Hoi, we hebben een Stokke Trailz en zijn er nog steeds super blij mee. Uitgezocht vanwege de goede banden. We wandelen veel in de natuur en deze kan mee naar strand, duin en bos. Nooit een lekke band gehad. Tweede punt was een grote mand onderin. We hadden een oud hondje en die wilden we ook meenemen met wandelen, maar ze kon niet zover meer lopen. De hond pastte onderin, dus top. Boodschappen kan natuurlijk ook ? Er zit een grote bak bij waar de baby lang in kan liggen. Het zitje voor later is ook goed. Ons zoontje is nu 2,5 en zit er nog steeds goed in. De stof blijft netjes en ook het onderstel ziet er na al die jaren nog goed uit. En ik ros dat ding met geweld overal doorheen en overheen.
Nadeel is dat ie vrij groot is en je hebt dus een ruime achterbak in je auto nodig. Bij ons moesten de wielen er dan af, anders pastte die niet.
We hebben deze Stokke op marktplaats gekocht voor €650 inclusief bak en zitje. Had maar 1 kindje in gezeten en was echt als nieuw. Een nieuwe Stokke vond ik wel te prijzig. Succes met uitzoeken ?
Nadeel is dat ie vrij groot is en je hebt dus een ruime achterbak in je auto nodig. Bij ons moesten de wielen er dan af, anders pastte die niet.
We hebben deze Stokke op marktplaats gekocht voor €650 inclusief bak en zitje. Had maar 1 kindje in gezeten en was echt als nieuw. Een nieuwe Stokke vond ik wel te prijzig. Succes met uitzoeken ?