Kerst-baby!

Hoi meiden,

Ik ben vandaag 7 weken zwanger van mijn eerste ben op 17 december uitgerekend dus als het lang genoeg blijft zitten ook een kerstkindje (hoop zelf dat het gewoon optijd komt kerst is altijd zo'n drukke tijd), allemaal heel spannend dus en alles is nieuw.... Heb ook nogal last van mijn borsten en savonds zitten mijn broeken nogal strak.
Mag volgende week woensdag  voor het eerst naar de vk voor een intake en dan hoor ik ook wanneer ik een echo krijg.

kus

Goeie morgen allemaal!

Van harte met jullie (bijna) kerstkindjes!

Voor ons ziet het er ook zo'n beetje uit! Ik ben net 32 jaar en nu 7 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje, uitgerekend op 21 december (volgens mijn eigen berekening).
Ik vind het allemaal heel spannend. Mijn schoonzusje heeft twee miskramen doorgemaakt en door haar verhalen ben ik een beetje huiverig geworden. Elke dag is er één denk ik maar! Ik heb al best een buik en heb al een spijkerbroek die ik niet meer comfortabel aan kan. Hebben jullie dit ook? ( lang leve de zomer en de wijde linnen broeken!)
14 Mei hebben we de eerste afspraak met de verloskundige. Als we dan het hartje kunnen horen zou ik al heel gerustgesteld zijn. We gaan daarna op vakanie en dan heb ik pas op 5 juni met 12 weken de eerste echo in het ziekenhuis. Ik duim elke dag heel hard dat het allemaal goed mag gaan. Het blijft toch een wonder!

Ik hou een dagboekje bij ( dat van het Babyboom-programma) en daarin wordt elke week de ontwikkeling beschreven. Gekscherend zeggen we tegen elkaar : deze week wordt er aan de armen en benen gewerkt en moeten de organen gevormd gaan worden! Alsof je er zelf iets in te zeggen hebt!  

Succes allemaal, hopelijk wordt het decemberforum snel gemaakt en "zien" we elkaar daar!

groetjes,

Leonie

quote: Role reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-04-2008 11:33:56'));

Goeie morgen allemaal!

Van harte met jullie (bijna) kerstkindjes!

Voor ons ziet het er ook zo'n beetje uit! Ik ben net 32 jaar en nu 7 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje, uitgerekend op 21 december (volgens mijn eigen berekening).
Ik vind het allemaal heel spannend. Mijn schoonzusje heeft twee miskramen doorgemaakt en door haar verhalen ben ik een beetje huiverig geworden. Elke dag is er één denk ik maar! Ik heb al best een buik en heb al een spijkerbroek die ik niet meer comfortabel aan kan. Hebben jullie dit ook? ( lang leve de zomer en de wijde linnen broeken!)
14 Mei hebben we de eerste afspraak met de verloskundige. Als we dan het hartje kunnen horen zou ik al heel gerustgesteld zijn. We gaan daarna op vakanie en dan heb ik pas op 5 juni met 12 weken de eerste echo in het ziekenhuis. Ik duim elke dag heel hard dat het allemaal goed mag gaan. Het blijft toch een wonder!

Ik hou een dagboekje bij ( dat van het Babyboom-programma) en daarin wordt elke week de ontwikkeling beschreven. Gekscherend zeggen we tegen elkaar : deze week wordt er aan de armen en benen gewerkt en moeten de organen gevormd gaan worden! Alsof je er zelf iets in te zeggen hebt!  

Succes allemaal, hopelijk wordt het decemberforum snel gemaakt en "zien" we elkaar daar!

groetjes,

Leonie

Hoi Petratjuh,

via www.babybrabbel.org kun je een banner aanmaken.

Succes!

Hoi Role,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. En idd elke dag is er eentje he.

Thx voor de babybanner tip, ik ben daar al wel geweest maar wat ik niet weet is welke code ik moet kiezen zodat ie hier zichtbaar wordt. Er staan er namelijk 4 en ik heb er totaal geen verstand van welke te nemen.

Groetjes Petra

Hallo allemaal,

Ook ik ben met de kerst uitgerekend met de kerst lijkt nog zo ver weg he van ons derde kindje helaas zat ik ook eerst op het september forum maar toen is het helaas mis gegaan. Ik kreeg op 14 februari een miskraam net op de dag dat ik naar de gynacoloog ging dus ja, daar bleek dat het kindje al met 6 weken was gestopt met groeien, dus mijn lichaam heeft me dus nog een week of 5 voor de gek gehouden daar baal ik echt nog het meeste van.
Maarja nu is het dus super spannend of het allemaal goed gaat want tussen de 1e en de 2e heb ik ook een miskraam gehad met 11 weken.
Maarja positief blijven maar ik voel me in iedergeval nog zwanger zere borsten en met vlagen behoorlijk misselijk. Mag volgende week (8 mei) voor een echo komen om te kijken of het hartje klopt.
Hopelijk volgt snel het december forum

Groetjes

Hoi December-mama's!

Suzie,
waarom hoop je weer een week eerder te bevallen? Ivm de feestdagen of
was je het zwanger zijn een beetje zat op het laatst?

Jobke,
wat kan jij ontzettend lang wachten met testen zeg! Ik vind het al zo
knap als meiden netjes tot ná hun NOD wachten met testen! Heb je de
test inmiddels gedaan?

Avdiesen,
wat spannend dat jullie ook nog gaan trouwen! Het is wel krap voor de
bevallingsdatum hè...hopen dat de kleine niet eerder komt!

Alies,
kan me voorstellen dat het nu spannender is, na een miskraam. Je kan
vast wel wat eerder gaan voor een echo, met deze voorgeschiedenis. Heb
je al een afspraak gemaakt?

Roomster,
ja jij hebt écht een kerstdatum! Maar ach, alles zo'n beetje tussen 20
en 30 december bevalt toch wel erg in de kerstsfeer hè ;-) En kindjes
komen zelden op de uitgerekende datum, dus veel kans hier op
kerstkindjes. Maar ook op
Sinterklaasbaby's ...oud&nieuw-baby's ....Spannend!!

Role,
ik kijk ook vaak naar zo'n week tot week kalender en daar omschrijven
ze de groote van het kindje. Zo hadden we vorige week een rijstkorrel,
nu hebben we al een garnaaltje!

Petratjuh, je moet de code pakken waar HTML bijstaat, als ik me niet vergis.

Kristap,
voor jou is het ook extra spannend! Wel fijn dat je al snel een echo
krijgt. Kan dat dan uitwendig of moet het inwendig gebeuren?

Hier
gaat alles prima, nog steeds geen kwaaltjes. Ik ben inmiddels ook weer
mee aan het doen aan Moeders voor Moeders. Jullie ook allemaal hoop ik!?
Liefs, Edith.

Hoi meiden,

Die banner doet het echt niet bij mij. Ik heb ze alle 4 geprobeert en telkens krijg ik in rode tekst het volgende:

Maximaal 50 aaneengesloten karakters per woord. Indien je een link invoegt zet dan niet de link op de hele url maar op een kort woord.

Ik begrijp hier echt helemaal niets van. Die banner zijn er toch juist voor?

Nou schiet mij maar lek hahaha....ben ook echt niet thuis in dit soort dingen hoor. Ach dan maar geen banner. Ik ben uitgeteld op 13 december en ik hoop zo dat ie niet op sinterklaas geboren wordt of net met de kerst pff. Liever er tussenin dan maar he.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan