kinderwagen kopen??

Hey,

Ik heb gister het superleuke nieuws gekregen dat we binnenkort samen met mijn ouders een wagen mogen gaan uitzoeken.
Heel fijn, super relaxed dat we die kostenpost niet zelf hebben, maarr... Nu moet ik me wel heel goed gaan voorbereiden.
Ik heb een vader, als die wat koopt, dan leest hij altijd van alles op internet, consumentenbond etc. Nu ben ik geen lid van de consumentenbond, en heb ik geen idee waar ik van dat soort sites op internet kan vinden, maar ik dacht: Hier heb ik de site vol mensen die er óf ook een gaan kopen, of er al een hebben, en ook in gebruik: Ervaringsdeskundigen!!!

Dus:
Ik weet dat ik een combiwagen wil met van die klemmen voor een maxicose, maar verder:
Waar moet ik op letten. Wat is handig, en niet handig, en vooral: Waarom?

(en alles wat je er nog meer over te zeggen hebt)

Liefs,

T

Pfoee goede vraag. Ik was afgelopen weekend bij baby dump. Zoveel verschillende wagens haha.. Ik weet het ook niet zo goed.
De verkoopster kan vast wel veel informatie vertellen.

Ik wil in ieder geval ook een combi wagen. Maar ik ga dus ook nog op jacht ;)

Liefs, Liselotte

Het is heel persoonlijk en vooral wat wil je ervoor uitgeven.

Wij hebben een bugaboo cameleon en ik kan er alleen maar positief over zijn. Makkelijk in gebruik, ook voor maxi cosi, makkelijk en klein in te klappen (wij hebben niet zo'n grote kofferbak) en de wagenbak is van je af en naar je toe te zetten (lekker als ze nog jong zijn).

Maar..het is niet de goedkoopste dat geef ik toe.

Het is heel persoonlijk en vooral wat wil je ervoor uitgeven.

Wij hebben een bugaboo cameleon en ik kan er alleen maar positief over zijn. Makkelijk in gebruik, ook voor maxi cosi, makkelijk en klein in te klappen (wij hebben niet zo'n grote kofferbak) en de wagenbak is van je af en naar je toe te zetten (lekker als ze nog jong zijn).

Maar..het is niet de goedkoopste dat geef ik toe.

he truckerbabe, ik krijg een gebruikte, en weet niet eens welk merk. Weet de kleur en dat er 1 knul in gelegen heeft die is nu 3 jaar. Van het weekend zal ik hem krijgen dan maar kijken of hij in de auto past.
Wat ik belangrijk vind is dat er een bak onder zit, voor evt boodschappen en dat je hem op meerdere manieren kan gebruiken. We zullen zien.
Fijn zeg dat je hem krijgt, kinderwagen is zo duur.

liefs nath

he truckerbabe, ik krijg een gebruikte, en weet niet eens welk merk. Weet de kleur en dat er 1 knul in gelegen heeft die is nu 3 jaar. Van het weekend zal ik hem krijgen dan maar kijken of hij in de auto past.
Wat ik belangrijk vind is dat er een bak onder zit, voor evt boodschappen en dat je hem op meerdere manieren kan gebruiken. We zullen zien.
Fijn zeg dat je hem krijgt, kinderwagen is zo duur.

liefs nath

Hey!

Ja das inderdaad een persoonlijke keus. Het scheelt al dat je weet dat je een combi wilt hebben. Ik zou zeggen, rij lekker eens met al die wagens door de winkel heen. En baseer daar mede je keuze op. Kijk welke makkelijk en klein in te klappen is voor als je inderdaad niet een al te grote kofferbak hebt.

Ik kan niet wachten tot ik het parcours kan gaan doen bij Prenatal :D ;)

liefs en succes :D

P.S. krijg em ook van mijn schoonouders JIPPIIEEEE

haha.. als je ook nog moet kijken, zag net een topic bij de aprilmoeders hier over met heel veel info

Ik moet nog gaan oefenen, maar als ik op internet kijk, dan lijkt de maxicosi mura mij wel heel handig...

Terug
Bovenaan