Kan het haast niet geloven!

Hopey!!!!!!!!!!!! ik hoorde het goede nieuws van @nnie in 1 woord GEWELDIG!!!!!

Je kan je niet voorstellen hoe blij ik voor je ben....had al een tijdje niks meer vernomen op het forum ( heb er ook geen moment bij stilgestaan dat je naar deze zou verhuizen, beetje blond haha) en dan nu dit nieuws........ik duim echt voor je 19 nov.

Met mij gaat alles goed, heb een voorbeeldige zwangerschap tot dusver...
Zit nu in mijn 33e week al weer, kun je nagaan.
We krijgen een jongetje voor het geval ik dat nog niet gezegd had  haha

Bij de laatste controle was alleen mijn HB te laag en lag de kleine nog in stuit
hij heeft nog 2 weken om uit zichzelf te draaien, maar ik heb er een hard hoofd in (heb nl maar een  klein buikje)

Nou meid, ik hou het hier in de gaten, denk aan je
En vooral genieten hoor, tis al geboren voor je het weet hahaha

Knuffel

Hey KB,

Wat leuk nu ook weer wat van jou te horen!!

En jemig, jij bent al 33 weken zwanger...wat gaat de tijd snel!
Dus jij krijgt een jongetje? Dat wist ik nog niet, leuk, jij een jongetje en Annie een meisje. Ik hoop voor je dat ie zich nog draait in de buik.

Veel sterkte met de laatste 2 maanden,

liefs Hopey

Voor Annie, KB, Visje en iedereen die geintresseerd is:

Vorige week mijn 2e echo gehad bij 6 weken en 3 dagen zwangerschap. Het hartje klopte! Dat was een hele grote opluchting... Het was 5,3 mm groot.

Maar wat minder leuk nieuws is dat de uitslag van het uitstrijkje dat de arts gemaakt had, dubieus was. Er zit iets op mijn baarmoedermond dat er afwijkend uitziet, maar waarvan ze nog niet wisten wat her was. Er is direct een Kolposcopie gedaan, waarbij er 2 "hapjes" weefsel zijn weggehaald (zonder verdoving), die ze verder gaan onderzoeken. A.s. maandagochtend krijgen we hier de uitslag van.

We kwamen dus met een dubbel gevoel het ziekenhuis uit. Ben ik eindelijk zwanger, kan ik nog niet helemaal genieten.
Ik maak me best wel zorgen en ben best wel een beetje gespannen voor de uitslag van maandag. Maarja we kunnen niets anders doen dan afwachten en hopen dat het allemaal meevalt...

Liefs Hopey
(7 weken zw)

Lieve Hopey,

Jeempie nikkie zeg. Wat een nieuws vertel je ons. Nu kan je nog niet echt lekker genieten van je zwangerschap. Wel gaaf dat het hartje klopt en groeit!!!!

Ik hoop voor je dat de uitslag goed is of meevalt!! Het weekend zal wel niet zo leuk worden voor jullie. Spannend meid. Ik ga voor je duimen en bidden dat het goed komt. Sterkte voor jou en je man.

Laat je maandag nog even weten wat de uitslag is???

Liefs Ester

Oh hopey!
wat klote zeg! ik hoop dat de uitslag maandag goed is.
ook ik ga heel hard voor je duimen!

een hartje, wauwwwwwwww!
ik ben zo benieuwd hoe dat zal zijn, als het bij ons ooit zover is.

ik hoop maandag goed nieuws van je te lezen.

dikke kus, Saarj

Alles is goed!!!

Ofwel, wat er bij mijn baarmoedermond zit is een ontsteking en dat is goed te behandelen, ook tijdens de zwangerschap. Niks engs dus... Pfff, ik was zooo bang dat ik baarmoederhalskanker zou hebben...de ergste scenario's vlogen door mijn hoofd.

Verder hebben we nog weer een echo gehad en het frummeltje was nu 12 mm groot. In 1 week 2x zo groot geworden, echt onvoorstelbaar.
ik schrok wel even, want ik zag het hartje niet zo snel. Gelukkig zag de gyn het hartje wel en heeft het toen even uitvergroot voor mij.

Pffff, wat een opluchting zeg!
Vanaf nu kunnen we echt gaan genieten. Tuurlijk moeten we nog wel even de kritieke 12 weken voorbij, maar ik kijk er nu een stuk positiever tegenaan.

Meiden, ik hoop dat jullie me snel op zullen volgen!

Hie volgen wat geluks-glitters:

Liefs Hopey

Terug
Bovenaan