kan iemand me helpen??


hoi

ja innerdaad ik had het kunnen filmen.is ook stom zeg van me ik heb een videocamera en een digitale camera waar je mee kan opnemen!!! heb wel foto's gemaakt maar niet voor de deuren van andere mensen hoor,gewoon thuis. met zijn lampion in zijn hand en met oma.
oudjaarszingen??!!? nog nooit van gehoord haha. nee dat doen we dus niet hier. ach zal wel op hetzelfde neer komen als sint maarten. en op welke dag we het sinterklaas feest gaan vieren weet ik niet,even kijken wat het beste uitkomt kwa werk van zijn pa.
HE HE effe lekker genieten van me 2 uurtjes rust nu......... want dave zit even lekker op de peuterspeelzaal.
ik hoor je wel weer groetjes esther
 
hoi esther,
nou ze zijn flink ziek hier..
is het bij jullie ook opeens zooo koud en nat??
rik hoest zich te pletter,maakt me altijd nerveus..
misschien beland hij wel wéér in het hospitaal...
hij blijft altijd lachen en rennen tot op het 'einde'
dan ineens héééél moe   en héééél wit..gewoon te weinig zuurstof...brrrrrr
maar goed we aërosollen dus gewoon door(vind hij soms héééél erg soms vind hij het leuk???)
hoe is het met dave?en met 'de baby'??weet je nou al wat het is??
ben (natuurlijk) weer vergeten wanneer je die echo had...
maar goed ik  natuurlijk...
morgen gaat rik naar kdv...hoe doe jij dat?hij is niet koortsig wel flink hoesten..
moet jij ook betalen voor kdv als dave er niet is door ziekte?
ikke wel dus..he ik hoor je wel weer!!!
groetjes,anne
 

hoi hoi

ja is hier ook erg koud en nat. al ie het vandaag wel mooi weer tot nu toe. maar heb het aldoor koud,alsof ik in me botten voel dat de winter eraan komt. en dat ziek zijn waait hier ook in de ronte. dave is nog niet aan de beurt geweest maar heeft dat ie net op de psz zat al 3 keer wat achter elkaar gehad de arme schat.er is weer fijn waterpokken op school en hoofdluis!!(krijg nu al jeuk!!) ik maar gel en vet ik zijn blonde krullen smeren want zit daar niet op te wachten.mijn haar is super lang dus ik wel al helemaal geen LUIS! nou als dave hoest en zich er niet lekker bij voelt hou ik hem thuis. maar als ie lekker eet en niet hangerig is gaat ie gewoon naar school. maar dave voelt zich nogal snel zielig want met een flinke snot neus loopt ie al te jammeren haha. maar moet natuurlijk ook gewoon door betalen als dave ziek is. wat betaal jij trouwens ervoor? ik gemiddeld 40 euro pm,ligt er net aan hoelang de maand is. ik vond dat eigenlijk best wel prijzig want tja hoeveel uur zit ie er nou helemaal. ik moet trouwens voor de sint ak woensdag me fantasie laten werken. moeten savonds naar de school van dave een een placemat versieren met iets. ben ik weer blij mee uh! maar dat zijn ook nog extra kosten want moet je ook zelf betalen(5,-)
nee joh moet nog dik 3 weken wachten op de screenings echo  dus duurt voor me gevoel nog een eeuwigheid! hopelijk ligt ie dan goed zodat ik het geslacht kan zien. en ik maar tot die tijd wachten op DIE droom waarin ik zie welk geslacht me kindje krijgt,die kreeg ik nl ook bij dave. in het begin dacht ik word vast een jongen,maar nu begin ik weer te twijfelen,dus zal toch moeten wachten tot 13 dec....

tot hoors groetjes esther
 
hoi es,
ja koud ..brrr en twee zieke kids..
oorontsteking ,allebei;tim aan twee en rik aan een kant..
leuk hoor twéé kids..haha ik kan misschien maar beter niet meer schrijven ..
word je niet doodzenuwachtig van mijn verhaaltjes??
hoofdluis hebben ze hier op kdv (gelukkig )niet
maar alle ziektes in overvloed..rik zit trouwens in totaal 11 uur op kvd (was minmum twee dagdelen van 5,5 uur en we betalen (niet schrikken das niet goed voor een zwangere..zie je wat ik bedoel??haha meer dan 200 euro..
hij zal er nou een halfjaar tot max 9 maanden zitten,dan mag hij als hij zindelijk is naar de kleuterschool hier..(bijna gratis..)
maar we hebben het best doordacht gedaan hoor want rik heeft er héél véél aan .
gedragsveranderingen..echt!! hij luistert beter,  praat nu echt meer en word gemakkelijker in de omgang naar anderen toe.eet beter ...
en hij mag nu eindelijk mee op die kleine wc-tjes..hij ziet er zo blij uit bij aankomst
zwaait dag en is best blij dat je er weer bent..mooi hoor..
vanmiddag stond hij hier te dansen..zoooomooooi!!!haha géfilmd natuurlijk!!
he groetjes,anne
 

hoi anne

nee krijg de bibbers niet van jouw verhalen,waarom?!
wat een hoop uren draaien jouw zoontje op de peuterspeelzaal! die van mij gaat maar 4 en 15 min in totaal,en dat is over 2 verschillende dagen verdeeld. als ie straks 3 is geweest kan je er nog een ochtend of een middagje van ca 2 uur bij nemen maar daar blijft het bij.dus dat is veel minder in verhouding als bij jouw. ik vind het ook wel lang genoeg als je het mij vraagt. hij is altijd zo blij om me weer te zien,dat is zo leuk! volgende week komt de sint op school dus dat ga ik ook wel even filmen,even kijken hoe hij erop reageerd. er zijn immers een hoop kinderen die hem toch wel eng vinden op die leeftijd.
waar ik toch wel alleen nog steeds van baal is dat ie tig keer wakker word snachts en ik dus een halve marathon loop verdeeld over 1 nacht. zullen ze het al een slaap stoornis noemen op het consultatiebureau?? zit trouwens nog steeds te wachten op een brief van hun kant dat ik weer langs mag komen met dave.
nou ga weer wat doen
groetjes esther
 
hoi esther,
wat lastig voor je dat dave nog steeds niet lekker slaapt!!
kom je zelf nog wel aan genoeg nachtrust toe??
misschien heb ik nog een tip..
bij babywalz.nl hebben ze ook een kidzzwalz(hoop dat ik het goed 'schrijf')
en daar verkopen ze een lichtbal
heb ik voor rik,pvc bal met onderaan een klein knopje
als je hem aanzet(werkt op horlogebatterijtjes) verkleurt hij langzaam en laat hij alle regenboogkleuren zien!
is een sluimerlampje dus niet fel,en rik valt er zo bij in slaap,..
trouwens rik zit niet op speelzaal maar op kdv (kinderdagverblijf)
vandaar verschil in uren..maar hij zit er zelden écht 11 uur
dat zou van 7u tot halféén zijn,hij zit er van 8 tot 12.15
maar hij is er echt dolgraag,raar om te zien maar hij gaat lachend binnen en buiten,
ben ik wél héél blij mee..
he  groetjes,anne  
 

hoi anne

nou ja het went wel hoor dat niet door slapen. als het maar bij ca 3 keer blijft,hij dus alleen een slokkie drinken wil en weer gaat slapen. als het meer word is het innerdaad niet fijn nee. maar heb ook even gehad dat ie wel door sliep en dat ik dan wakker lag midden in de nacht. kan je nagaan hoe je lichaam eraan went. ben ook niet echt super moe erdoor ofzo,alleen me man kan er maar niet aan wennen haha. maar hoop innerdaad dat ie straks gaat doorslapen want dan heb ik weer een nieuwe nachtbraker die om de 3 uur eten wil! en is de bedoeling dat ik weer borstvoeding ga geven dus ben dan echt op dat moment bezet.
wat ik me afvroeg is er een spec reden dat ie op de kinderdag verblijf zit? zeker omdat je werkt?!  ik heb ook altijd gewerkt tot afgelopen jaar maart en kreeg toen de zak na er 9 jaar te hebben gewerkt. en de manier hoe  heeft er toen der tijd wel even ingehakt bij me.was ook aldoor werkzoekende en wou ook graag een 2e kindje,dacht dat wel even ging duren voordat ik zwanger zou zijn. maar was al binnen 1 maand weer zwanger en nog geen baan. nu wil geen baas me meer hebben omdat ze toch nog maar weinig aan me hebben.dus heb het werkzoeken opgegeven,en blijf nu voorlopig even thuis. voor dave maar ook voor het nieuwe kindje,krijg ik me handen aan vol denk ik.hoe gaat dat bij jouw??
nou stop er maar mee word zo giga langggg verhaal haha
esther
 
hoi es,
wat nou een lang verhaal??hahaha
om je vraag te beantwoorden,nee momenteel werk ik (nog) niet
maar hier moet je 'economisch beschikbaar blijven'
m.a.w. je mag niet zeggen dat je voor de kids thuis wil blijven
anders krijg je géén enkele inkomsten meer..
en ja ik heb dus een soort uitkering momenteel..
ben eigenlijk kinderverzorgster maar laatste jaren deed ik alle soorten uitzendwerk
en o.a.poetswerk omdat je die uren nog een béétje kon kiezen..
maar het is niet gemakkelijk nu om werk te vinden..
ach ja,als tim naar school kan (das hier dus nog tot hij 2,5 jaar is én zindeljk..)
kan ik weer lekker iets uitzoeken wat bij me past,hoop ik ..
en op kdv zit hij vnl. omdat hij dan idd méér uurtjes daar kon zijn en echt iets leren,
kids van tweeënhalf worden hier pas bij 27 of 31 kids /klasje tot twee klasjes gemaakt..
dus dan 13 en 14 per klas of 15 en 16 ..
dus propvolle lokaaltjes(hier toch) en weinig persoonlijke aandacht..
rik leert nu wél praten!!sinds gisteren zingt hij "ik be joong"
ik ben jong ,de wereld ligt aan mijn voeten..begin van een soap die vlak na kro kindertijd zit..haha ja op je drie bén je jong...
en ik ben drie en ik willetnie..hij zegt nu letterlijk "nee,wil ik nie!!"
ik lach me (stiekum)rot!!
he fijn voor je dat dave toch af en toe doorslaapt..of minder wakker word..
en voor je man..haha kan die alvast wennen aan wat er gebeurt bij het hebben van twéé kids,"schat,ga jij naar de ene,want ik ben de andere aan het voeden..
was hier ook hoor!!
he groetjes,anne
 
Terug
Bovenaan