Kerst-baby!

Hey bibi wat naar,

Dus je had ook een voorgevoel? Gek he hoe je dan toch al wordt voorbereid op de een of andere manier. Ik merk ook vaak dat hele angstige vrouwen, niet voor niets angstig blijken want achteraf gezien was het dus toch misgegaan. Het is alsof de natuur je helpt. Natuurlijk gaat dat echt niet bij iedereen zo! Maar bij mij wel en bij jou dus ook. Ehh toen wij de echo zagen met het stilstaande beeld is eigenlijk de minibevalling direct op gang gekomen diezelfde dag nog. Het was een soort sein om te starten leek wel. Ik ben dus niet naar het ziekenhuis gegaan. Maar die echo was in week 10 en mijn baby was al 16 dagen niet meer in leven he dus ik heb het een aardige tijd nog zo meegedragen zonder dat we dat wisten (afgezien van mijn onrustigheid elke dag dan maar die kan je dan nog niet helemaal plaatsen)

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het snel natuurlijk afkomt. Zo niet kunnen ze je ook goed helpen in het ziekenhuis. Het is maar net je eigen gevoel wat je er bij hebt ook he. Ik vond het niet erg als het nog een tijdje had gezeten maar er zijn vrouwen die het wel erg vinden en het direct weg willen hebben. Feit is dat het niet erg is als het nog een week a 2 of 3 in je lichaam zit. Daar heb ik toen direct naar gevraagt.

Heel veel sterkte met de verwerking en ik hoop dat je gauw weer zwanger mag worden!

Liefs en knuf Petra

Hallo allemaal,

(Bibi sterkte)

Ik ben 11 december uitgerekend. Mijn tweede zoon kwam 11 dagen te laat en is wenwege strippen geboren, anders had hij nog wat dagen op zich laten wachten.
Ik hoop dat dit kindje niet met de kerstdagen geboren wordt, maar gewoon optijd komt.
Vind december geen leuke maand om te bevallen. teveel feestdagen. sinterklaas, kerst, oud en nieuw.   en dan nog a die kraamvisities over de vloer nee bedankt!

hoi Bibi

Vervelend voor je sterkte komende tijd.

Ik heb vorig ook een miskraam gehad en toen kregen we met 9 weken een echo en totn was het al drie weken er niet meer en pas een week later kwam de miskraam pas dus 4 later bij elkaar. Maar ook ik wist het wel dat het fout was gewoon mijn gevoel.
Groetjes Yvonne

Hallo allemaal,

Allereerst bibi heel veel sterkte, ook ik heb voor deze zwangerschap een miskraam gehad waarbij het bleek dat het vruchtje al met 6 weken was gestopt met groeien, de miskraam kwam echter pas met 11 weken dus 5 weken nadat het misgegaan was bleek later.

Maandag opnieuw voor een echo ben echt weer zenuwachtig zal het nog goed zijn met 7 weken was de echo in iedergeval goed dus hopen maar.

Groetjes

Allemaal erg bedankt voor jullie reacties. Bij mij was het vruchtje niet eens of net ingenesteld, zei ze, dus het was al erg snel, ook met zo'n week of 5 denk ik. Je zag  helemaal  niks op de echo.  Ik hoop alleen nu wel dat het snel afkomt en dat ik daar niet nog een week of 2 op hoef te wachten. Hoe was dat eigenlijk bij jullie nadat het was afgekomen, waren jullie toen gewoon weer na een week of 4 ongesteld ? Petra, jij had in januari je miskraam, begrijp ik en in maart was je dan alweer opnieuw zwanger, best snel. Heb jij in februari een normale menstruatie gehad ?

En Kristap, veel succes met je echo. Dat vergeet ik dan weer te zeggen.

Hoi Bibi

Verlendejaar jaar begon de miskraam op dinsdag en was eigelijk na een nachtje zo goed als over bleef wel vloieen en kramen ,maar de afspraak voor de cur stond al dus moest ik donderdag middag komen voor een echo en toen was nog niet alles weg. Dus alsnog vrijdag gecuriteerd en ben toen nog een dag of 4 aan het vloeien geweest.
En na 4 weken was ik gewoon weer ongesteld.
Ze zeggen wel dat als je een miskraam hebt gehad en je bent gecuriteerd dat je eerder zwanger wordt omdat je dan schoon bent. Bij ons was dat niet zo maar wie weet
Sterkte komende tijd en doe wat je gevoel aan geeft.
Krijg je binnekort nog een echo of laten ze je lopen?

Groetjes Yvonne

Hey Bibi meid, ik vind het echt naar maar goed het is zo nu he.

Ik hoop dat je snel weer op regel bent. Bij mij duurde het 6 weken toen werd ik ongesteld en de maand er na weer zwanger. Ik wilde zelf 1 cyclus afwachten zodat alle restjes weg waren. Maar voor iedereen is en voelt dat anders. Van wat ik heb begrepen als je een curretage hebt ondergaan dat je gelijk er weer voor mag gaan omdat je dan schoon bent van binnen. Aan de andere kant lees ook wel weer dat het onzin is omdat als je lichaam er aan toe is je gewoon zwanger kan worden. De hormonen die nog in je lijf zitten na een miskraam die zorgen er vaak voor dat je snel weer zwanger raakt gecurrateerd of niet.

Ik hoop voor jou dat het snel allemaal weer goed gaat met je en dat je er weer voor kunt gaan. Bij mijn controle echo was er nog een heel klein restje te zien en dat is er met de menstruatie uitgekomen dus allemaal op natuurlijke wijze. Ik vond dat zelf fijner.

Veel sterkte er nog mee. En tot gauw hopelijk. Laat je wat horen van jezelf? Ik ben ook nog veel op het miskramen forum te vinden en natuurlijk....het novemberforum omdat er nog geen december is haha. Ik duim voor je dat het snel allemaal goed komt. Neem de tijd het te verwerken he.

Liefs Petra

Terug
Bovenaan