!

Met kb heb ik nog steeds contact. Het gaat erg goed met haar. Ze is inmiddels zo'n 33a34 weken als ik het goed heb!!

Als je vragen hebt, vraag ze dan gerust, ik probeer weer wat vaker hier te kijken!!!

Liefs Annie

Terug
Bovenaan