Kimm, Nicole en bri en de rest die onze kletspraatjes wil lezen.....

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden, ik denk ik begin maar een niuwe discussie, het is telkens zover weg zoeken naar onze verhalen.
Zit sinds de gyn erg goed in mijn vel, ik lijk heel de wereld weer aan te kunnen. Waarschijnlijk heeft mijn vakantie ook goed gedaan. Ben weer helemaal uitgerust aan het werk gegaan.
Vandaag regelmatig misselijk, maar hier pin ik me maar niet op vast. Heb nl wel eens meer van die dagen.............. en zoals eerder geschreven houdt mijn lichaam me regelmatig voor de gek! Ga dus nergens vanuit, enne die misselijkheid zou ook al erg vroeg zijn.

Kimm wanneer moet jij naar de gyn? Toch ook 1 dezer dagen? En Nicole ook las ik dat jij je door wilde laten sturen... is helemaal geen gek idee hoor, heb zelf nu een beetje meer vertrouwen.

Bri, ook ik begreep dat jij je manneke eens flink onderhanden hebt genomen.........ha ha. Hopelijk is je cycles inderdaad wat korter dan de vorige keer, dan zitten we nl allemaal met 3-en op ongeveer de zelfde datum wat betreft de NOD.

Spannend allemaal!
x-Mees

goh...dan lopen jullie alledrie bij de gyneacoloog......kom ik hier met mijn 2 maanden dat we bezig zijn....

tja....we hebben gister een prive feestje in de slaapkamer gehad ....
maareh wanneer hebben jullie je nod dan??

ik dacht dus dat ik nu in mijn vruchtbare periode zit maar ik begin nu dan toch weer heel erg te twijfelen....zucht....
ik heb dus wel slijm gehad ,echt megaklodders, en je kon er draden van trekken....dus je zou denken.....maarja nu ga ik weer twijfelen.....stom he.....

nou ik ben benieuwd naar jullie nod...

liefs bri

Heeee, nog even snel een berichtje van mij! Ja Mees, morgen ga ik naar de gyn. Toch wel spannend. Ik hoop dat het allemaal goed is; niet dat ze dat morgen allemaal al weet maar ja.  Als het goed is, is nu een dezer dagen mijn  eisprong. Voor het eerst  doe ik ovulatietesten (heb wel veel temperatuur  bijgehouden, maar deze testen nog nooit gedaan). Hebben jullie die wel es gedaan??? Bij mij nog niks te zien.  Misschien heb ik wel het test syndroom en kan ik nooit  een  positieve test hebben, zelfs niet bij ovulatietesten.....    spreek jullie snel weer!!! Hopelijk krijgt de gyn mij weer net zo positief als jou Mees!!! Houden zo!

Hoi meiden!
Spannend Kim, vandaag naar de gyn. Heel veel sterkte, laat wel even weten hoe het is gegaan. Ik hoop inderdaad voor jou dat je straks net zo gerust gesteld bent als Mees.
Bri, ik loop nog niet bij de gyn. hoor. Ik heb inderdaad gezegd dat ik me over 2 maanden ofzo door wil laten sturen. Ik hoop alleen dat het niet nodig blijkt te zijn. En wat maakt het uit dat jij nog maar in ronde 2 zit. Gezellig kletsen mag altijd!
Anyway, ik heb niet het gevoel dat het deze maand raak is. Ik zeg dat tegenwoordig iedere maand geloof ik. Ik denk dat dat deels zelfbescherming is maar ook deels dat ik echt denk dat het niet zo is. Deze maand voel ik in ieder geval helemaal niks! Zelfs geen gevoelige borsten (die ik normaal wel na mijn eisprong heb)! Stiekem hoop ik natuurlijk dat dat juist een teken is, dat het nu anders is dan anders. Maar ik probeer wel realistisch te blijven. We wachten het gewoon af. Dinsdag 13 sept. is mijn NOD. En gelukkig ga ik een super druk weekend tegemoet, dus voordat ik het weet is het zover. Zondag vieren Erwin en ik onze verjaardag (ik ben maandag jarig). We hebben echt vreselijk veel mensen uitgenodigd. Ik heb er nu al zin in! Normaal hou ik niet zo van eigen verjaardagen maar ik denk dat deze wel leuk wordt. Ik zorg zelfs voor eten enzo. En geloof me daar ben ik zaterdag al heel druk mee. En zaterdag gaan we ook nog bij de voetbal van mijn stiefzoontje kijken, daarna bij de voetbal van Erwin... Druk, druk, druk! Heb er nu al zin in!
Meiden, ik lees jullie vandaag nog! Of anders maandag!
Kus Nicole

