Kerst-baby!

Hoi dames;
Ik ben Finduilas, 30 jaar. Ik heb een dochtertje van bijna 2 (10-06-2006) en ik ben 9 weken en 5 dagen zwanger van nr 2. Afgelopen week een echo gehad bij de gyn en alles zag er prima uit. Dat ik zwanger bleek te zijn, was een grote verrassing. Ik had nl een spiraal. Die blijk ik dus verloren te zijn toen ik net zwanger was, of net ervoor.
Het schijnt dat je je spiraal gewoon kan verliezen tijdens het "toileteren" om het ff netjes te houden. Had ik dit geweten, dan was ik er niet aan begonnen. We wilden wel een tweede, maar niet zo snel. Volgend jaar was de eigenlijke planning.   Maar nu de grootste schok voorbij is, ben ik natuurlijk ontzettend blij.
Op 2 juni mag ik lekker naar de vk.

Groetjes Finduilas

quote: FinduilasTiwele reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2008 13:42:21'));

Hoi dames;
Ik ben Finduilas, 30 jaar. Ik heb een dochtertje van bijna 2 (10-06-2006) en ik ben 9 weken en 5 dagen zwanger van nr 2. Afgelopen week een echo gehad bij de gyn en alles zag er prima uit. Dat ik zwanger bleek te zijn, was een grote verrassing. Ik had nl een spiraal. Die blijk ik dus verloren te zijn toen ik net zwanger was, of net ervoor.
Het schijnt dat je je spiraal gewoon kan verliezen tijdens het "toileteren" om het ff netjes te houden. Had ik dit geweten, dan was ik er niet aan begonnen. We wilden wel een tweede, maar niet zo snel. Volgend jaar was de eigenlijke planning.   Maar nu de grootste schok voorbij is, ben ik natuurlijk ontzettend blij.
Op 2 juni mag ik lekker naar de vk.

Groetjes Finduilas

P.S. Oh ja, mijn uitgerekende datum is 16 december...

Hoi Dames!
Vandaag dan eindelijk de 1ste afspraak bij de verloskundige!
De echo was prima! Er was nog niet veel te zien, maar in ieder geval
wel een klein knipperend hartje en dat is het belangrijkste! Was weer
gezellig om bij dezelfde praktijk te zijn als 5 jaar geleden, echt heel
leuk! Omdat er nog zo weinig te zien was, mogen we op 2 juni alweer
terug komen om nog eens te gluren naar ons ukkie.
Liefs, Edith.

Hallo meiden,

Ben 23 december uitgerekend van mijn eerste kindje. Na 3 miskramen te hebben gehad heeft de gyn vandaag gezegd dat een volledig positieve echo op 9 weken (alles klopte in grootte, hartslag etc) je 98% zekerheid geeft dat de zwangerschap zal lukken deze keer. Ben echt enorm blij en durf nu voor het eerst een beetje te geloven dat het ook echt gaat lukken. Nu nog een lange weg te gaan. 217 dagen klinkt wel erg ver weg nog.

Veel succes meiden

Kitty

hallo allemaal,

Ik wil graag ook meepraten als het mag.
Ik ben als alles goed gaat 8 weken zwanger van ons derde kindje.
En volgende week heb ik de termijnecho waar ik echt benieuwd naar ben, wordt het kerst of oud en nieuw????
Ik heb al een dochter van 4 en een zoontje van 3 en vind het weer enorm spannend!!
Hebben jullie ook al oudere kinderen en zoja wanneer en hoe vertellen jullie het nieuws van de komst van de baby?
Ik kan niet wachten tot de echo om te zien of alles goed is dan pas kan ik het denk pas echt gaan geloven.

Groetjes Nelleke

Hallo iedereen
Even ons weer naar boven halen we waren al verdewenen naar blz 2. We hebben ook nog steeds geen december topic.
Hier gaat alles goed eigenlijk alleen maar last van veel vermoeidhed en zere borsten.
5 Juni hebben we nek plooi meting ben wel weer benieuwd naar die kleine.
Groetjes Yvonne
10 weken en 1 dag

Hoi meiden,

Nou, dit zal één van de laatste berichtjes zijn die jullie van mij hier zien. Ik ben vanmorgen namelijk naar de verloskundige geweest en er was op de echo niets  te zien. Het is dus vroeg in de zwangerschap al misgegaan. Petra, ik weet nu precies wat jij bedoelde toen je zei dat je voelde dat je kindje gestopt was met groeien. Het blijft altijd een schok als je te horen krijgt dat het niet goed is, maar in mijn achterhoofd wist ik het al een beetje. Ik heb al die weken een onrustig gevoel gehad en ik was er niet van overtuigd dat het goed zat. En dat gevoel klopte dus. Ik vind het wel klote natuurlijk, maar besef wel dat er iets niet goed was waardoor de natuur ervoor gezorgd heeft dat de zwangerschap afgebroken is. Toen jij die echo had gehad waaruit bleek dat het niet goed was, heb jij toen lang moeten wachten tot de miskraam een feit was of heb je het laten weghalen in het ziekenhuis, Petra ?
Ik blijf positief en ik weet zeker dat er een tweede kindje gaat komen. Ik hoop heel snel.
Veel succes allemaal met de zwangerschap.

Groetjes
Bibi

Terug
Bovenaan