Hallo Miertje,
vanmorgen dus bij gyn geweest en ik heb dus 1 niet doorgankelijke eileider. Maar volgens gyn geen probleem. En omdat mijn andere doorgespoten is heb ik nu 15% kans om zwanger te raken,en vooral de 1e 3 maanden meer kans. Krijg dus nog geen IUI want daarmee heb ik maar 12% kans, dus nog even op de natuurlijke manier proberen. Alhoewel ik nog wel moet spoelen ivm te zuur baarmoederslijm. Mocht t na 3 maanden nog niet gelukt zijn, dan gaan we over op IUI.
Ik moet zeggen dat ik nu weer erg positief ben en hopen dat het snel lukt natuurlijk!!!!
Links zit dus dicht, en daar heb ik ook mijn bbz gehad. Had t wel verwacht dat er iets was.
Vrijdag is mijn NOD en moet zeggen dat het toch ook wel ontspannend is dit keer, want weet nu zeker dat ik gewoon ongi wordt, want heb natuurlijk niet kunnen klussen dit keer. Geen stress, geen spanning, geen nep zwangerschapskwaaltjes. Maarrrr volgende maand ga ik er weer voor, en laat dan maar komen die kwaaltjes haha
Spannend voor jou nog 5 dagen. voel je je al anders?? ach, je weet het toch pas zeker als je een pos. test in je handen hebt. Ik zal voor je duimen hoor!