Heerlijk Nicole zo'n druk weekend, nergens aan denken en dan is het zo dinsdag............ Zou ook wel een onzettend leuk verjaardagskado zijn!! Tja, wanneer ik nou mijn NOD heb, ik weet het niet meer. Ik geloof zo rond de 17de. Afgelopen maandag bij de gyn vertelde zij mij dat mijn eisprong was geweest. We wachten maar rustig af! Voel nog niet veel anders, dus Nicole ook ik ga er niet vanuit.

As maandag moet mijn vriend zijn zaadjes laten testen. Dus vanaf vandaag 3 dagen onthouding........ gisteravond dus ook maar even een feestje gemaakt. Als ik in jou woorden mag spreken Bri, ha ha.
Maandag ga ik maar gezellig met hem mee, moet bloedlaten prikken.

En Kimm, laat je het ons even weten hoe het bij jou is afgelopen? Veel succes enne meiden we laten de moed niet zakken!

Dikke kus Mees

He meiden,

Nou kom net terug van de gyn hoor en het viel ontzettend mee!!!! Ben zelfs opgelucht. Net zoals bij jou Mees!!! De gyn heeft wat testjes gedaan en een echo. Eerst dacht ze dat ik mijn eisprong nog niet had gehad, maar later wel, beetje vaag dus.... Maar net heb ik een ovulatietest gedaan (doe ik deze maand voor het eerst) en die was positief! Net terwijl ik dacht dat ik  zelfs bij ovulatietesten niet positief kon testen.......Vanavond dan maar een romantisch avondje met mijn vriend haha!!!
Wel vreemd dat de gyn later dacht dat ik de eisprong al had gehad (vannacht dacht ze)Vreemd, maar nu toch een positieve test. Of heb je pas een positieve test als de eisprong al is geweest; nee toch?? Ik begin nu te twijfelen. Maar als je met een ovulatietest positief test dan ben je toch juist vruchtbaar en is je eisprong toch nog niet geweest???? Nou hopelijk weten jullie het.

In ieder geval heeft de gyn me weer wat vertrouwen gegeven en ze was echt heel aardig!! Ben nu wel blij, ook dat er wat getest wordt enzo. Dan weet je straks wel waar je aan toe bent!

Nou meiden, fijn weekend. Maar hopelijk spreek ik jullie nog!

hoi kimmm

ja,op het moment dat je positief test dan ben je geloof ik het vruchtbaarst en moet je eisprong nog komen.

ik denk dat je toch wel op die test kan vertrouwen aangezien die een bepaald hormoon nodig heeft om positief uit te slaan.(want volgens mij wist de gyneacoloog het niet 100%zeker als ik je verhaal zo lees)
hij was gister toch negatief?
das wel beter trouwens om te weten wanneer je je eisprong hebt dan weet je ten minste zeker dat je op het goeie moment hebt gevreeen...

dusseh geniet ervan vanavond

groetjes bri

Hoi Bri,

Nee ik denk idd dat de gyn het niet zeker wist en daarom ben ik maar op de test afgegaan. Wel handig die testen!!! Had ik veel eerder moeten doen, maar ze zijn zo duur!

Bri hoe is het met jou? Wanneer Nod enzo (of wist je die niet?)?? Nicole, die van jou is bijna, al voortekenen? Fijne dag trouwens vandaag en morgen ook natuurlijk. Mees hoe is het met jou?
Groetjes mij

Terug
Bovenaan