Kind niet naar opvang brengen waar kinderen zijn die geen vaccinatie krijgen

@DanaH: ik had mij niet  meer in deze discussie willen mengen. Maar ik vind je opmerking nogal persoonlijk over komen. Volgens jou heb ik mijn ouders beledigd. Dat vind ik erg naar! Ik vind namelijk dat ze het super goed gedaan hebben. Ze hebben 4 kinderen gelukkig en gezond groot gebracht. 1 daarvan heeft een autistische stoornis, en al is hij soms een beetje irritant, ik wil hem echt niet kwijt als broer. Daarbij, jullie lezen heel erg selectief, autisme heeft volgens diverse wetenschappelijke studies niks met vaccinaties te maken.
Ik ben straks ook niet bang dat mijn gevaccineerde kinderen de ziektes krijgen waar ze tegen gevaccineerd zijn, maar ze krijgen die vaccinaties later dan dat ze potentieel met ongevaccineerde kinderen te maken krijgen. Dan is het te laat.

@wilhelmientje,
de FDA net als de makers van vaccinaties hebben met hun resultaten geschommelt om zo hun vaccinaties te verkopen. De FDA heeft vaccinaties waarvan hun wisten dat ze besmet waren met de HIV virus verkocht aan Spanje omdat Amerika ze weigerde. Ze wisten dondersgoed dat ze besmet waren en inplaats van ze te vernietigen hebben ze het verkocht...
Over zwangeren vaccineren: heel veel zwangeren hadden een gezonde baby en dan hadden ze die vaccinatie gehad en hebben ze de eens gezonde baby verloren. Een whistleblower heeft die resultaten naar buiten gebracht maar krijg je dat te horen op het nieuws? Nee tuurlijk niet.
Krijg je te horen hoe de hpv meisjes en vrouwen onvruchtbaar maken? Zelfs verlamd? Heb jij gezien hoe een meisje dat nu in een rolstoel zit door de hpv vaccinatie de promoters confronteerde? Nee tuurlijk niet! 
Er is/was een onderzoek waar ze keken of niet gevaccineerde kinderen gezonder zijn dan die wel gevaccineerd zijn. Conclusie is dat ze wel gezonder zijn dan die gevaccineerd zijn mja de regering van amerika heeft die studie van hun site gehaald. De doktoren nagejaagd en het gewoon laten lijken alsof die studie er nooit is geweest...

[quote quote=10116785]Waarom topic schrijver bang is dat niet gevaccineerde kinderen, andere kinderen aansteken is omdat er bijv voor meningococcen pas gevaccineerd wordt op 14 maanden. Dus voor die tijd kan t kind worden aangestoken door een ander kind die wellicht ouder is en niet gevaccineerd is, waarschijnlijk net als rest familie. [/quote]
Dan zou topic schrijver zichzelf moeten opsluiten met haar kindje en niet meer buiten moeten komen. Aangezien het echt niet alleen bij de eventuele gast ouder of opvang overgedragen kan wordt.
Sorry maar wat een onzin argument

@oumbaby. Ieder weldenkend mens weet dat het risico van elkaar besmetten in kinderopvamg groter is dan in supermarkt omdat kinderen speelgoed in hun mond stoppen en dus elkaar makkelijker besmetten. Dit soort domme opmerkingen zijn dus niet nodig.
feit is dat als steeds meer mensen niet vaccineren, ook de kinderen die wel gevaccineerd worden meer risico’s gaan lopen en zelfs hele bevolkingen, zoals bij een epidemie. Dit komt omdat je niet alle vaccins bij geboorte krijgt, duh, dus ook gevaccineerde kinderen een tijd nog onbeschermd zijn voor bijv hersenvliesontsteking. Dus als er dan 5 oudere kinderen rondlopen die niet gevaccineerd zijn, loopt een kind van jonger dan 14 maanden meer risico.
maar deze discussie is al jaren aan de gang. En ik weet er echt meer van door mijn beroep. Maar die niet-vaccineerders geloven alles zooi op internet, liever dan naar wetenschap te kijken en steken elkaar aan met broodje aap verhalen als verlamming na hpv vaccin. Lever maar eens direct wetenschappelijk bewijs dat t met vaccin te maken heeft! 

Hoi! Wat een gevoelig onderwep ? durf bijna niet te reageren.
iedereen wilt het beste voor zijn of haar kindje dus laat iedereen lekker zelf de keuze maken of zij wel of geen vaccinatie kiezen 
ik zelf ga heel braaf naar het cb voor de prikjes voor Mn dochter en ik ga heel toevallig maandag as naar een Kdv en ik had hier eigenlijk nog helemaal niet bij stil gestaan! Dus super blij met dit topic 
mn dochter krijgt halverwege november die 14 mnd prik en nu denk ik toch dat ik wacht tot ze die gehad heeft voor ik der naar het kvd breng 

@oumababy
ik las net je vragen 
ik ben zelf wel ingeënt en ik ben gelukkig bijna nooit ziek.. ik heb verder nog in Mn volwassen leven meerdere inentingen gehad ivm verre reizen.
ik denk dat ze bedoelen dat jou kindje een jonger kindje kan besmetten die bepaalde vaccinaties nog niet heeft gehad.. 

Ik vind het ook grappig hoe mensen hier willen denken dat je een ziek kind naar de kdv brengt... je blijft niet thuis met je kind om uit te zieken net als elk ouder? Maar daar denken pro-vaxxers mensen niet aan. Ze denken volgens mij dat je andere kinderen ziek wilt maken. Je kan niet iets geven wat jezelf niet hebt maar pro-vaxxers gaan er vanuit dat ze een biologisch wapen zijn. ?

Btw net zoals oumbaby liet zien: anti-vaxxers waren ooit pro-vaxxers. Ik was ooit pro-vaxxers tot ik het tegendeel zag en wat ze daadwerkelijk doen d.m.v. me studie en onderzoek.

Terug
Bovenaan