Kind niet naar opvang brengen waar kinderen zijn die geen vaccinatie krijgen

Wat een onbeschofte discussie is dit geworden! Haal je hoofd uit je poepgat? Wauw... Ik dacht dat we allemaal oud genoeg waren om ons respectvol te gedragen.
Niemand gaat de ander overhalen van zijn of haar mening, dus laat elkaar in zijn of haar waarde. Het is nergens voor nodig om zo stereotyperend te praten en van die onbeschofte opmerkingen te maken. Gedraag jullie!! 

@newmomL,
Noem een deels verlamd meisje geen 'zooi' en dan krijg je geen zooi van mij. Ik weet dat jij het niet was die het zei mja op zo'n actie kan je een reactie verwachten. ?

Ik heb het ook niet alleen tegen jou. Iedereen moet zich wat minder fel en kinderachtig gedragen. Dit forum is voor steun en gezelligheid, niet om elkaar de tent uit te vechten over iets waar iedereen zijn mening al over klaar heeft.

@newmom L
Helemaal met je eens! Wat een kinderachtig gedoe 
laten we dit forum gewoon een plek zijn waar we elkaar advies kunnen geven en om advies kunnen vragen 

Het laatste wat ik hier zal posten is dat ik nooit het verlamde meisje zooi heb genoemd. Alleen dat er op internet allerlei zooi te vinden is. Zo’n meisje gun ik die verlamming niet. Maar het is niet bewezen dat t van een vaccin komt. En dat bedoel ik met zooi, als in er worden allerlei onjuiste conclusies getrokken en dat verspreid in de wereld. Net zoals het artikel over autisme na vaccin. Het is duidelijk gebleken dat dit een onjuist artikel was, dat noem ik zooi! 

Terug
Bovenaan