Hoi Mees!
Wat een scheet hè, dat mannetje van mij! Hebben we goed ons best op gedaan, hahaha! Ik voelde me ook niet echt anders dan voorheen. Sterker nog, ik dacht dat ik ongesteld ging worden. Woensdagavond vroeg Erwin nog aan mij of ik al ongi was, ik zei nee, maar het duurt niet lang meer. Gelukkig is hij nooit gekomen... Het enige verschil zijn mijn gevoelige borsten. Normaal had ik direct na mijn eisprong gevoelige borsten en dat werd na een klein weekje weer minder. Nu was dat net andersom, na mijn eisprong had ik totaal geen gevoelige borsten, dat kwam pas in de loop van de dagen. Ik heb nu wel het idee dat ze met het uur gevoeliger worden. En ik heb nog steeds met vlagen die druk op mijn onderbuik. Het is niet echt buikpijn maar dat had ik ook nooit voordat ik ongesteld moest worden, het is meer zo'n irritante druk.
Het lijkt nu wel dat ik ineens meer honger heb. En ik heb me zo voorgenomen niet alles naar binnen te proppen waar ik maar zin in heb...
Ik vind het vreselijk moeilijk om het stil te houden, ik kan het wel van de daken schreeuwen. Helemaal omdat inmiddels iedereen wel weet dat we al zolang aan het proberen zijn. Ik heb het mijn moeder al wel verteld... Toen Mika wakker werd van zijn middagdutje was het 15.30 uur en moest ik nog 1,5 uur wachten tot Erwin thuis zou komen. Ik "moest" het gewoon aan iemand vertellen dus ben ik maar naar mijn gegaan, ze vond het geweldig! Maar zoals vandaag ben ik met mijn broer aan het werk, nou als ik met iemand lief en leed deel dan is het wel met hem. Ik vind het heel moeilijk om mijn mond te houden. En hij en zijn vriendin zijn ook net bezig voor een 2e kindje. Het zou dus heel goed kunnen dat wij straks gelijk op gaan, lijkt me super-leuk! Erwin en ik willen eigen wachten met vertellen tot ik 10 weken ben. Maar ik ben bang dat ik dat niet vol ga houden..., hihihi!
We zullen zien!
Jij hebt dus vandaag je NOD, spannend! Ik hoop zo dat je gezellig mee gaat naar het mei forum! Zou ik echt super geweldig vinden!
Ik lees maandag wel hoe het ermee staat!
Dikke kus Nicole