karin/wendy

Ha

ik ben ook ind dol op series als single en samantha who en desp housewives, mijn favoriet is greys anatomy. Helemaal super, met dokter mcdreamy en steamy, hahhaha.
Helemaal om bij weg te dromen en je zinnen te verzetten. en da tis helemaal goed.

Nee ben niet meer ong gelukkig en hoop natuurlijk ook dat het nu ook de laatste keer was geweest. Wij mogen ook pas weer zondag klussen, hahaha, we krijgen voortaan instructies mee, as vrijdag hoor ik meer, spannend wordt het wel hoor, ben benieuwd of mijn eitjes al aan het groeien zijn en of ze uberhaupt goed zijn, want dat is ook maar de vraag.

Ik ga zo smaken verschillen kijken en spreke je msischein straks nog wel.

En morgen weer aan het werk of lekker van de week thuis blijven en goed uitzieken???

Kus

en weer een beetje opgeknapt, ik ben gewend dat jij elke morgen een stukje schrijft erg he al zo snel gewend en vanmorgen had je nog niets geschreven, dus misschien ben je aan het werk of ben je lekker buiten.
Ik spreek je snel weer.

Kus

Hoi wendy
ik ben lekker buiten geweest en het gaat al een stuk beter.volgende week ga ik pas weer aan het werk.ff rustig aan doen!is veel beter mn hoofdpijn is nog niet helemaal over.maar het gaat de goeiekant op.gelukkig maar.en jij morgen naar da gyn?spannend.we hebben gister al weer lekker geklust.hihi ik kan het nu van me afzetten en dat is al veel beter..dus we klusse gewoon omdat we het lekker vinden en niet spec.voor de baby want dan ga ik me weer helemaal druk maken en dat is zeker niet goed en zeker niet bevordelijk.dus rustig aan als je snapt wat ik bedoel!en jij vandaag weer een drukke dag voor de boeg?ik ga vanmiddag nog lekker ff rusten!dat heb ik nog wel ff nodig...
nou tot schrijfs

Ha

Net geweest, ik moet maandag weer terug, ze kon het goed zien er wasal een ei goed aan het groeien, wat wordt waarschijnlijk de ei die de eisprong gaat doen zeg maar. Nu wil ze het maandag weer bekijken, dus weer naar ziekenhuis.
Ik ga zo shoppen, ik spreek je snel weer.

Fijn weekend.

X

haa wendy
wat fijn dat je nu weet wanneer je ei is.
ik ben de heledag op sjak geweest!dus vandaar dat ik zo laat reageer!
en nog wat gekocht?
kus karin

Hoihoi

Tuurlijk een vrouw moet altijd wat kopen, hoort erbij, 2 paar schoenen, een leuke riem en leggings. En voor Amber 2 leuke zwembroekjes. Erg leuk allmeaal en het was echt helemaal fantastisch weer, lekkerrrrrrrrrrrrrrr....

Jij ook een fijn dagje gehad?

Spreek je weer.

Grtz

Jazekkeerss heerlijk he!
daar kun je echt van genieten ik heb lekker buiten gezeten en gefietst en van alles eigenlijk.ik moet eigenlijk ook nog wat nieuwe kleding.maar ik ga over 2 weken ff lekker met mam naar de stad.ff wat shoppen.
ik ga nu lekker tv kijken en dan naar bedje toe mit mien menke!hihi
ik spreek je!!!
heel veel liefs en welteruste karin en hier in limburg zeggen we hoje!
xxxx

Hoihoi

Hier weer effe een klein berichtje, gisteren heel de dag bezig geweest in de tuin en savonds vrijgezellenfeest gehad van een vriendin. We zijn bij Inspirationpoint in Valkenswaard geweest, erg leuk daar. Was laat geworden vannacht dus helaas niet geklust en weet neit of het er vandaag inzit, hahaha, mijn man moet vanavond werken tot morgen 8.00u.
Hoe is het in het ozo zonnige limburgia??

En hier zeggen ze trouwens houdoe. en een fijne dag

Terug
Bovenaan