Kerst-baby!

Hallo,

Hier nog een kerstkindje op komst!
Weet nog niet zeker, maar de berekeningen op internet geven 25 december aan,
23 mei de eerste afspraak bij de verloskundige, en 3 juni de echo,
dus dan waarschijnlijk een exactere datum!

groetjes,
Femke

quote: petratjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-05-2008 15:28:57'));

Hoi meiden,

Die banner doet het echt niet bij mij. Ik heb ze alle 4 geprobeert en telkens krijg ik in rode tekst het volgende:

Maximaal 50 aaneengesloten karakters per woord. Indien je een link invoegt zet dan niet de link op de hele url maar op een kort woord.

Ik begrijp hier echt helemaal niets van. Die banner zijn er toch juist voor?

Nou schiet mij maar lek hahaha....ben ook echt niet thuis in dit soort dingen hoor. Ach dan maar geen banner. Ik ben uitgeteld op 13 december en ik hoop zo dat ie niet op sinterklaas geboren wordt of net met de kerst pff. Liever er tussenin dan maar he.

Groetjes Petra

Hoi petra,

Je moet op dit icoontje: klikken.
en dan in de balk met de naam image url de / weghalen en de link naar jou plaatje plakken.
Als je vervolgens op insert klikt.
Krijg je je banner of plaatje in je tekstveld.

Wel zorgen dat je onderaan op HTML editor hebt staan en niet op text editor want dan werkt het niet.

hoop dat dit duidelijk is.

Liefs
Anita

quote: Edith27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-05-2008 11:57:09'));

Hoi December-mama's!

Avdiesen,
wat spannend dat jullie ook nog gaan trouwen! Het is wel krap voor de
bevallingsdatum hè...hopen dat de kleine niet eerder komt!

Hier
gaat alles prima, nog steeds geen kwaaltjes. Ik ben inmiddels ook weer
mee aan het doen aan Moeders voor Moeders. Jullie ook allemaal hoop ik!?
Liefs, Edith.

Hoi Edith,

Leuk dat je zo begaan bent met iedereen.
Ja is reuze spannen dat we zo dicht tegen de bevalling aan gaan bevallen.
26 december ben ik uitgeteld.
We hebben het er wel goed over gehad bij de gemeente dus mocht er onverhoopt iets gebeuren dan is het geen probleem om het uit te stellen!

En ja sinds maandag doe ik mee met moeders voor moeders.
vrienden van ons hebben mede dankzij dat medicijn een kindje dus ja dan weet je waar je het voor doet!

Op hoeveel weken zit jij nu?
Wel lekker dat je nog niet zoveel last hebt van kwaaltjes, bij mij gaat het de ene dag beter als de andere.

Liefs
Anita

gaan trouwen bedoel ik natuurlijk en niet zo dicht tegen de bevalling aan gaan bevallen hi hi hi  

Hallo allemaal,

we zijn vandaag over-enthousiast bij een Prenatal warenhuis wezen kijken. Beetje vroeg, maar ja. Mensen kijken er automatisch naar je buik om te zien wat je er komt doen, haha. Eens geinformeerd naar kinderwagens en maxi-cosi's. Hebben we gelijk een idee waar we voor sparen! Wat een geld als je het allemaal nieuw zou moeten kopen. Kinderkamertje daar ligt toch rond de 1100 euro en dan heb je verder nog niks. Ikea leek toch ineens zo gek nog niet voor de helft van die prijs.

Gaan jullie voor allemaal nieuwe spulletjes of kijken jullie ook naar 2e hands? We kunnen het een en ander overnemen van mijn schoonzusje, maar zullen ook dingetjes nieuw kopen. Maar dan nog blijft het een hoop geld als je het leuk wilt aankleden!

De voorpret is al wel leuk. Ik heb er met positiebroeken in m'n handen gestaan, maar dat lijkt nu nog redelijk surrealistisch!

Leonie

Hoi dames,

Wij zijn niet van plan alles nieuw te kopen,
van mijn moeder (de enige die tot nu toe weet dat ik zwanger ben) heeft al aangegeven
dat we de kinderwagen van haar krijgen.
Een box bijvoorbeeld kan volgens mij prima via marktplaats...
Ik ben inderdaad ook wel bij de "echte" baby winkels geweest en schrok best wel van de prijzen. Ikea is bijvoorbeeld veel goedkoper, heeft echter wel afwijkende maten met bedjes etc! Dus wel opletten bij beddegoed kopen als je daar je iets koopt.

Ik zit inmiddels wel de dagen af te tellen naar de afspraken met de verloskundige,
ben best wel bang dat het nog mis gaat,
hebben jullie daar geen last van?
Vooral de eerste echo kijk ik naar uit, hoop dat alles dan goed lijkt.

Wel lekker dat je hier ook je verhaal kwijt kunt, gelukkig kan ik naast mijn vriend ook
bij mijn moeder terecht, maar het is een vreemd gevoel als ik bij vriendinnen ben of collega's die van niets weten...
Na het stoppen met de pil had ik dat ook, veel last van pukkels en wel vragen erover gehad, maar stress blijkt overal het antwoord op te zijn

ps; de babybanner heb ik door te kiezen voor HTML formaat, copy/paste onder het bericht gezet, en onder het bericht html editor aangeklikt (=standaard)

Weten jullie al wanneer jullie het wie vertellen?
Mijn moeder weet het al, maar die kent me zo goed, dat ze
het toch wel snel in de gaten zou hebben.

Wij hebben in onze directe omgeving stellen die heel graag zwanger willen worden,
maar waar het tot op heden niet gelukt is, of wel gelukt maar miskramen en zelfs een
meisje wat levenloos geboren is...
Ik vind het erg moeilijk hoe ik hun ons blijde nieuws moet gaan vertellen,
en voel me bijna schuldig dat het bij ons zo vlekkeloos verloopt.
Ik weet dat ze ons dit gunnen, en zeker niet willen dat wij hetzelfde moeten doorstaan,
maar hoe vertel je dit?

Tevens ben ik (naast vooral heel erg blij) ook wel bang dat het bij ons ook niet goed zal gaan, hoe gaan jullie hier mee om?

Hoi Femke,

Op een of andere manier maak ik me niet zo'n zorgen dat het niet goed zal gaan.
Terwijl ik normaalgesproken echt niet zo'n zelfverzekerd typje ben.
Maak me wel druk over andere dingen zoals over de bruiloft en zo!

We zouden eigenlijk het op moederdag vertellen maar mijn moeder woont in het buitenland en zij kan op moederdag niet skypen dus doen we het komende zondag.
De ouders van mijn vriend vertellen we het op moederdag.
Mijn opa en broer en oms en tantes de dag daarna, op 2de pinksterdag.
een van mijn collega's weet het al, zij is haar eerste kindje verloren in de 39ste week.
Zij heeft mij altijd alles verteld en dit kon ik dus voor haar niet geheim houden.
Ze heeft intussen we een prachtige zoon.
Ze was heel blij voor ons!.

op 22 mei hebben we onze eerste afspraak en echo, de dag daarna ga ik het op mijn werk vertellen.
En da dag daarna hebben we een BBQ met onze vriendengroep, dus dan vertel ik het ook aan hun.

vind het wel heel spannend om het mijn moeder zondag te vetellen!

Liefs
Anita

Terug
Bovenaan