kinderwagen dubatti

Ik ben ook zeer geïnteresseerd in de Dubatti One. Babypark Amersfoort heeft een uitgebreide demonstratie gegeven en was zeer onder de indruk. Vooral de 4 luchtwielen en het opklappen (staand op wielen ipv op stang of etc).Lichtgewicht en nog eens hip uitziend.Lekkere kleuren combinaties.
Toch jammer dat babypark hier heel geheimzinnig over doet. Een merk dat "exclusief" voor Babypark een kinderwagen maakt, maar voor de rest nergens op het hele wijde web te vinden is, klinkt mij meer als huismerk. Ook de Dubatti One site is niets Italiaans aan. Wilde wat extra informatie betreft gewicht, maar na een week nog geen antwoord gekregen.Email en contact verloopt ook ALLEEN via Kesteren (hoofdkantoor Babypark).
Wil absoluut niet zeggen dat het een slechte wagen is, want vind het in mijn optiek een van de betere, maar als je als Baby park zijnde moet schuilen achter een witte leugen...

Wij hebben de dubatti one besteld via babypark en als het goed is komt deze begin juni binnen. Ben erg benieuwd naar hoe de wagen ons gaat bevallen maar wij werden in ieder geval heel enthousiast van het uiterlijk en de in hoogte verstelbare wieg en zit. Ook het feit dat je de reiswieg ombouwt naar het zitje, en dus maar 1 frame gebruikt, leek me handig. hopelijk komen er snel qat accesorios bij op de markt. Een extra boodschappen net, bekerhouder, parasolletje ed want dat mis ik nog wel!

Wij hebben de Dubatti. Er wordt inderdaad gesuggereerd dat het een Italiaanse wagen is, maar het is het eigen merk van Babypark. Het is opzich een fijne kinderwagen, maar er zijn wel wat minpunten. Zo is er online niets van te bestellen, is er geen XL boodschappenmand voor te koop. Tevens zijn de ritsen afgedekt met de ruwe kant van het klittenband, doch ontbreekt de zachte kant, zodat er "klittenbandflapjes" in de wagen zitten, die je kleding en beddengoed beschadigen, maar biedt het geen bescherming. Ook het uitklappen van het onderstel is niet altijd even makkelijk, omdat de voorwielen, ook als ze op de rem staan, draaien en dan dus klem komen te zitten. Het onderstel is overigens ook vrij zwaar.

Al met al nog best wat verbeterpuntjes, ondanks de stellingname dat alle goede eigenschappen van Joolz en Bugaboo in deze wagen zouden zitten.

Ik heb de wagen net 10 weken gebruikt. Was er in eerste instantie ontzetten blij mee, lekker hoog, makkelijk in te klappen en ziet er super uit.
Gister echter opeens problemen met de rem: doet het niet meer! Vandaag naar babypark Zaanstad geweest, uiteindelijk door de manager aardig geholpen na veel gezeur en boosheid. Een nieuw onderstel gekregen(lees een uit de showroom) deze ingeklapt om te vervoeren maar bij thuiskomst blijkt de knop om hem weer uit te klappen niet te werken!
Morgen hoop ik een nieuwe wagen van een ander merk als joolz te krijgen. Ziet er mooi uit deze wagen maar uiteindelijk wil ik er een waar ik op kn vertrouwen(mag volgens mij wel voor 1000!!!euro. Ik hoop voor degene die em gekocht hebben dat ik een uitzondering ben naar adviseer wel om goed op de rem te letten en tijdig te klagen en je niet af te laten schepen!

Wij hebben gisteren ook staan kijken bij de Dubatti kinderwagen... Erg mooie wagen, maar weinig mensen met ervaring...

Ben erg benieuwd wat de ervaringen van jullie tot nu toe zijn.

