Kimm, Nicole en bri en de rest die onze kletspraatjes wil lezen.....

He Nicole!!!!!!!!!! Wat gaaf!!!!! Jippie!!!! Ben echt heel blij voor je. Ik was al benieuwd, omdat je toch al overtijd was. Tegelijk is het ook wel even slikken natuurlijk, omdat je ons gaat verlaten op het forum! En met jou en Mees (later Bri) hadden we het toch erg gezellig vond ik. Ik hoop dus dat je ons niet gaat verlaten...... Maar goed, geniet van je zwangerschap! Echt top!  En ook super voor Mika!!

veel liefs kim

Hallo lieve meiden!
Ik ben echt verschrikkelijk blij dat die onzekere tijd nu afgelopen is, mits alles goed gaat natuurlijk. Maar daar gaan we voor het gemak maar vanuit. Mika vind het helemaal geweldig dat hij "grote broer" gaat worden, voor zover hij  dat begrijpt natuurlijk, hahaha! Nu wil hij graag een broertje maar een paar weken geleden wilde hij graag een zusje. Maar hij vind het wel heel leuk, Mika is echt gek op baby's. Als er bij het KDV een moeder komt die een pasgeboren baby bij zich heeft dan is hij er altijd als eerste bij. Zo schattig.
Hé maar voorlopig blijf ik hier nog wel even buurten. Ik ben veel te benieuwd  hoe het met iedereen gaat verlopen.  Het is gek, je kent ze niet maar toch bouw je met sommige meiden echt een band op. Zo ook met jullie, jij en Mees waren helemaal lotgenootjes. Maar Bri heeft een leuke site opgericht waar we met z'n allen kunnen blijven kletsen: http://groups.msn.com/leukea-s-mamas Als jullie je daar nou ook aanmelden dan kunnen we helemaal gezellig blijven kletsen.
Kus Nicole

Nicole nogmaals gefeliciteerd, ben echt zo blij voor jullie! Heb echt een feest-gevoel!! Als Bri het nu bij mij ook even zo "inschat".................. Ik heb vandaag mijn NOD. Heb alleen geen enkel vermoeden van een eventuele zwangerschap!! En heb ontzettende ongi-pijn, dus denk ik dat het afwachten is totdat ik de tampons weer uit de kast kan trekken!

Nicole, voelde jij je anders als anders deze keer? Ben nl zo ontzettend benieuwd hoe het voelt om zwanger te zijn.....................
Enne wat is Mika een prachtig kereltje, heb de foto op de msn gezien. Het is me alleen nog niet gelukt om  me aan te melden, maar dat doe ik een keertje als ik daar meer tijd en zin in heb. Heb het nl al 3 x getracht maar waarschijnlijk doe ik iets verkeerd en dan raakt mijn geduld een beetje op. Ook leuk om bij jou een gezicht te zien! Vreemd, het lijkt of je elkaar als zo wat door en door kent ( op een bepaald gebied dan he) en toch ken je elkaar niet! Erg grappig

Kimm, de eerste x bij de gyn heb ik geen bloed moeten laten prikken, zij kon nl zien dat mijn eisprong al was geweest, misschien dat daar het verschil ligt. As woensdag moeten we saampjes terug voor de uitslagen van alle onderzoeken. Hoop eigenlijk dat het niet meer hoeft!!
Maar goed we blijven nog even in de race.................. Bri, jij en ik  toch?!

Nicole kun jij in hemelsnaam je mond wel houden, ik denk dat ik het van de daken zou schreeuwen.................... Een super goed weekend en ik hoop dat ik na het weekend in nog net zo'n jubelstemming ben

