karin/wendy

Hier weer niet gelukt, shit en nog van alles, maar ik snap eignelijk niet van mezelf waarom ik me toch weer om heb laten praten door mn eigen gyn terwijl ik toch zelf die baarmoederfoto heb gezien eht zat dicht, waar hoopte ik dan op een wonderlijk wonder, en weet je het doet dan toch weer zeer, waarom wordt ik dan niet eerder ongi en niet pas na 1 dag overtijd te zijn, het is k*t.

Maar hoe is het met jou?

Een heel fijn weekend je eerste zwangere weekend.

Geniet ervan.

Kuzzzie

hoi
ja dat is klote!!!ik hoop voor je dat alles nu wat sneller gaat kwa gyn en dat ze die verklevingen gauw weg halen en dat je dan verder kan en een oplossing wat jullie nu gaan doen want zo is het echt niet meer leuk voor jullie!!!
ja je bent nu meteen 4 weken zwanger he..en de comp.bij predictor zij dat ik n 5 weken was..je moet toch tellen na je nod 4 weken en dan ben ik volgende week donderdag toch pas 5 weken???ik maak me zelf af en toe gek ermee kun jij me ff helpen?donderdag ga iknaar de stad ik moet nog ff wat nieuws (geen zwangerschapskleding)want als het zulk mooi weer blijft dan moet ik ff naar miss etam of zo nog wat truitjes halen en groot genoeg want ik zal wel weer snel groeien had ik bij fenna ook met 14 weken had ik al een buikje...hihi ik voel me wel weer wat beterder van morgen geen last gehad alleen wel moe maar ja dat hoort erbij..bij mn vorige zwangerschap was ik met 12 weken helemaal brak ik hoop dat ik dat nu niet heb toen was ik zo moe en ellendig dat ik dacht de wereld stort in!hihi
wanneer moet je naar de gyn?
ga je morgen nog wat leuks doen?we hebben net een etentje gehad..was wel erg lekker..!!
ik spreek je morgen...kop op meis!!!
Grt je pc vriendin

Hoihoi

ik moet als het goed is de 5e die kijkoperatie doen en as woensdag naar narcotiseur toe. We houden moed en dat zeg ik nu, ik wou dat het wat anders was.

Ik had bij Amber al meteen een buik, ik kon bij ik dacht 8 weken mn broeken neit eens meer dicht krijgen je zag eht al vrij vlug, nu was ik ook vrij veel aangekomen dus had een flinke buik op het end.
Spreek je snelw eer.

Kuzzzie

He

Hoe is het met je? je zal eht wel superdruk hebben, en veel aan je hoofd hebben, hoop dat je je goed voelt.
Hoop je ook weer snel te spreken.

Kuzzie

Hoi
Met mij gaat het prima,ben alleen erg moe vandaag.morgen ga ik lekker in maastricht shoppen en hopelijk slaag ik goed!
en hoe gaat het met jou?ook alles prima?
ik heb het deze week inderdaad erg druk gehad met werk enz.
mijn borsten zijn zo gespannen en groot geworden nu al...
ik kan haast niet geloven dat ik zwanger ben en zij tegen mn man dat ik nog eeen test wou halen en hij zei ja een streep is een streep en het kan niet duidelijker en je bent ook niet ongesteld en je hebt alle tekens..ja ik ben heel onzeker dat zie je maar weer he!wanneer moest je ook alweer naar de gyn?ik vergeet van alles ik kan er niks aan doen!
ga je in het weekend nog wat leuks doen?of met pinksteren?
ik spreek je!!!
kuzz karin

Zo wat een weertje he, lekker al wat bruiner geworden vandaag, lekker in de zon gelegen.
En jij gisteren nog kunnen slagen in maastricht???
Hoe is ie verder?

Hier gaat alles ok hoor, nog 2 weken en dan lekker op vakantie, heb er al erg veel zin in. Ka niet wachten tot dat het de 13e is, maar zal toch nog wel effe meoten, heb het de komende weken toch nog druk genoeg dus de tijd zal snel genoeg gaan en dan heb ik nog altijd de operatie volgende week vrijdag de 5e dus dat is ook al spannend.
Nou ja we zien eht allemaal wel.

ik wens je vanuit het zonnige zuidoostbrabant een fijn pinksterweekend toe.

Grtz

Hoihoi

hoe is het lang neits van je gehoord, als je geen behoefte meer hebt aan mn gezeur dan kan ik dat wel begrijpen jij bent zwanger en hier zitten de graag zwanger wordenden op, ik hoop wel nog da tje af en toe wat van je laat horen, maar zou het helemaal super vinden als we gewoon via het forum contact bleven houden.

Grtz pc vriendinnetje

Terug
Bovenaan