Wij hebben een Dubatti waar we op zich heel tevreden mee zijn. Pluspunten: erg makkelijk inklapbaar tot een klein pakketje, rijdt soepel, lange wieg waardoor je kind er niet te snel uitgroeit. In hoogte verstelbaar.  Matrasje dat ademt.  Wat ik mis/minpuntjes: het lipje van de rits van de kap zit aan de binnenkant, hier gaat je kindje al snel aan peuteren en kan gevaarlijk zijn als deze loskomt.  Ik mis ventilatiegaas bij de kap, de kap kan helaas niet extra ver naar beneden voor de zon zoals bij de Bugaboo en er is geen accessoire zoals een parasol of gordijntje voor zover ik weet, maar goed op te lossen met een algemeen Dooky "gordijntje" Ik mis een handrem voor als je van een steile brug of helling af moet (deze had de Quinny wel) De voetrem is op zich ideaal maar een extra handrem zou niet vervelend zijn. Algemene parasol past niet omdat deze zijn gemaakt voor een rond frame.  Die van de Hema bijvoorbeeld blijft niet goed zitten. De boodschappenruimte is wel fijn afgesloten maar de opbergruimte is beperkt. Ik zou een xl boodschappenmandje onder wel fijn vinden. Ik mis een extra haakje voor een boodschappentas. Voor de luiertas zijn wel haakjes. Verder erg tevreden over de Dubatti, fijn in gebruik.

Wij hebben de dubatti nu 5 maanden in gebruik. Helaas begon na enkele maanden onze jeans stof al te verkleuren. Gelukkig was dit probleem bekend bij babypark en mogen we de stof omruilen.

Ik vind het een voordeel dat de bak hoog is en lang, waardoor ons kleintje er niet gelijk klem in ligt en nog even door kan groeien.

de voorwielen zijn groot wat een een voordeel kan zijn tijdens het wandelen, maar als je stil staat en de wagen af en toe heen en weer rijdt, heb ik de wielen vaak klem zitten omdat ze dan achter elkaar blijven haken.

Groot voordeel is ook dat de wagen handig en snel inklapbaar is.(op de wielen en niet de stang op de grond oid) En tijdens vakantie ook heel klein in te klappen.(wagen extra in te klappen)

we hebben nog wel een tikkend achterwiel waar we binnenkort ook even naar laten kijken bij babypark, want dit lukt ons niet om zelf op te lossen.

ik begreep van babypark dat er in het nieuwe jaar enkele accessoires uitgebracht worden zoals een parasol en grotere boodschappenmand. Daar ben ik wel benieuwd naar! Dat mist nu echt.

kortom, tevreden over deze wagen. Wel wat 'kinderziektes', maar ook zeker een wagen die in ontwikkeling is en zal verbeteren.

Wij hebben de kinderwagen inmiddels 5 maanden in gebruik.

Ik ben er zeer tevreden over. Hij rijdt heel soepel, maakt korte bochtjes wat heel handig in de winkel is. In het boodschappenmandje heb ik alleen de regenhoesjes liggen en de adapters van de maxicosi dus dit zou idd wel wat groter mogen.

Ik heb er zelf voor een paar euro losse haken bijgekocht voor de eventuele extra tasjes ideaal.

Mijn dochter is een lange dame van 70cm en die ligt er nog heerlijk in! Blij dat ik een kinderwagen heb genomen met een grote ligbak.

Vindt het een supermooie wagen door de mooie kleurcombinaties en je ziet hem gelukkig niet 10 keer voorbij komen. Hou niet van meelopen met de kudde.

In de auto is hij ook makkelijk te vervoeren lekker ligt en klein opgeklapt ook blijft hij staan op de wielen wat wel zo fris is! Volgens mij is het klittenband inmiddels ook al aangepast want bij mij blijft er niets ruw over als hij in elkaar staat.

Wij zijn allebei vrij lang 1.80 en 1.90 dus ook ideaal dat deze wagen hoog is in de duwstang en de bak. Je ziet soms mensen (vooral vaders) helemaal gebogen over hun wagen lopen.

Kortom wij zijn er helemaal tevreden over

Terug
Bovenaan