Ik denk dat ik nog een toevoeging moet maken op mijn berichtje, ik doelde voor haar op evt gast ouder ivm misschien overprikkeling, daar is het dan rustiger. En ja de contole, je kan het nooit zeggen. weet dat mijn gast ouder laatst ook ineens een soort van keuringdienst op de stoep had staan, totaal onverwachts, en dat gebeurt bij KDV ook, en ja ze kunnen het op een goed moment treffen maar ook op een sleacht moment. Ik ben niet tegen KDV alleen weet ik nog van vroeger hoe ik mij er persoonlijk hebt gevoeld, te masaal. maar dat is ieder zijn eigen ervaring. En wij hebben bewust ivm met felxibele tijden voor gastouder gekozen ivm met wel vast dagen naar dan in de ochtend en dan in de middag ivm met wisselende diensten van mijn man.
Over het roken, nou nu krijg ik weer wat mensen over me heen, kan ik niet veel zeggen want ja ik rook zelf. ook tijdens mijn zwangerschap ben ik van pakje per dag naar max 5 sigaretten gegaan, was zelfs paar dagen vrij en toen kwam alles qua problemen en het is toen niet gelukt. Wel rook ik buiten. En ben weer aan het afbouwen, maar ik maak me dus niet zo druk om de rookdeeltjes op evt kleding. Want ja sorry moet regelmatig naar het ziekenhuis, en heb al eens gehad dat in een parkeergarage de alarmen afgingen, motors uit, ivm met teveel vervuiling in de lucht, dan heb je ook geen ventilatie in de auto, bedenk dan eens wat er wel niet binnenkomt.
Met bezoek heb ik tot nu toe niets te klachen gehad, ik bel richting familie die zware kettingrokers zijn ja wil graag langskomen, maar alleen met mooi weer dan kunnen Rebecca en ik lekker nuiten zitten ivm met de sigarettenrook, nou bleek later ze hadden 3 dagen van te voren alleen maar buiten gerookt, en de gehele visite stond buiten te roken die dag. Nou vind ik toch heel netjes.