kdv :(

Wat ik met mijn verhaal bedoelde is dat je een verkeerd signaal afgeeft naar kinderen als ze je in de tuin zien roken. Naast het feit dat deze gastouder dus de kinderen onbeheerd achter laat. Mijn vader rookt ook, en ik vind het vreselijk. Hij rookt niet binnen, ook alleen maar buiten, maar ik vind het geen goed voorbeeld voor de kinderen.

En sorry hoor, maar dat verhaal over verkeer slaat natuurlijk nergens op. Sommige dingen zijn onvermijdbaar, zoals je in het verkeer begeven. Maar een rookvrije omgeving kun je wel zelf voor zorgen.

Dat van die rookdeeltjes. Er zijn heel veel mensen die daar geen moeite mee hebben. Maar dat veranderd als je een kind met ernstig astma hebt......Dan is buiten zitten met een roker al te veel.

MissPing: wel super dat je het zo kan regelen dat je geen KDV nodig hebt. Misschien zijn jullie er op een later moment wel aan toe.

Nou ik kan jullie reacties begrijpen zoals al eerder voorpeld, en dat is mijn gebeuren. En zo heb ik resepect voor ieder ander en oordeel niet!
Maar mijn gastouder rookt niet, staat zelfs in haar contract dat er nooit iemand in huis mag roken. en ze mag geen huisdieren hebben. en wij hebben 2 honden 2 katten en een paard, de 2 vogels hebben we naar buiten in de voilere bij mn schoonouders gedaan ivm te waakzaam, en 1 eigenlijk te groot voor de papagaaienkooi. Dus nu giga voiliere. En dat is bij sommige ouders ook uit den boze, huisdieren.

FF on topic:
Maar ik moet nog steeds mijn complimenten geven aan TS dat als ze het zo kan doen zonder opvang, of zoals eerder genoteerd oppas, en dat het klikt, nou giga goed toch, lekker in huis omgeving, geen kans op evt overprikkeling, eigen routine, eigen ritme, ja super toch!!!!!!!!!!
Persoonlijk hoop ik van harte dat je snel iemand hebt gevonden die aan jullie eisen voldoet, en die ook de klik heeft met de kleine!!!!!!! Want das super belangrijk!!!!
Ik hoop op een positief iets voor jullie!!!!!!
Groetjes

Ik heb donderdag een heel goed gesprek gehad met de leidster. Ze gaf me in veel dingen gelijk. Zij zit af en toe ook in een spagaat omdat ze maar 2 handen heeft en dat begrijp ik heel goed. Volgens haar kan Quintus wel wennen met veel geduld en aandacht, maar ja dat is er dus soms te weinig op het kdv. Voor kindjes onder de 1,5 is de drukte van het kinderdagverblijf heel vaak erg lastig om te verwerken volgens haar.

Ze liet ook doorschemeren dat zij misschien wel interesse heeft om bij ons thuis op te passen. Haar interactie met Quintus is heel goed dus wie weet.

Ik laat het even een paar dagen bezinken en ga zoeken naar een oppas. Wordt vervolgt!

Terug
Bovenaan