Kian nachtje ziekenhuis

Altijd zo verschrikkelijk als je met je kleine in het ziekenhuis moet blijven.
Bij danique ging ook elke keer dat ding eraf, omdat ze er aan het trekken was.
Toen hebben ze hem afgedaan en heb ik haar lekker in mijn bed gelegd.

Die naast het ziekenhuis bed lag.
Maar ik was zo geschrokken van alles dat ik haar op dat moment geen seconde meer uit het oog wilde verliezen.

Dus was allang blij dat ze dat ding niet meer om had.

Maar in Turkije lag ze in het infuus en daar had ze een groot bed en daar mocht ik bij.
Dus toen ook heb ik lekker bij haar gelegen.

In Turkije was er ook een mannetje in onze kamer met zijn moeder die het zelfde had.
Ook een loopse zeehond.
Maar gelukkig mocht hij na 2 dagen ook weer naar huis.

Ik ben blij dat het nu wat beter met hem gaat.

Liefs Ilse mv Danique

saturesatie????? Oei, oei slecht Nederlands maar dat is dat ding voor de hartslag en als die verhoogt gaat bij de verpleging alarmbellen af. Ik kreeg ook iedere keer op mijn flikker dat ik mijn kind niet rustig hield. Dus ik slofjes aangeschaft zodat dat ding bleef zitten. Hielp wel.
Lekker dat je ouders jou de schuld gaven hahahaha
Maar een hoop gedoe is het wel...
Meike snottert ook en heeft vuurrode wangen, ga straks de strijd aan om in haar mond te kijeken. Ik moet weten dat het tanden zijn of niet natuurlijk......

Ik was wel een beetje verknipt na die tijd, misschien kwam dat wel omdat Meike nog zo klein was...... maar ieder kuchje, snifje of hoestje en ik zat rechtop.

Nou ja, jouw kleine man knapt lekker op.
Liefs Renske

(zit er weer in hoor, in die tijd.... was ook afgevallen... zat er ook zo weer aan k*tz**i)(ook maar Sonja of gewoon stoppen met kanen, ik stop, stop  ook wel veel ik mijn mond geloof ik, .... wijk ik niet teveel af ja he, ok nokken nu  doei)

Terug
Bovenaan