hoi anne
nee gelukkig zijn die klasjes bij dave op school niet zo groot,heb ze nooit getelt maar denk een stuk of 10 a 12 meer niet,en dan zit er 1 leidster en 2 stageres bij. dat vind ik wel fijn want zo kan er altijd iemand een oogje in het zeil houden.
heb vandaag wat geshopt,en wat is dat toch heeeeerlijk he shoppen!!!! koop opzich nooit zo heel veel maar ben toch altijd een hoop geld kwijt haha. heb voor dave een vliegtuig van duplo gekocht(is meer een gewoon vliegtuig want zitten maar 4 blokjes duplo bij) en een nieuwe jas voor hem. en voor mezelf een positie broek want had er nog maar 2. plus nog wat kerstfrutsles voor de sfeer. ik vind het super om voor dave te winkelen! ga dan het liefst een sportzaak in voor nike en replay spullen,vind dat altijd zo stoer! ja je moet je eigen toch vrolijk maken vind je niet in deze natte donkere tijden....
maar kan eerdaags weer gaan shoppen want moet nog alle spullen halen voor die beruchte december dag.
ik kreeg ook 9 maanden lang een uitkering(ww) maar nu dus niet meer want is over en uit voor mij. vind het eigenlijk wel oneerlijk gaan want een vriendin van mij zit er al 1.5 jaar in en krijg wel tot as april. me man zegt dat dat komt omdat zei boven de 30 is en je daardoor langer recht heb op een uitkering. ik heb geen idee want had nog nooit geen uitkering gehad.
nou hoor je snel weer groetjes van essie