Kerst-baby!

Hallo allemaal,

jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!
Ik ben precies op 25 december uitgerekend!!!!!
Mijn familie / vrienden / collega's.....iedereen hebben we deze week op de hoogte gebracht!
Ik ben 27 jaar & getrouwd...en voor de 1ste keer zwanger.....erg spannend allemaal en onwerkelijk!!!!!
Tot schrijfs????

Groet Y__V__Y

Gefeliciteerd hoor, leuk weer een nieuwe decembermama er bij. 25 december haha een mooi pakje voor onder de boom!

Ik ben 13 december uitgerekend en erg bang dat de mijne juist met sinterklaas komt ofzo pfff. Hoop van niet zeg hahaha.

Nou geniet van je zwangerschap.

@ alle anderen, gaat het nog goed met jullie allemaal?

Groetjes Petra

Hey meiden,

We kunnen eindelijk naar het decemberforum en natuurlijk januari mama's kunnen doorschuiven hihi. Ik dacht ik zeg het maar even want ik weet niet of iedereen het al heeft gezien.

Groetjes Petra

Hoi zwangeren!
Allemaal gefeliciteerd!
Ik behoor ook tot de december-lichting! Wij zijn 2e kerstdag uitgeteld haha. Het wordt een andere kerst dat is zeker!!

We houden elkaar op de hoogte!

Hoi Yvonne en Petra, bedankt voor jullie reacties. Ik wacht nog steeds tot het afkomt, maar morgen mag ik vervroegd terug voor een echo omdat het erg vreemd was dat er helemaal niks te zien was, dus gaan ze opnieuw kijken.
Maar ik wil het in principe ook door de natuur laten regelen, tenzij het te lang duurt.
Nou, ik hoop dit snel af te sluiten en als ik weer zwanger ben, laat ik weer van me horen.
Succes allemaal met de zwangerschap.

Groetjes
Bibi

Hallo meiden,
zo ben ik weg op het forum en zo ben ik weer terug. Vanmorgen mocht ik voor een tweede echo, nadat we vorige week niks zagen en te horen kregen dat het een miskraam was.
Nu  hadden we een andere verloskundige die blijkbaar beter haar best heeft gedaan met zoeken want zij vond ons kindje dus wel, een kleintje met alles erop en eraan  en MET een kloppend hartje. Ongelooflijk, we waren en zijn nog steeds stomverbaasd, overrompeld en wat al niet meer. Ik had het al afgesloten en nu moet ik weer terugschakelen. Ik ben heel erg blij, maar  moet weer even goed beseffen dat het dus toch goed zit. Het is momenteel een grote verwarring in mijn hoofd.  Mijn gevoel van de miskraam was dus toch helemaal verkeerd, gelukkig.
Maar jee, wat ben ik blij, zeg.
Dus ik blijf meepraten op het forum en schakel maar mee over naar de decembermoeders, want eindelijk is dat forum er dan ook.

Groetjes
Bibi

Tjong jonge meid wat een verhaal. Heb al gereageerd in het decemberforum hoor!

Hey Bibi

Geweldig nieuws heb ook al bij decemberforum gereareerd maar het is gewoon super voor je

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan