Kimm, Nicole en bri en de rest die onze kletspraatjes wil lezen.....

ow wacht volgens mij snap ik hem nu......

als je temp hoog blijft na je nod en je bent overtijd dan is het een teken van zwangerschap??

sorry kkimmm ik had het fout...sorry!!

liefs bri

hoi meiden, heb het een paar dagen erg druk gehad met mijn werk, vandaar dat ik niet op het forum ben geweest!! Wel heerlijk hoor zo druk, dan gaan de dagen richting nod ook erg snel!!! Nicole, natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag, zo te lezen een leuke dag gehad................ enne nu spanning. Ik heb as vrijdag mijn nod en nog geen enkel teken van een eventuele zwangerschap. Maar goed ik denk er maar niet te veel over na. Nicole ik zal erg voor je .

Bri en Kimm, jullie volgende week, wat gaat de tijd toch snel he, ik kan me namelijk nog goed herinneren dat ik vorige maand erg teleurgesteld de supermarkt inging om tampons te kopen. Ik hen ze nl al niet meer op voorraad in huis! ha ha

Maandag heb ik bloed moeten laten prikken, en gister ( een dag later dan gepland) zijn de zaadjes van mijn vriend gecheckt! Nu maar wachten op de uitslag op 21 sept.

Nicole heel succes deze dagen en laat even weten hoe het afloopt!
x Mees

Hallo lieve Mees!
Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Ik zit inderdaad wel een beetje in spanning. Maar ik ga nog steeds van het slechtste scenario uit, dan valt het misschien wat minder tegen als ik inderdaad ongi word. Ik ben echt overal op aan het letten, zo van: voel ik nou een beetje spanning in mijn buik? En zo ja, ga ik nu ongesteld worden of hoort dat gevoel bij een zwangerschap...??? Kortom, ik ben momenteel compleet clueless!
Ik heb in een eerder berichtje al geschreven dat ik tot vrijdag wacht met testen maar ik ben bang dat het toch morgen al gaat worden... Aaachhhh, ik maak mezelf helemaal gek. Ik wacht het nog even rustig af..., hahaha, rustig afwachten... Af en toe ben ik best grappig!
Liefs Nicole
p.s. ik ga natuurlijk ook voor jou duimen!

hallo,

Nicole.....Ik had allang getest!!!!!! wat een geduld heb jij.
snap ook wel dat je niet teleurgesteld wilt worden...maar wel knap hoor...
maarja als je nu test en je bent zwanger dan kan je er nog langer van genieten

ja kkimmm en ik moeten nog ff wachten tot volgende week....spannend he...
en mees jij bent vrijdag aan de beurt....ik hoop het zo voor je!!!

ik zit trouwens ineens onder de puisten.....ik heb nooit puisten!!!
ja heeeeeel af en toe een enorme knetter.....maar nu heb ik er 3!!! das echt veel voor mij!!
en 1 precies tussen mijn wenkbrauwen en knalrood!!!
en mijn gezicht is vet ineens en dan heb ik ook nog allemaal kleine pukkeltjes die je alleen in bepaald licht ziet.
ik ben een half jaar geleden festopt met de pil kan dat nu invloed hebben??
of zou het door de theunisbloem en/of tarwekiemolie komen??
ik weet het niet....wat ik wel weet is dat ik het niet leuk vind!!
maarja wat zeur ik eigenlijk.....er bestaan veeeeel ergere dingen......

ik heb trouwens een msngroep opgestart daar kunnen we chatten enzo.
ik beheer het samen met Wondernetje .
dus als je wilt aanmelden dan kan dat en is er gezellig hoor....
voor jou misschien wat lastig nicole maar je bent toch super welkom want je kan ook berichtjes plaatsen.

nou succes meiden...

liefs bri

Hai Bri!
Hartstikke leuk zo'n chatgroep, hoe kom ik daar? Ik zal inderdaad niet vaak mee kunnen kletsen maar een berichtje laten kan altijd!
Vind je me echt geduldig? Hahaha, nou stiekem barst ik van de zenuwen hoor! Ik ben inderdaad bang dat ik teleurgesteld word.  Ik leef liever nog even in de wetenschap dat ik zwanger zou kunnen zijn dan dat ik een test doe en met mijn neus op de feiten word gedrukt dat dat dus niet zo is.
Liefs Nicole

ja dat is zo sh*t als de test negatief is!!
maarja straks is ie POSITIEF!!! ik hoop het voor je.

je kan je aanmelden op http://groups.msn.com/leukea-s-mamas

liefs Bri

Hoi Bri!
Heb me net aangemeld. Super leuk zo'n site!
Ik ben nu vrij maar vrijdag ben ik de hele dag aan het werk en dan kom ik zeker weer kijken. Ik ga ook een foto van mijn  kleine mannetje plaatsen...
Liefs Nicole

He meiden,

Hier ben ik weer es. Heb het erg druk gehad deze week, dus nu pas weer een berichtje. Hoe is het met jullie???? Nicole; al tekens van de duivels? Of zwangerschapstekens??? Ben benieuwd......Je nod is allang geweest.....spannend hoor! Mees, ik las dat je bloed hebt laten prikken? Ik moet ook vrijdag weer bloed laten prikken. Afgelopen vrijdag bij het eerste bezoek aan de gyn ook al bloed geprikt en nu na de eisprong weer bloed prikken. Zodra ik ongesteld wordt, moet ik weer bellen voor een afspraak bij de gyn voor de volgende reeks onderzoeken. Jij ook???

Nou ik hoor het wel weer!
liefs mij

Terug
Bovenaan