Kimm, Nicole en bri en de rest die onze kletspraatjes wil lezen.....

en of die duur zijn!!!
als je erg onregelmatig bent en lange cycles hebt is dat gewoon niet te doen joh....$$$$

maar je hebt nu in ieder geval op het juiste moment DE daad gedaan .

mijn nod is nu denk ik 21 september...heb de zwangerschapstesten al besteld....hahaha

dan zitten we dicht bij elkaar wat de nod betreft!!

nou dat wordt hard duimen voor ons

hoest met de rest??

liefs bri

Nicole gefeliciteerd!!!!!!!!!! Hiep hoep hoera

Gister leuk gehad????

Ja Bri; dat kan ik me voorstellen dat ze met een lange cyclus erg duur zijn!!!!

Ik vroeg me nog ff af; mijn temperatuur was pas vandaag een stuk hoger en vrijdag een positieve test. Dan is die temperatuur stijging toch laat??? Nou ja goed, de gyn zei dat ik nu niet langer hoefde te temperaturen; scheelt weer!!!! Misschien wel vaker die test.....

Nou werk ze allemaal vandaag, groetjes van mij

G
E
F
E
L
I
C
I
T
E
E
R
D
!!!

Hey kkimmm,

als na de eisprong je temp stijgt dan is dat toch een teken van zwangerschap???
athans dat dacht ik hoor....wil je niet blij maken met een dooie mus!!
misschien weet iemand anders het zeker.

gr bri

Hoi lieve meiden!
Dank jullie wel voor de felicitaties! Ik wou dat ik kon trakteren op zwangerschapshormoontjes maar mijn NOD is pas morgen dus ik weet nog niks... Maar ik ga er voor het gemak vanuit dat de duveltjes gewoon komen. Ik heb 0,0 tekens van een evt. zwangerschap.
Het feest gisteren was supergezellig maar wel heel druk. Ik heb voor zo'n beetje 20 man eten staan maken van te voren. En toen iedereen binnen begon te stromen  was ik met 10 dingen tegelijk bezig.  Maar het was de moeite wel waard, ik ben alleen wel blij dat ik er nu weer voor een jaar vanaf ben. Ik vind het zo fijn dat tussen de verjaardag van Erwin en  die van mij  maar 12 dagen zit. Wij vieren het altijd samen,  wel zo makkelijk!
Kim, even een vraagje over je temp.verhoging. Is die pas vanaf gisteren omhoog gegaan of was hij hoog en is hij eenmalig laag geweest om daarna weer omhoog te gaan? Want als hij pas gisteren voor het eerst hoog was dan heb je waarschijnlijk ergens zaterdag je eisprong gehad en dan klopt het wel toch als je vrijdag een positieve ovulatietest had, vlak voor je eisprong. En Bri, die temp.daling  is vaak op de 6e/7e dag na je eisprong maar geloof me, dat zegt helemaal niks over een eventuele zwangerschap. Dat dacht ik inderdaad ook altijd maar als dat wel zo was dan had ik inmiddels al een aantal keren zwanger moeten zijn. Deze cyclus heb ik hem ook weer gehad. Voor mij is het ook eerder een reden om te denken dat ik niet zwanger ben dan wel, helaas!
Anyway,  morgen dus mijn NOD. Ik houd jullie op de hoogte!

Kus Nicole

Oh sorry Kim, ik lees net dat je temp pas vandaag hoger was i.p.v. gisteren... Hmmm, beetje vreemd. Ik heb verder geen ervaring met ovulatietesten maar wel met tempen. Als je temp stijgt betekent dat volgens mij dat je ergens in de 24 uur daarvoor  een eisprong hebt gehad.
Kussie!

owja  ik heb er ook niet echt verstand van...hihihi

dacht zoiets gelezen te hebben hier op het forum van dames bij wie de temp hoog bleef en zwanger waren.

maarja morgen nod!! wat ontzettend spannend.....ik hoop het echt onwijs voor je!!!
ga je morgen testen als je niet ongi wordt of wacht je nog ff ??

liefs bri

Nee, ik ga absoluut niet morgen testen! Ik heb één keer gehad dat ik 3 dagen over tijd was (was ik nog nooit in mijn leven geweest). Dus ik wacht het zowiezo eerst nog 3 dagen af. Maar meestal ben ik al ongesteld voordat mijn NOD goed en wel is aangebroken, vaak 's nachts al (ik moet bijna altijd wel een keer naar de wc 's nachts) en anders meestal 's morgens. Bij mij is het nooit echt spannend, hahaha! En mocht ik wel later zijn dan normaal dan ga ik eerst even van de spanning genieten... (zover je dat genieten kunt noemen, hahaha)!

Terug
Bovenaan