kan iemand me helpen??


hoi anne

nee gelukkig zijn die klasjes bij dave op school niet zo groot,heb ze nooit getelt maar denk een stuk of 10 a 12 meer niet,en dan zit er 1 leidster en 2 stageres bij. dat vind ik wel fijn want zo kan er altijd iemand een oogje in het zeil houden.
heb vandaag wat geshopt,en wat is dat toch heeeeerlijk he shoppen!!!! koop opzich nooit zo heel veel maar ben toch altijd een hoop geld kwijt haha. heb voor dave een vliegtuig van duplo gekocht(is meer een gewoon vliegtuig want zitten maar 4 blokjes duplo bij) en een nieuwe jas voor hem. en voor mezelf een positie broek want had er nog maar 2. plus nog wat kerstfrutsles voor de sfeer. ik vind het super om voor dave te winkelen! ga dan het liefst een sportzaak in voor nike en replay spullen,vind dat altijd zo stoer! ja je moet je eigen toch vrolijk maken vind je niet in deze natte donkere tijden....
maar kan eerdaags weer gaan shoppen want moet nog alle spullen halen voor die beruchte december dag.
ik kreeg ook 9 maanden lang een uitkering(ww) maar nu dus niet meer want is over en uit voor mij. vind het eigenlijk wel oneerlijk gaan want een vriendin van mij   zit er al 1.5 jaar in en krijg wel tot as april. me man zegt dat dat komt omdat zei boven de 30 is en je daardoor langer recht heb op een uitkering. ik heb geen idee want had nog nooit geen uitkering gehad.
nou hoor je snel weer groetjes van essie
 
hoi esther,
sorry hoor, dat ik hier niet meer kwam maar ik heb twéé keer een héle tekst ingetypt die gewoon verdween!!!grrr
en toen was ik zooo kwaad dat ik het maar even negeerde,haha..
maar alles gaat goed hier,wél druk met al die feestjes..
hoe is het met je?alles goed?zie je je tenen nog?haha
en dave,is hij geschrokken van de sint?bij rik op kdv kwam hij ook langs maar ik was er niet bij..wat wél grappig was was dat hij 's nachts wakker werd en het uitgierde van het lachen!! toen sliep hij rustig verder..hij had het dus wél leuk gehad!!
hier is de sint ook geweest en rik kreeg een keukentje..nu speelt hij dus kok..
grappig,de hele dag hoor je borrelgeluidjes en gerammel met potjes..
mooi zo!!haha tim kreeg blokken..en kan al heel goed buikschuiven,echt heel snel,
groetjes,anne
 

hoi anne

dacht al dat je pc was overleden,ja kan toch! die man van mij dook een week terug ergens een virus op van tjojan. nou zijn het hele weekend bezig geweest om hem eruit te krijgen. want echt niet dat ik het internet ofzo op ga met een virus,dan MOET ie er echt uit en wel meteen. ja sinterklaas was wel leuk. hadden inkopen gedaan en zeiden tegen elkaar waarom wachten tot 5 dec?? dus dave mocht het gewoon meteen uit pakken,snapt er toch niet veel van.hij heeft oa een politie motor gehad waar die op kan rijden(wat is het 2.5 km pu?) echt leuk zit er zowat de hele dag op. en natuurlijk nog veeeel mer want hij is schandalig verwend. nog even kunnen wel al weer inkopen gaan doen voor de kerst!! met mijzelf gaat ook alles wel, heb een buikie maar nog niet een giga skippybal ofzo. valt reuze mee,vooral als ik lig. de kleine trappelt lekker de hele dag door. sta nu echt te trappelen voor volgende week dinsdag voor die echo. WIL gewoon weten of ie gezond is en of het nou echt een jongen is of toch een grietje. nou hoor je snel weer

groetjes esther
 
hoi es,
haha nee hoor met de computer is niks mis..
heb alleen alwéér twee zieke kids,ik word er nog eens gék van!!
astmatische bronchitis,pfff heb je de hele dag het gevoel dat je in een bejaardentehuis zit,kuchelende rochelende mannetjes en slecht slapen niet eten en veel huilen..
maar sint was leuk..wij konden ook niet wachten hoor haha maar het is ontzettend leuk om te zien hoe blij ze zijn he?
en  ik duim dinsdag mee hoor!!wat denk je nu momenteel dat het is??
en hebben jullie al namen gevonden?spannend he deze tijd in de zwangerschap is eigenlijk héél leuk...
groetjes anne
 

hoi anne

vervelend dat je kids weer ziek zijn,vooral bronchitus. hoe komen ze daar aan? wij zijn alleen verkouden hier,en niet zo beetje ook. zit er nu al dik een week mee en me neus ziet er daarom ook niet meer uit. nee zit geen helmpie bij die politie motor maar hoeft ook niet want dat zet ie toch niet op. dave heeft het niet zo op mutsen en helmen. maar er zit wel zo'n walkie talkie aan vast waar door hij heen kan praten en sirene geluiden maakt. echt heel grappig,sávonds even in de oplader en de volgende dag kan ie weer racen. ik heb zelf niet heel erg een sterk gevoel wat betreft het geslacht. ik nijg meer naar een jongen,weet ook niet waarvoor. maar we zullen het zien he. heb nl wel eens gezegd ik baar alleen maar mannen en geen vrouwen zo voelde ik het toen maar tja je weet het nooit he. zo zijn jullie ook alweer met de kerst bezig? wij wel hoor! ik vind het altijd zo gezellig die kaarsjes met huisjes aan sávonds. de kerstboom gaan we vandaag op zetten. hopelijk trekt dave hem niet om ofzo maar dan heb ik altijd die schatten van katten nog van me die erin willen gaan liggen. elk jaar is ie weer helemaal verbogen door al dat gewicht wat er steeds in ligt.

nou hoor je snel weer doei esther
 
hoi es,
ja ben pas weer thuis,vorige week don moest rik alweer via spoed naar zh
astmatische aanval..ben terug thuis van gisteravond..druk hier nu..
maar ik veterl je later nog wel meer,doei
 
Terug
Bovenaan