KID/BAM - een boel onzekerheden!

Heey Nicole,
Bedankt voor je snelle bericht wat fijn!!
Ik ga vanavond meteen mailtjes sturen naar ziekenhuizen.
Alleen staat wel bij mijn verzekering dat ik een doorverwijzing van de huisarts nodig heb maargoed misschien kan het ziekenhuis dit wel regelen.
Bedankt voor de info! 
Groetjes daphne

En vraag eens aan je huisarts waarom hij/zij die niet zou kunnen schrijven? Wellicht wil hij/zij dan toch meedenken als jij een gegronde reden hebt waarom je dit wilt zullen ze toch mee moeten werken lijkt me.
heel veel succes en laat weten of het lukt of als je nog met vragen zit het is altijd fijn om ervaringen uit te wisselen en zo elkaar te helpen. 
Wellicht nog een tip gewoon bellen naar het ziekenhuis en vragen naar desbetreffende afdeling zo krijg je sneller en duidelijker antwoord op je vragen.

Ja ga ik doen! Ik heb net flevoziekenhuis gebeld. Maar die werkt alleen met koppels helaas. Zij stuurd me door naar het UMC of AMC. Dan maar contacten met hun.
Ik moet volgende week vrijdag mijn huisarts terug bellen dus als ik dan ook informatie heb van het ziekenhuis kan ik dat mooi doorgeven aan hun.
Bedankt voor het helpen! 
Groetjes daphne

Ik heb met het UMC goede ervaringen! 
Bijzonder alleen met koppels..... in het UMC kon ik als alleenstaande in ieder geval terecht en verwacht AMC ook wel 

Ik heb mijn doorverwijzing! En heb het nu doorgestuurd naar het AMC nu nog even wachten op bericht ? spannend allemaal!

Terug
Bovenaan