Kian nachtje ziekenhuis

Hoe gaat het nu met Kian? Knapt hij weer goed op?
Altijd vervelend als je met je ukkie naar het ziekenhuis moet! Veel beterschap!

Groetjes,
mv Tijs

Oww, hij heeft alweer praatjes hoor!
Het klinkt nog niet zo lekker, maar hij is weer vrolijk! En we hebben een redelijke nacht gehad, en daarna ben ik ook weer terug in bed gekropen. Beetje bijslapen is goed voor mamma's! Worden ze blij van!
Liefs Nelleke

Fijn dat het weer wat beter gaat! En uitgeslapen mama's zijn zeker veel leuker en liever! Ik in elk geval wel!

Ohhh Kian ik weet wat
Je moet heel veel  eten!!!!
Da ´s goed voor je keel. En anders gewoon errug lekker, ondanks alle regen die op de ramen valt

Pauline

Hee Kian,

Wat hoor ik nu? Snel beter worden hoor!! Ik wil weer eens lekker met je ravotten in de ballenbak 28 september!

Mazzel!!
Fabio

Oh en een hele dikke knuffel van mijn moeder moest ik zeggen!!!!

Oh bah zeg!! Nu maar hopen dat het snel beter gaat met hem. Heel veel beterschap voor hem!!

Gr. natasja mv Jamie

Heej Nelleke,
Wat ´n avontuur he!! Ik raakte met Meike ook op een maandagmiddag in het ziekenhuis maar dan ook nog met ambu, reddingsboot en weer ambu. Maar goed, Meike was toen net 5 maanden oud en heeft er maanden over gedaan om op te knappen. Niet dat dat erger is maar het avontuur ziekenhuis is zo indrukwekkend, komt veel op je af en je bent zo gefocust op je kind.....
Maar wat fijn dat jullie weer thuis zijn en dat het hem toch goedgedaan heeft om even in het ziekenhuis te zijn.
heeft ie nu nog medicijnen of moet zijn lichaam het nu zelf doen??? Hoe zijn zijn poepluiers??? Meike die kreeg zulke smerige ontlasting van die verneveling, je ging zowat tegen de vlakte als ze er één had hahaha.

Nou knap samen lekker op en ik hoop dat hij snel de oude weer is zonder hoesten!
Dikke tutter van Meike

Jeetje wat een verhaal zeg! Ik hoop dat jullie snel weer opknappen van zo'n ellendig ziekenhuisnacht en lief loops zeehondje: heel veel beterschap gewenst hoor!

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan