Kerst-baby!

sorry! twee weken over tijd.. (anders klopt het niet meer hè..)

Hoi Meiden,

Ik ben anita en ben 25 jaar.
Dit wordt ons eerste kindje.
We zijn op 26 december uitgeteld, kerstkindje dus zoals het er nu uiit ziet.
Op 22 mei hebben we een afspraak bij de verloskundige en ook gelijk de echo!
Spannend!!!
Ook hebben we gisteren besloten om te gaan trouwen.
Dit gaat gebeuren op 15 december, ca 2 weken voor de bevalling dus.
Dit doen we omdat mijn moeder er dan ook bij kan zijn en omdat we dan 10 jaar samen zijn.
Ik denk dat ik het niet erg ga vinden om met een dikke buik te trouwen.
spannende allemaal, we willen het heel klein houden.

liefs
Anita

Hoi alle aanstaande December-Mama's

Iedereen van Harte Gefeliciteerd !!
Vorige week net een test gedaan en als het allemaal goed gaat dan verwachten we de kleine rond 26 December !!
Dit wordt dan onze derde;
De oudste heet Serra en is van aug.2002 en onze tweede heet Tijn en is van juni 2004

Leuk om hier met anderen, die ongeveer rond dezelfde datum zijn uitgerekend, een beetje ervaringen en gedachten uit te wisselen.

Groeten, Simone

Hai,

Ik meld me ook maar even aan voor dit forum.
Ik ben ongeveer 5 a 6 weken zwanger van ons vierde kindje. Het zal dus ergens eind december zijn.
We hebben twee meisjes van 5,5 en 1,5 en een jongen van 4
In januari heb ik een miskraam gehad, dus is het spannender nu als bij andere zwangerschappen.

Ik heb nog totaal geen klachten, ook nog geen afspraak bij dokter gemaakt.
Ik hoop wel dat ik bij week 9 ofzo een echo mag. Dat zal toch meer gerustheid geven.

He, sterkte ermee en hoop nog wat van jullie te lezen.

Hallo,

Ik ben nu  5 weken zwanger en dus ook uitgerekend in december. Kan het eigenlijk zelf nog niet echt geloven, maar aanstaande dinsdag heb ik m'n eerste afspraak bij de gyn. en krijg ik m'n eerste echo. Dus dan hoop ik toch wel een bevestiging te krijgen.
Weet eigenlijk niet wat ik moet verwachten, maar vind het wel echt spannend!

Wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap!

Hoi ik ben maxem,
Ben 30 jaar zwanger van mijn 3e kindje. 1 dochter en een zoon. En echt een kerstkindje. 25 december vermoedelijk uitgerekend. Sommige noemen het wel heel vroeg een kerstkindje. Ik had liever een andere datum. Maar met kerst is ook goed alleen voor de verjaardag van een kind misschien niet zo leuk. Maar daar maak ik me nu niet druk om. 13 mei een echo.

quote: roomster reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-04-2008 02:06:06'));

Hoi ik ben maxem,
Ben 30 jaar en zwanger van mijn 3e kindje. 1 dochter en een zoon. En echt een kerstkindje. 25 december vermoedelijk uitgerekend. Sommige noemen het wel heel vroeg een kerstkindje. Ik had liever een andere datum. Maar met kerst is ook goed alleen voor de verjaardag van een kind misschien niet zo leuk. Maar daar maak ik me nu niet druk om. 13 mei een echo.

Hoi meiden,

Leuk zeg, allemaal december mama's. Waar blijft dat forum nou he pfff.

Even een vraagje aan sommigen van jullie. Hoe krijgen jullie die babybanner op je scherm. Ik heb het al zo vaak geprobeert maar het lukt maar niet. Wie weet hoe het moet?

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan