kinderwagen dubatti

Wat een geld zeg, 900 euro.. Dat zou ik t niet waard vinden. Er komt nog zo veel bij kijken bij zo'n kleintje. Behalve de babykamer, box, de verzorgings producten heb je straks ook de kleertjes (waar ze vooral in t begin) snel zijn uitgegroeid en niet te vergeten de luiers. Ik heb destijds (5 jaar geleden) 550 euro betaald, incl maxi-cosi.
Waarschijnlijk zul je minder gaan werken, (minder inkomsten) en heb je te maken met oppas/kinderdag opvang? Je gaat in ieder geval een hoop inleveren. En vergeet niet dat de wasmachine vaker draait en als je vaker thuis bent, staat de verwarming ook vaker aan. Sorry als je t gezeur vind...
Succes met t maken van je beslissing!!

Ik vind het ook een hoop geld...zeker voor de tijd die ze erin liggen...
Zelf heb ik gekozen voor de mutsy bij de babydump, met maxicosi en luiertas van €449..
Dat vond ik al veel.
Maar goed ieder voor zich natuurlijk als je er prettig bij voelt moet je dat gewoon doen :)

Genieten van de kleintjes maakt een hoop goed straks jeee hahaha

Wij hebben ook gekeken naar de Dubatti en waren er erg van gecharmeerd. Helemaal ingepakt door de verkopers en het touch screen om de wagen te customizen. Let wel, het wordt verkocht als Italiaans Design maar het wordt alleen bij Babypark verkocht, er is geen Italiaanse info te vinden, het filmpje laat een wel heel Nederlands gezin zitten en de domeinnaam staat gewoon geregistreerd op naam van de Marketingdirecteur van Babypark. Verder niks mis mee natuurlijk, maar als het een eigen merk is wel ik dat wel graag weten.
Hij lijkt goed in elkaar te zitten, en is erg strak. kiezen wordt er niet makkelijker van, er waren allerlei mensen in de winkel die geen idee hadden hoe ze tussen een bugaboo, joolz en Dubatti moesten kiezen. Het wordt voor ons dan ook meer een gevoelskeuze. Om toch een paar nadelen te noemen: de knoppen om de wieg los te maken moet je met twee handen tegelijk doen, kan niet om beurten met een hand; ritsen niet zo lekker; zonnekap kun je niet "extra" ver trekken zoals bij bugaboo; geen xl boodschappenmandje, en natuurlijk kans op kinderziektes.

Ha ik kon t berichtje hierboven wel geschreven hebben: het zijn echt exact de dingen die mij ook in negatieve zin opvielen toen ik me in t merk verdiepte en hem eenmaal gezien had! Voor ons viel hij om die redenen uiteindelijk toch af.

Ik ben meer weg van het merk maxi-cosi.
Met drie wielen
Heb die zelf vaker gebruikt op mijn werk en hij was toen erg prettig.m
Bij babydump te koop voor een leuke prijs

Wij hebben vandaag de Dubatti besteld. Een zwarte basis met een een zandkleurige kap. Het is nog even wachten maar we zijn reuze benieuwd hoe deze kinderwagen ons gaat bevallen! De eerste indrukken van de Dubatti wagens in de winkel vonden wij overigens zeer goed! De wielen zijn lekker groot en het frame is echt heel stevig. Of het dan wel of geen eigen merk/label van babypark is maakt ons niet uit. Het gaat tenslotte om de wandelwagen zelf;-) Wij hopen er in elk geval veel plezier mee te hebben.

Ik heb nu een half jaar een bugaboo buffelo en ben zeer tevreden...

Deze week heb ik ook een dubbatti gehaald.. wilde eerst voor helemaal wit gaan maar dat beb k toch nie gedaan ivm vies worden.
Ik heb nu een zwart met rode.

Het is een fijne wagen. Rijd goed alleen de wielen draaien soms in elkaar dat is erg vervelend.

Maar ik moet zeggen dat ik de buffelo lekkerder en handiger vind rijden dan de dubbatti.

Met de buffelo voel ik geen enkel bultje en met de dubatti hobbel ik de heleweg

Wij zijn ook heel benieuwd naar ervaringen van de Dubatti.Hij ziet er schitterend uit en de grote luchtbanden lijken ons ook ideaalKan iemand die hem gekocht heeft t.z.t. hun ervaring delen??

Terug
Bovenaan