Wow met vol ontzag je verhaal gelezen en je latere bericht ook, in een hangwieg en in een heel ander huis aanwezig zijn, nou sorry, mijn klomp is nunet gebroken, dat kan en mag niet!!! ok hij sliep, maar zorg dat hij dan iig in een goede wieg of ledikant ligt babyfoon erbij, maar wat als hij ineens wakker schikt, en gig zou gaan bewegen, hij zou er zo uit kunnen vallen!!!!
Als ik dit zo lees ben ik zo gigantisch blij met onze gastouder, ze weet niet dat ik dit heb gehoord, maar afgelopen weekend hadden we hier buurt feest en mijn overbuurvrouw haar zoon zit in zelfde klas als de oudste van de gastouder, en ze was toevallig met de 3 kinderwagen en kon de deur niet door, ze kent mijn overbuurvrouw als speelmaatje van haar zoon. en vroeg zou je hem willen begeleiden naar de klas, want ik heb 1 kindje die in nooit alleen mag laten, en na terug komst zij mn overbuurvrouw oh leuk jij past dus op Rebecca!! Nou gastouder was ineens stil en vroeg oh hoe ken je haar dan, zij verteld,
Ik moet zeggen je hebt groot gelijk met dat jullie het beste voor hem kunnen zorgen en als je het zou kunnen doen zou ik zeggen doe het. als je m nu naar kdv hebt ivm mat dat je moet werken zou ik anders een gastouder aanraden. want is kleinschaliger, en voor mijn gevoel gemoedelijker. Ben nl zelf een kdv kindje en heb een nicht gehad die gastouder was, en er wel eens mee geholpen als ze niet lekker was (haar eigen kids dan, weg brengen ed) en ik vrije dag van mn werk, en veel gemoedelijker.
Veel succes met je beslissing verder