karin/wendy

Ha

Hoe is ie? Alweer beter? Of lekker van het weertje aan het genieten.
Ik hoor het wel weer.

Kus

ha wendy
ben aan het werk heerlijk!sorry voor de laate reactie!ben erg druk geweest!
Hoe is het vandaag met jou gegaan?heb je al een ei gehad of komt het eraan?je had het over dat de gyn.het kon zien??ik hoor het wel van je!!we doen rustig aan we zien wel wanneer het komt..alleen deze week klussen we weer een paar keer extra he!hihi
en hoe gaat het verder met jou?ik ben erg moe en ga dadelijk al naar bedje..ik spreek je morgen wel weer als ik thuis ben!doei kus karin

Heeej Wendy,
Hoeis het gegaan?
Ik had vanmiddag gekeken maar ik zag dat je nog niks terug geschreven had!
wat een weertje he?hier is het nog mooi maar voor hoelang?en wat zij ze gisteren de gyn?ben erg benieuwd!ik hoop nog wat van je te horen..

heeel veeel liefs karin

Hoihoi

Jaja druk, erg he, maar nu heb ik effe rust, en waar is dat mooie weer, hier niet meer, het regende net een beetje.

Maar ik moet donderdag weer terug voor inw echo had nog geen eisprong gehad, volgens gyn zou dat pas ong vrijdag zijn, maar we hadden wel instructiies gekregen om gisteren te klussen en dan morgen, hahah erg raar als ze dat zeggen tegen je. Dus weet iig dat ik nog geen eisprong heb gehad, dat is wel erg fijn, moet ook zeggen ben veel en veel ontspannender, nu hoef ik me daar niet druk over te maken. Dat scheelt een hoop.

Hoe is het met jou ook druk aan de klus, want dan zullen we rond dezelfde dagen onze eisprong hebben. Hahahah.

Geniet nog van het weertje he, ik ben jaloers, want hier is het weertje weg.

Kus Wendy

ha wendy,
dan hebben we dezelfde tijd de eisprong..ja en dan maar hopen dat het raak is!
we hebben vrijdag geklust en zondag en vandaag gaan we een poging wagen en dan donderdag denk ik en dan zaterdag weer om de dag..ik heb donderdag mn ei volgens mij doe ik het dan zo goed denk je?ik weet het af en toe niet meer..
trouwens hier begint het weer zich ook wat te betrekken er komen donkere wolken..
ik lig nu even op de bank te rusten.gister hard gewerkt ik was helemaal gaar!en jij ook nog veel klanten gehad?ik spreek je nog ik hoop dat je me een beetje kunt helpen met de vragen over de ei???
groetjes en ik spreek je weer !!!vanaaf???

kuss karin

Hoihoi

Volgens mij doe je het zo goed hoor, tenminste ik doe dat ook en dat meot ik volgens de gyn. En dan weet je zeker dat je rond je eisprong geklust hebt. Lastig he, maar weet je ik ben blij dat ik me daar nu eigenlijk niet zo druk over hoef te maken, ik zie het donderdag weer. En meer dan klussen kan ik nu neit doen. Ik vind dalijk die laatste weken voor je nod het ergste, en vooral de laatste week, heb jij dat ook?

Had je trouwens lekker gerust? Ik ben helemaal kapot, heb het druk alweer met vanalles en nog wat, had vandaag boodschappen gedaan met dochter en daarna vlug naar huis boterham op en toen kwam er ene klantje. Dadelijk komt de kapper en dan heb ik rust, maar morgen heb ik 3 klantjes. Maar ja over 3 dagen lekker 3 dagen weekend en hoop dat het dan lekker weer is. Heb jij trouwens nog plannen voor het paasweekend?

Liefs Wen

Hoi wendy
ik heb dat ook met de laatste week die is het ergste!afwachten ja dat is eng..
we gaan in het paasweekend een soort van een brunch doen bij ouders en met de hele fam.!en eitjes zoeken.wel erg gezellig allemaal!en jij?ik hoop dat het fijn weer wordt ja maar ze zeggen wisselvallig..dus ik weet het niet.hier heeft het net een beetje geregend!
ik spreek je   nog want dadelijk komt single en gtst is bezig.

doei kus karin

Singles en Samantha who is inmiddels afgelopen, leuk hoor dsie series, hahaha.

wij hebben ook zoiets 2e paasdag dan weer heel de fam bij elkaar,net nu ik daar geen zin in heb, ik weet niet waarom niet, maar lekker een keertje thuis is ook fijn.

Moet je morgen weer werken?\

Terug
Bovenaan