Kian nachtje ziekenhuis

dat is even schrikken joh
hoop dat het gauw beter gaat.
heel veel beterschap!!!
groetjes piewie,mv Mila

Haha die poepluiers!! Ik snapte er niks van! Maar nu jij dit zo zegt. De eerste poepluier was zwarte diarree, en de tweede olijfgroene diarree! En hij had zowat niks gegeten, dus ik dacht: "Niets eten en toch zulke rare poep?"
Maar verder geen aandacht meer aan besteed. Het zal dan inderdaad wel van die verneveling komen dan! haha. En inderdaad. Ik verontschuldigde mij voor dat ik net naar de wc geweest was daar tegen mijn ouders (waren even op bezoek in het zkh) maar binnen 10 seconden hoorde ik geborrel uit z'n luier komen en mijn lucht was direct weg!
Eerst kreeg ik de schuld van mijn vader, tot hij zag (en rook!) wat er in die luier zat! HAha.

O ja, en ijsjes... JAMMIE!! Kian heeft net lekker van mijn toetje meegesmikkeld! Slagroomijs (light) (yeah right!)

Nou doei weer even (ben film aan het kijken)
Liefs Nelleke

Oh arm manneke.. uhm zeehondje!!
Vind het toch altijd wel een enge gedachte om met zo'n moppie in het ziekenhuis te blijven. Maar gelukkig viel het jullie mee..

Ik hoop dat hij snel op knapt hoor!
Knugffel hem maar lekker van ons!

Esmé mv kay

gossie zeg....schrik wel errug van je verhaal hoor....zielig....

hoe gaat het nu met hem dan???? en jullie ook van de schrik bekomen

geef hem maar een super dikke knuffel van ons

liefs denise en Yoëll

tjonge zeg, wat een elende! Ook al naar het ziekenhuis met je mannetje! Gelukkig is het waar wat ze zeggen: de kids weten er straks niets meer van en de ouders zitten met een trauma  Hoe voelt Kian zich nu?

Het gaat goed met 'm hoor. Hij heeft nog een zeehonden-blaf en is nu flink verkouden (niesen, loopneus, jullie kennen het vast allemaal).
Maar het drama gedeelte is voorbij hoor. Ik heb nu gewoon een verkouden mannetje, zoals iedereen dat wel eens heeft. Gaat helemaal goedkomen!
Liefs Nelleke

Fijn dat het weer wat beter gaat! Lekker (extra) verwennen! ( en jezelf dus ook). Jullie hielden toch zo van pannekoeken?

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan