Keizersnede op verzoek

Zoals iedereen al aangeeft zou ik zeker psychische hulp zoeken om te dealen met je angsten. Ze zeggen niet voor niks dat angst de slechtste raadgever is. je bent nog maar 6 weken dus veel tijd om hier wat mee te gaan doen! Dus probeer dat hele keizersnede verhaal even los te laten, je wilt geen keizersnede je wilt af van je immense angst. Probeer die instelling even te pakken. Verloskundige staan juist wel open voor alles en zijn begripvol maar ze gaan proberen de kern van je probleem aan te pakken IPv mee te gaan in je angst gelijk. Iets wat alleen maar juist is denk. Niet dat ik je niet snap want in angst leven is verschrikkelijk en neemt je leven in beslag maar er is wel een leven na die angst wat je even niet ziet. Veel succes ! 

Beste lezer,
Wat knap dat je dit onderwerp aansnijdt en zo eerlijk bent over je wens. Dit thema ligt gevoelig bij veel mensen, ook binnen de geboortezorg. We zijn inmiddels een aantal jaar verder en ik ben erg benieuwd hoe je bevallen bent. Is het een (geplande) keizersnede geworden of ben je vaginaal bevallen? Ik ben dit jaar bevallen middels een geplande keizersnede op verzoek, zie ook mijn verhaal hierover als je geïnteresseerd bent:
https://howaboutmom.nl/kiezen-voor-keizersnee-moet-normaler-worden/
Voor mij is het een goede ervaring geweest en zowel mijn zoon als ik zijn er goed uitgekomen. 
Lieve groet,
Danique

Ik heb het allemaal gehad bij mijn overleden zoontje een spoedkeizersnede onder narcose 
Bij de tweede en derde een geplande bevalling gewoon natuurlijk 
En vierde een spontane bevalling.
Maar vergis je niet in een keizersnede hoor is echt pittig en pijnlijk ook daarna de wond die pijn gaat doen en trekken en ik heb ook heel lang last gehad van de wond.
Ik zou aan je verloskundige vragen om een doorverwijzing naar de pop poli daar ben ik ook geweest met mijn laatste zwangerschap omdat ik medicijnen slikte voorraad de depressie die ik over heb gehouden van het overlijden van mijn zoontje.

Terug
Bovenaan