Kijkoperatie; ervaring gevraagd

Ha mier,

ja, alles weer goed. Alle hechtingen eruit, korstjes eraf, dus alles prima gelukkig. Deze week ook weer flink gaan sporten.
Afgelopen woensdag wel nog zaadjes van mannetje ingeleverd, dus daar krijgen we volgende week uitslag van. Als dat goed is, gewoon 3 maanden nog doorklussen en anders krijgen we gelijk iui. Vandaag weer voor t eerst klussen, joehoe. Nog wel met spoelen, dus even straks inplannen haha

Hoe voel jij je verder????

hey bieb,

wat fijn dat het allemaal weer goed gaat!
nog even afwachten op de uitslag van het zaad! was dat nog niet onderzocht dan?
bijna december dus wij mogen dan terugkomen en dan uitleg over de IUI!
vind het best spannend allemaal!!

xxx mier

Wie weet is t helemaal niet meer nodig de uitleg voor de IUI! zal duimen voor je

Ja, er is al eens zaadonderzoek gedaan. Was wel goed, maar de laatste x dat ik daar was ivm uitslag kijkoperatie gaf ze aan dat ze toch nog een keer dat onderzoek willen doen omdat ze het iets te weinig vonden. Niet de zaadjes maar het kwakje zelf zeg maar haha. Mannetje vond nu zelf wel dat er meer in het potje zat haha. we zien wel....woensdag bellen

hey bieb,

ik hoop het ook ja,maar het komt nu wel heel dichtbij he! over 2 weken alweer december!

bij mijn vriend hebben ze ook 2x onderzocht,1x het lab van de ha en de 2e x het zh!
alle 2 x goed!!
het hangt van veel dingen af bij het zaadonderzoek,hoeveelheid,hoeveelheid zaadjes enz enz.! nog 2 daagjes wachten op de uitslag!!
laat je het nog even weten?

xxx mier

Ha Miertje,

afgelopen vrijdag uitslag van zaadjes gehad, en alles zag er prima uit. Veel beter dan vorige x.

Hoest met je? wanneer is je NOD ook alweer? de mijne 3-12, spannend dus weer (duurt altijd zo lang he dat wachten?)

sorry voor mijn late reactie! maar ik heb een hele drukke week gehad!
gelukkig dat de zaadjes goed waren! toch een hele geruststelling!
ik ben vandaag weer ongesteld geworden.. morgen dus bellen voor een afspraak!

xxx mier

Miertje, klopt het dat je ongi bent geworden?las het net op ander topic. Klote meis. Wie weet is het in december raak....

Ik heb het idee dat ik straks of morgen ongi moet worden (woensdag NOD).....afwachten maar weer....

Terug
Bovenaan