Kan het haast niet geloven!

Lieve Hopey!!!!

Meid wat lees ik hier een geweldig nieuws!!!!!
Van harte gefeliciteerd!!!!
Ik had van de week een oproepje geplaatst op zwanger worden,
en ik kreeg de tip dat je op dit forum was beland!!
Ik ben zo ontzettend blij voor je!!!
Heb vaak aan je gedacht!!!
Succes morgen en ik denk aan je...

X Visje

Hey Visje wat leuk om een berichtje van je te krijgen!!

Ja geweldig he, dat ik zwanger ben. Maar ben nog wel erg ongerust omdat ik gister 2x en vandaag ook nog een keer nog wat bruine afscheiding had bij het afvegen. Ik schrok me rot en ben zo bang dat het niet op de juiste plek zit en dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.
Heb vanochtend het ziekenhuis gebeld, ik zou teruggebeld worden... Jeetje wat duurde de ochtend lang zeg, ik was op van de zenuwen. Om half 2 ofzo werd ik eindelijk gebeld en gelukkig kan ik morgenochtend om 10u al terecht voor een inwendige echo. Er zal dan nog geen hartactiviteit zijn, maar je kan dan al wel zien of er een vruchtzakje in de baarmoeder zit. En dat is nu eerst het belangrijkst.

Ik heb trouwens ook niet zulke gevoelige borsten, een beetje maar. Vandaag ook minder dan gister volgens mij en ook daar maak ik me dan weer zorgen om. Gek word ik van mezelf...

Maar hoe gaat het met jou???
Hoe gaat het met je zwangerschap???
Hoe ver ben je nu?

Echt leuk om weer even wat van je gehoord te hebben!

Liefs Hopey

Hopey,

Wat een geweldig nieuws zeg, van harte gefeliciteerd en ik duim mee dat het op de goede plek zit. Wel lekker dat je zo snel terecht kan..

Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt en dat je daarna lekker kan gaan genieten..

Knuf,
MissMuis

hallo hopey,

Super gefeliciteerd met dit goede nieuws. Wat een verrassing moet dit voor jullie zijn zeg! Geniet van jullie kleine wondertje in je buik.
Liefs indy

Hi meid,

Wow  wat een wonder zeg. Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat de echo je vandaag gerust heeft kunnen stellen en je nu voorzichtig kunt gaan genieten van dit wondertje.

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan