karin/wendy

Haa wendy,
ik heb nu lekker weekend!!heerlijk alleen wat slecht weer en wat een zwangere op dit forum he?
ik hoop dat wij er ook snel bij zitten hihi.
we hebben gister avond niet meer geklust dus dan vanaaf maar dan is volgens het boekje mn vruchtbaarste dag en morgen mn ei.dus dan vanaaf maar klussen...
en jij nog veel geklust?wat een vragen he?maar ja dat kan op zon forum toch?
ik ga nu ophouden ik ga goulach maken met rijst!!!
doei kus karin!!!

tot straks?

Hoihoi

Het was me ook al opgevallen, ik wil het eigenlijk niet lezen dat ze zwanger zijn, maar wil het ook wel weer weten, kan er niet zo goed meer tegen, dat betekend niet da tik niet blij ben hoor, maar ben dan toch wel stiekem ene beetje jaloers dat ik het nog niet ben na 15 rondes, snap je. MAar ja mijn tijd komt dan ook nog wel en de jouwe ook zeker nog misschien alletwee deze ronde, dat zou nog eens leuk zijn.
Ik moet je zeggen da tik veel aan je heb om zo te kletsen, wel gezellig en je kan het allemaal van je afschrijven.

JA wij gaan vanavond ook weer aan de klus, gisteren hadden we alletwee veel zin, maar helaas mocht neit he, hahaha, hebben we een keertje zin en dan mag het niet. Maar vanavond klussen we weer raak hopen we, hahaha.

Lekker weekend, maar je hebt neit zon goed weer besteld. hahaha

Spreek je straks nog wel.

Kus

Ha

nee het weer is kl*te!!
ik ga me dadelijk lekker douchen en dan lekker voor de buis hangen en lekker rusten en ff lekker klussen hihi!!!
ik spreek je morgen weer!!
kus karin

ff een vraag van net beantwoorden:ik ben ook jaloers..ik kan het ook niet hebben..ik vind het voor hun fijn en ik gun het  hun dat ze zwanger zijn.

ik heb ook veel aan jou je bent een vriendin aan het worden!!
een computer vriendin!
Karin

Ik zag dat er weer iemand zwanger was,   GRRRRRRR
Nee hahahah, wij komen ook nog aan de beurt, ik hoop deze maand, wel toeval dat we nu rond dezelfde tijd onze nod hebben, kunnen we samen duimen en een klein beetje veel stressen op het eind.
Nou morgen moet ik weet naar gyn hoop dat ze kan zeggen wanneer mn eisprong is of heb gehad want dan weet ik zeker dat ik goed zit wat betreft het klussen. Ben vandaag echt moe, dat naar ziekenhuis rijden vergt veel energie en tijd, ivm dat het niet in mn woonplaats is en ga dan altijd bij mn ouders langs.

Nou computervriendinnetje, rust maar lekker uit, spreek je morgen wel weer, ik ga nu lekker tv kijken en bankhangen.

Kus Wen

Heej meis
ja dat geloof ik wel dat het veel energie vergt!
en ook een beetje stres denk ik.
maar dat komt wel goed meid!ik hoorde vandaag weer iemand zwanger bij ons in de buurt van haar eerste...ik was weer meteen grrr.ikke wil ook!!!
als je moet wachten duurt het zeker weer lang ja en voor jou mag het nu ook eens een keer want je wacht al zo lang!ik ben nog maar net bezig.
hopelijk zijn we deze maand samen zwanger!!!
ik duim heeel hard voor ons!
gister hebben we weer geklust en hopelijk komt het goed!we hebben nu vrijdag zondag woensdag geklust en hopelijk is dat een beetje voldoende want als het goed is heb ik vrijdag mijn ei en 2 dagen van te voren is toch goed niet?en vrijdag nog een keer ???of moet ik vanaaf weer?weet je dat?ik soms niet meer...ik twijfel wel eens!!!
ik hoor het wel he meid!!
ik spreek je nog!
Doei kusje je computervriendin!!

Hoihoi

Ik was vandaag geweest, maar nog steeds geen eisprong geweest, komt echt pas morgen of zaterdag, dus morgen nog een keer klussen zei de gyn, dus dat geld voor jou ook, we zitten op dezelfde klusdagen, hahaha. En dna misschien zondag nog voor de zekerheid, maar jij zit iig al goed hoor. Komt goed.
Ik moet volgende week vrijdag bloed laten prikken kijken of ik eisprong heb gehad en dan wachten totdat ik wel of neit ong word. Als ik ong wordt dan krijg ik baarmoederfoto met contrastvloeistof. En volgens gyn is dat neit zon pretje, maar ja we doen er alles voor, dat is om te kijken of je eileiders goed open zijn, dus we wachten maar af. En mocht ik zwanger zijn dan krijg ik bij 7 weken al een echo. Dus duimen.

En lekker dagje vrij jij?

Kus pcvriendinnetje

Ha inderdaad een lekker dagje vrij altyd donderdag en vrijdags!heb al flink gepoetst.
fenna speelt lekker buiten nu!dus je hebt nog geen ei gehad?ik klus morgen weer en dan weer in het weekend?kun je die week erna dus een week voor nod ook nog een ei krygen?
dus je bent alweer na de gyn geweest?o dat wist ik niet ik dacht morgen...
dus je moet dan weer terug om te kijken of je een ei hebt/gehad.nou spannend!ja dan maar weer klussen he!en dan kryg je met 7 weken een echo als je zwanger bent?o dat is wel fijn dan kunnen ze je goed in de gaten houden.
en dat bloedprikken ja dat zal er wel allemaal bij horen bij de mmolen denk ik.ik heb er ook geen verstand van.
hoe lukt het trouwens met sonja b?ben je al wat kilos kwijt?mij lukt het nog niet zo goed,s avonds krijg ik rond 8 uur weer enorme trek.raar he?je lichaam maakt je dat gewoon gewend net zoals een sigaretje..
ik spreek je!!
kus pc medje

Terug
Bovenaan