@DanaH: ik had mij niet meer in deze discussie willen mengen. Maar ik vind je opmerking nogal persoonlijk over komen. Volgens jou heb ik mijn ouders beledigd. Dat vind ik erg naar! Ik vind namelijk dat ze het super goed gedaan hebben. Ze hebben 4 kinderen gelukkig en gezond groot gebracht. 1 daarvan heeft een autistische stoornis, en al is hij soms een beetje irritant, ik wil hem echt niet kwijt als broer. Daarbij, jullie lezen heel erg selectief, autisme heeft volgens diverse wetenschappelijke studies niks met vaccinaties te maken.
Ik ben straks ook niet bang dat mijn gevaccineerde kinderen de ziektes krijgen waar ze tegen gevaccineerd zijn, maar ze krijgen die vaccinaties later dan dat ze potentieel met ongevaccineerde kinderen te maken krijgen. Dan is het te laat.
Ik ben straks ook niet bang dat mijn gevaccineerde kinderen de ziektes krijgen waar ze tegen gevaccineerd zijn, maar ze krijgen die vaccinaties later dan dat ze potentieel met ongevaccineerde kinderen te maken krijgen. Dan is het te laat.