Kian nachtje ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Zo, we zijn weer terug op aarde. Wat een andere wereld zeg zo'n ziekenhuis.

Ik was zaterdag overdag al naar de HAP (huisartsenpost) geweest met ons loopse zeehondje. Hij werd verneveld en na een paar uur zou het beter moeten gaan. Nou dat werd het dus niet. Savonds kwam hij gewoon niet in slaap omdat hij stikte in z'n eigen hoest en dan kon ik 'm naar adem snakkend troosten. Dus weer terug naar de HAP. Hij was te benauwd dus er moest een kinderarts naar kijken en hij moest opgenomen worden om 'm in de gaten te kunnen houden. Het was zooo zielig! Al die onderzoeken, en hij snapte er natuurlijk niks van. Wat moeten al die vreemde mensen van me? En hoe meer hij zich opwond hoe benauwder hij werd natuurlijk. Hij kreeg medicijnen om z'n luchtpijp te openen.

Om 23.30 hadden we dan een kamer en konden we gaan slapen. Ahum! Hij had een alarm om z'n teen die om de havenklap afging, hij probeerde de hele nacht dat ding van z'n teen te trappen, we hadden een buurjongetje die hulp nodig had blijkbaar want daar gingen ook toeters en bellen af, licht aan etc (en er zit een hele luxaflex tussen, dus in onze kamer was het ook licht, dus Kian weer rechtop in bed. Ik heb ieder half uur a drie kwartier aan Kian z'n bed gestaan om 'm te troosten. Ik was bekaf sochtends. (Leef mee met de mamma's die zo meerdere nachten hebben) Maar goed. Lekker ontbeten (ik geef toe, leek net een hotel!). Toen zou tussen 10 en 11 de arts komen om 'm naar huis te sturen.
Om 11 uur mooi niks. Om 11.30 maar gaan vragen. "Ja, de arts is begonnen aan het rondje, nog een half uurtje......... 13.00 nog niks, weer vragen : "Ja, er zijn zieke kindjes binnen gekomen en die hebben voorrang" ...... 14.00 Hallo arts! 14.05 Dag arts! En toen mochten we eindelijk naar huis.

Savonds was het inslapen nog moeilijk maar na 12en ben ik er nog maar 1x uit geweest. Dus eigenlijk ben ik heel tevreden. Hij klinkt nog als een zeehond en hoest af en toe de longen uit z'n lijf, maar verder is het een dapper ventje hoor!
Ik hou zoveel van 'm!!!

Nou, einde drama-verhaal, we gaan weer leuk leven!
Liefs Nelleke

Hoi Nelleke

Jeetje zeg, wat kan het dan opeens snel gaan he? Phoe, niet fijn zo met je mannetje! Gelukkig heeft hij een nuchtere en sterke mama met heeeeel veel knuffels. Fijn dat je uiteindelijk toch met 'm naar huis kon zeg!

Beterschap en een dikke kus voor je kleine dappere mannetje!!!!!

Groetjes
Susan

wat een avontuur zeg, ik weet hoe het is slapen op het ziekenhuis
Nou hopelijk gaat het nu snel beter met je mannetje.
Lekker veel knuffelen vandaag

Liefs sandra

nou, gelukkig mochten we naar binnen hoor en hoefde we niet "op" het ziekenhuis te gaan liggen (flauw!!!)

Jeetje, wat een nacht zeg!!

Rust maar goed uit als Kian even ligt te slapen en geef hem maar een dikke knuffel van ons!

Groetjes, Marieke enLyanne

Pff wat zullen jullie geschrokken zijn zeg.
Hoe gaat het nu met je mannetje?
Ben best benieuwd en denk aan jullie.

Groetjes Kirsten mv Tyche

Heel veel stertke en beterschap voor jullie!

Groetjes,
Nelly.

He getsie! Toen je die topic schreef over loops zeehondje dacht ik al dat hij pseudo croep had/heeft. Thomas heeft het tot nu toe al 2 keer gehad en heeft toen prednison gehad. Hij hoefde gelukkig niet opgenomen te worden in het ziekenhuis.
Fijn dat het iets beter gaat met hem. Geef hem maar een dikke knuffel!
Liefs Esther

Terug
Bovenaan