karin/wendy

ha wendy
ik was vanmorgen misselijk en ik kon niet meer wachten tot donderdag en ik heb een test gedaan en ik ben zwanger!ik ben zooo blij ik sta te shaken opmn benen!!
mijn man net gebeld en hij ook wat weet je dat nu al ik dacht dat je donderdag je nod had?ik zei ja ik kon niet meer wachten!
hoe gaat het met jou?nog wat leuks vandaag gedaan?
grt karin

Jeetje wat een goed nieuws zeg, het is je echt gegund, Heel erg proficiat een hele dikke proficiat.

Ben superblij voor je.

Maar je laat me nu toch neit in de steek he?? Je laat toch nog wel af en toe wat van je horen?
Hoop het wel hoor pc vriendinnetje.

PROFICIAT nog een keertje,

Kuzzzie

Ha meid
Dank je wel
het is allemaal zo onwerkelijk!een licht streepje en dan ga je weer twijfellen heb ik wel een goede test en zie ik het wel goed?je gaat aan alles twijfellen
tuurlijk blijf ik met je schrijven en ik hoop voor jou dat je morgen ook niet ongesteld wordt!en dat je ook snel zwanger mag zijn het is jullie zeker ook heeel hard gegund!
ik spreek je!
grt karin

He hier alles goed hoor, vandaag lekker wezen fietsen, mn nod was gisteren maar nog neits te bekennen, durf nog neits te hopen, we zien eht allemaal wel.
Hoe is het met jou en je kwaaltjes, voel je al wat kwaaltjes? Misschien heb ik er wat aan.

Kuzzzie

heej
ik zou gewoon testen meid dan weet je het!(ik weet dat het moeielijk is en dat je bang bent voor een teleurstelling!)
ja ik heb echt al kwaaltjes ja had ik de vorige keer niet zo vroeg!mijn borsten zijn opgezet en ben smorgens misselijk!maar dat komt wel goed!doe jij maar een testje en hopelijk zijn we samen zwanger...ik zou dan morgen een test doen dan ben je er een dag over heen en dan ben je wel van die spanningen af.dat had ik ook een hele ontlading want als je zit te wachten en   dan wordt het alleen maar stress dat merkte ik ook bij mij.ik vind het allemaal wel weer heel spannend!wat er weer allemaal gaat gebeuren...en dan kun je nog niks vertellen het liefst zou ik het van de daken schreeuwen!
ik ga nu tv kijken en ben best wel moe.
kuzz

Weet je ik durf het echt niet een test doen, doe als ik niet ongi wordt denk ik zondag of zaterdag ben ik nog niet uit, moet ik nog met mn man over hebben
ik ben ook heel erg moe ,savonds misselijk niet smorgens kan weinig eten mn borsten heb ik weinig last van maar ik ben bang dat k dit mezelf aanpraat en da tik nog gewoon ongi moet worden en gewoon ongikwaaltjes zijn. Ik weet het niet.
Mijn afscheiding is ook erg doorzichtig waterig, herken je dat.

Spreek je snel weer.

Kuzzie

hoi
ja die waterige afscheiding heb ik ook.en sommige zijn savonds misselijk..ik zou morgen of zondag inderdaad een test doen..en dat moe zijn dat heb ik ook.ik weet dat het heelmoeielijk voor je is...ik begrijp je!!!!
je bent bang dat snap ik!
grt karin

Terug
Bovenaan