karin/wendy

Heej Wendy
Ja inderdaad lang niks meer van me laten horen maar dat heeft ook zijn redenen..
ik ben erg misselijk en moe geweest..als ik s morgens de trap af kom dan ruik ik de koffie zo sterk dat ik bijna ga kokhalzen en met eten maken ook en ben erg moe..vandaag gaat het wel weer maar mn buik blijft rommelig..terwijl bij fenna had ik dat niet in de eerste weken pas iets later..dus het ligt er niet aan dat ik niet met je wil praten.hoe gaat het eigenlijk met jou?je mag best tegen me aan praten daar ben ik voor!ik ga nu ff liggen heb ik wel ff nodig!
ik spreek je snel!!!
groetjes karin

hoi meis

Hier een goed berichtje, mn eileiders zijn gewoon goed open, dus daar ligt het niet aan. Ben ik wel blij om, wel viel de operatie erg tegen, wat een kleine ingreep dit moe zijn weet ik niet, heb nu erge pijn niet van de 3 sneetjes, maar ze konden moelijk erin komen ivm elasticiteit van mn buik en mn vetjes, hahah, meot er wel om lachen, dus ze hebben me erg hardhandig aangepakt, en ze wilde perse kijken dus vandaar dat heel mn buik nu erg pijnlijk aanvoelt, dus dat valt erg tegen, maar ja ik hoop wel dit weekend nog te kunnen klussen ivm dat dit weekend mn ei is, maar weet neit of dat gaat lukken, donderdag moet ik weer terug naar gyn want ze snapt er echt neits van waarom het zo lang duurt het zwanger worden. Ik hoop echt da tik je snel goed nieuws kan brengen en dat ik ook zwanger ben kunnen we samen zwangeren.

Weet je dit heeft me toch wel rust gegeven en een stap dichter bij het zwanger worden gebracht, zeker omdat de gyn ook graag wil da tik zwanger ben.

Hoe is het met jou?? Erg last van zwkwaaltjes?? HOop het niet voor je, maar je meot maar zo denken over nu nog maar 7,5mnd komt er een wondertje uit.

Kuzzzz

Heej
Dat is toch goed nieuws.wel vervelend dat je pijn hebt ja!maar hopelijk gaat het nu allemaal lukken ja!
ik ben gisteren met de vriendinnen een dagje  Utrecht geweest met het gevolg datt ik vandaag geen ballen waard ben!!ik voel me weer misselijk,moe hoofdpijn enz.ja weet ik dat je dat moet denken maar als je je zooo kl*te voelt dan ffff zie je het ff niet meer zitten hoor!en ben al aardig wat kilos aangekomen donderdag ga ik de verloskundige bellen want dan ben ik 7 weken.heb van de week nog een test gedaan ik twijfelde weer eens omdat ik zo onzeker ben en ik was duidelijk zwanger!!!maar dan ben ik weer gerust gesteld..mijn man zei al je hoeft geen test meer te doen maar ik dacht ja ik wil dat en heb het gedaan en nu ben ik weer gerust!
dus je gyn snapt er ook niks van hoe dat kan dat je niet zwanger wordt???maar dat moet toch goed onderzocht worden als je al zo lang bezig bent en iedere keer die teleurstelling...op een moment kun je dat echt niet meer aan die spanning vergt veel energie hoor!!!maar ik steun je nog altijd hier als pc vriendin he!!!
ik spreek je snel en ik zie nu al op tegen morgen dat ik moet werken..ik ben zooo futloos!!!
kuzz karin

ff bovenaan zetten
ik mail je vrijdag effe uitgebreid net voordat we op vakantie gaan.

Hoe is het verder

Hoihoi

Effe kort berichtje moet nog 1001 dingen doen voordat ik mrogen op vakantie ga.
Hier goed bericht eignelijk, moet komende maanden mn ei laten bepalen wanneer die is, dus ben nog neit ziekenhuis af.

\Voor de rest gaat het goed hoor, lekke morgen weg.

hoe is het met jou?? Hoor maar neits van je, je zal wel erg ziek zijn van je zwangerschap.
Ik hoor het wel van je als ik terug ben van vakantie.Ik hoop alleen dat alles goe dis met je.

Grtz Wendy

Heej
Wat lekker dat je op vakantie gaat!kun je ff uitrusten heerlijk!
Dus ze gaan nu je ei bijhouden?ben eens benieuwd.
Met mij gaat het helaas niet zo goed.ik ben heel erg ziek de hele tijd en weinig fut.
ik spreek je na je vakantie.
karin

Heej Wendy,
he jij zit nu lekker op vakantie..waar gingen jullie ook alweer heen?
Ik zit thuis en ben er   erg beroerd aan!
ik heb waarschijnlijk ook nog eens een fikse griep te pakken!
het zit me ff allemaal niet mee.
dit weekend gaan we aan onze ouders en vrienden enz vertellen.Fenna krijgt een shirt aan met de tekst mijn mama heeft een baby in haar buik!leuk he?
ben benieuwd hoe ze reageren..had ik besteld bij een heel goedkoop 10,95.ja had ik ff google gedaan en toen kwam ik bij deze uit en een snelle service!
ik ben erg benieuwd wat ze van jou allemaal gaan zeggen en doen...je zult wel een beetje opgelucht zijn dat ze weer verder met je gaan en je niet zomaar aan laten klooien.
ik vind dat ze jullie wel binneste buiten mogen draaien en dat je je niet meer zo onzeker hoeft te voelen!
trouwens de rede dat ik niet meer zo vaak wat schrijf is dat ik niet meer zoveel iedere dag weet te vertellen maar ik schrijf je wel hoor ben maar niet bang!!
we steunen elkaar!

grt karin

Terug
Bovenaan