kinderwagen dubatti

Wij zijn bezig met het aanschaffen van een kinderwagen. Nu hebben we een kinderwagen van het merk dubatti op het oog, alleen is er vrij weinig informatie over te vinden. Heeft iemand van jullie ervaringen met deze kinderwagen? Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ook wij zijn op zoek naar een kinderwagen. De dubatti hebben wij ook gezien en het ziet er uit als een degelijke wagen. Jammer dat hij nog maar zo kort op de markt is en je er inderdaad geen ervaringen van kunt vinden. Dus wie al wel ervaring heeft, kom maar op! :)

Wij hebben er toevallig deze week 1 besteld. We zijn naar het babypark geweest, overigens niet eens speciaal voor de kinderwagen. We hebben er een aantal geprobeerd en toen we de dubatti zagen waren we eigenlijk gelijk verkocht. Het is een zeer stabiel en degelijke kinderwagen die er leuk uit ziet. Het heeft geen gewoon geen poes pas en knopjes die niet lekker werken maar gewoon een stevig frame en met 1 knop in het midden van het handvat om de lengte van de stang te verstellen. Wat bovendien erg handig is is dat je hem ingeklapt, rechtop kan zetten en erg compact is. Wij vonden deze wagen er echt bovenuit steken, ik ziu zeggen laat je informeren bij babypark die naar zeggen tot nog toe de enige leverancier in Nederland is. Let op de levertijd! Eind april is hij pas binnen. Hoop dat je wat aan de informatie hebt maar het beste kan je gewoon kijken en het e.e.a. proberen.:)

Ik had er nog nooit van gehoord maar hij ziet er op beeld goed uit:) wat moet hij kosten? Levertijd is dan inderdaad behoorlijk...goed om te weten want ik ga deze ook in mijn achterhoofd houden:)

Wij zijn vandaag ook geïnteresseerd geraakt in de Dubatti bij babypark. We zaten eerst aan een Joolz te denken, maar de Dubatti toonde toch extra voordelen:
Compact opvouwen (terwijl de Joolz op het handvat staat, staat de dubatti op z'n wielen), reiswieg extra inklapbaar en lichter dan de Joolz, grote voorwielen (lucht), wieg en zit in hoogte verstelbaar, en alles volledig afritsbaar en uit te wassen..
Zomaar wat pluspunten tov de Joolz die ons aanspraken.
Nu idd benieuwd naar ervaringsdeskundigen, maar helaas zijn die er nog maar weinig aangezien hij pas zo kort op de markt is.
Mochten ze er wel zijn, dan horen we het graag! :)

Hai! Ook wij hebben vorige week de Dubatti wagen besteld!!
wij gingen eigenlijk ook voor de joolz maar volgens mij gaan we heeeel blij worden van deze Dubatti wagen!! Idd geleverd in april maar dat is voor ons vroeg genoeg want de kleine komt pas in juli. Maar idd ik zie alleen maar pluspunten bij de Dubatti ! Top!

Terug
Bovenaan