Kijkoperatie; ervaring gevraagd

Hallo Miertje,

vanmorgen dus bij gyn geweest en ik heb dus 1 niet doorgankelijke eileider. Maar volgens gyn geen probleem. En omdat mijn andere doorgespoten is heb ik nu 15% kans om zwanger te raken,en vooral de 1e 3 maanden meer kans. Krijg dus nog geen IUI want daarmee heb ik maar 12% kans, dus nog even op de natuurlijke manier proberen. Alhoewel ik nog wel moet spoelen ivm te zuur baarmoederslijm. Mocht t na 3 maanden nog niet gelukt zijn, dan gaan we over op IUI.
Ik moet zeggen dat ik nu weer erg positief ben en hopen dat het snel lukt natuurlijk!!!!
Links zit dus dicht, en daar heb ik ook mijn bbz gehad. Had t wel verwacht dat er iets was.

Vrijdag is mijn NOD en moet zeggen dat het toch ook wel ontspannend is dit keer,  want weet nu zeker dat ik gewoon ongi wordt, want heb natuurlijk niet kunnen klussen dit keer. Geen stress, geen spanning, geen nep zwangerschapskwaaltjes. Maarrrr volgende maand ga ik er weer voor, en laat dan maar komen die kwaaltjes haha

Spannend voor jou nog 5 dagen. voel je je al anders?? ach, je weet het toch pas zeker als je een pos. test in je handen hebt. Ik zal voor je duimen hoor!

hey bieb,

kunnen ze dat niet verhelpen? ach ja als het geen problemen geeft om zwanger te worden dan is het goed he!!

ik ben maandagavond alweer ongesteld geworden! na 23 dagen al!!

xxx mier

Ha Miertje,

lees nu pas dat je ongi geworden bent. Shit balen zeg, en dat al na 23 dagen. Was het toevallig geen innesteling??? (ja, je hoopt overal op....)
Mijn ongi net over, was het woensdag geworden,  maar kan toch niet sexen want mannetje moet woensdag zaadjes nog inleveren. Voor de zekerheid worden die nog een keer onderzocht. Niet erg, want toch nog niet in vruchtbare periode haha

Wanneer klus jij altijd? op welke dagen. Echt vanaf dag 10 elke dag, of om de dag? Heb al van alles geprobeerd, maar als het ook nog hielp... de een zegt om de dag is beter, de ander zegt elke dag kan (antwoord van de gyn)....
Ik weet in ieder geval dat ik na een week klussen er 3 weken geen zin meer in heb haha

pff 24 rondes al.....dan ben ik nog niet zover.....na mijn mk is dit de 14e ronde...

hey bieb,

wij hebben ook al van alles geprobeerd,om de 2 dagen,om de dag,elke dag en ook niks helpt,meestal doen we het om de dag maar komt ook weleens voor elke dag!

deze week weer mijn wiebeldagen,dus nog een laatste x voor ik ga bellen!

xxx mier

hey bieb,

hoe gaat het nu na de operatie? alles goed? hoe is het met de hechtingen? zijn ze er al uit? geneest het goed? nog wel rustig aan doen he!!

tuurlijk hou ik je op de hoogte!!

xxx mier

Terug
Bovenaan