X-mees

Hoi Mees!
Wat een scheet hè, dat mannetje van mij! Hebben we goed ons best op gedaan, hahaha! Ik voelde me ook niet echt anders dan voorheen. Sterker nog, ik dacht dat ik ongesteld ging worden. Woensdagavond vroeg Erwin nog aan mij of ik al ongi was, ik zei nee, maar het duurt niet lang meer. Gelukkig is hij nooit gekomen... Het enige verschil zijn mijn gevoelige borsten. Normaal had ik direct na mijn eisprong gevoelige borsten en dat werd na een klein weekje weer minder. Nu was dat net andersom, na mijn eisprong had ik totaal geen gevoelige borsten, dat  kwam pas  in de loop van de dagen. Ik heb nu wel het idee dat ze met het uur gevoeliger worden. En ik heb nog steeds met vlagen die druk op mijn onderbuik. Het is niet echt buikpijn maar dat had ik ook nooit voordat ik ongesteld moest worden, het is meer zo'n irritante druk.
Het lijkt nu wel dat ik ineens meer honger heb. En ik heb me zo voorgenomen niet alles naar binnen te proppen waar ik maar zin in heb...
Ik vind het vreselijk moeilijk om het stil te houden, ik kan het wel van de daken schreeuwen. Helemaal omdat inmiddels iedereen wel weet dat we al zolang aan het proberen zijn. Ik heb het mijn moeder al wel verteld... Toen Mika wakker werd van zijn middagdutje was het 15.30 uur en moest ik nog 1,5 uur wachten tot Erwin thuis zou komen. Ik "moest" het gewoon aan iemand vertellen dus ben ik maar naar mijn gegaan, ze vond het geweldig! Maar zoals vandaag ben ik met mijn broer aan het werk, nou als ik met iemand lief en leed deel dan is het wel met hem. Ik vind het heel moeilijk om mijn mond te houden.  En hij en zijn vriendin zijn ook net bezig voor een 2e kindje. Het zou dus heel goed kunnen dat wij straks gelijk op gaan, lijkt me super-leuk! Erwin en ik willen eigen wachten met vertellen tot ik 10 weken ben. Maar ik ben bang dat ik dat niet vol ga houden..., hihihi!
We zullen zien!
Jij hebt dus vandaag je NOD, spannend! Ik hoop zo dat je gezellig mee gaat naar het mei forum! Zou ik echt super geweldig vinden!
Ik lees maandag wel hoe het ermee staat!
Dikke kus Nicole

Hoi meiden, helaas Nicole ik ga niet mee naar het mei forum ........................ Vandaag na 1 dag overtijd te zijn toch weer bezoek gehad van de rode duivels. Baal ontzettend.................. moet zo mijn ventje even bellen met de mededeling. Hij is nl werken en wilde natuurlijk op de hoogte gesteld worden als "het" weer was gekomen!!

Oh ik voel me zo zwaar klote en moet om half 3 beginnen met werken, en als ik nou ergens geen zin in heb.........................

Hoop woensdag een beetje meer te weten te komen bij de gyn!

x-mees......op naar ronde 11.

20 oktober nieuwe NOD!!!  Hoezo gaat de tijd snel............................

Lieve Kimm, Nicole en Bri, ik denk dat jullie het klote nieuws als gelezen hebben. Moet de komende tijd erg hard gaan nadenken en we zullen samen veel moeten praten of we de lange weg van ivf icsi willen gaan belopen. Er zal vooral van mij veel gevraagd worden; een hoop medicatie slikken, mezelf injecteren, de nodige ziekenhuis bezoeken etc.

De grote vraag is willen we dit.............. hebben we dit over voor zo'n klein baby'tje??
Stiekem staat het voor ons al vast............. we willen een kindje!!

We hebben een hoop boeken mee naar huis gekregen om ons voor te bereiden op wat ons te wachten staat....................

Lieve Nicole, veel succes met je zwangerschap, Lieve Kimm hopelijk is dit verhaal bij jou niet het geval en ben je zo zwanger, wanneer had je je NOD? Ik zal aan je denken.
Lieve Bri, dit geldt natuurlijk ook voor jou.............

Ik hou jullie op de hoogte!
x-Mees

PS bedankt voor jullie lieve woordjes!

Lieve Mees,

Ik had inderdaad al op je berichtje gereageerd. Ik weet niet of je het hebt gelezen, daarom hier nog een keer, want ik ben echt heel erg geschrokken:

Wat erg: echt vreselijk voor jullie!!! Ik ben er ook helemaal kapot van. Dit had ik gewoon nooit verwacht!!!! Ik dacht bij onze forumdiscussies altijd dat het bij ons 2 gewoon wat langer duurde...... Vreselijk dit!!! Lieve Mees, ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben en dat jullie er samen uitkomen en inderdaad ook even weggaan met zijn 2en! Hopelijk kunnen jullie toch op een andere manier nog snel zwanger  worden.

veel liefs,
Kim  

Wat een moeilijke beslissing ook of jullie met ivf willen beginnen enz. Denk er goed over na!!!!

Ik zelf ben ook erg bang geworden voor de gynaecoloog nu. Ik had me nog niet zo goed gereageerd dat er zoiets uit zou komen! Morgen is mijn NOD en zodra ik ongi ben, moet ik weer een afspraak maken om te komen. Dan de eerste uitslagen en afspraken voor vervolgonderzoeken. Ik vind het nu allemaal zoo spannend. Maar goed.

Gaan jullie dit weekend al weg Mees??? Hou ons maar op de hoogte van alles. Ik denk in ieder geval de hele tijd aan je! Heel veel sterkte.

Liefs kim

Terug
Bovenaan