kinderwagen kopen??

Pfffff hahaha wat een tips en (leuke) verhalen allemaal

I'm Totally confused!

Denk dat dit heel erg persoonlijk is.... :D

We zullen het over een paar weken wel zien, idd iets om bij na te denken lekke banden enz.... had ik nog nieteens aan gedacht :S

liefs

Hallo,
BIj ons eerste kindje, nu al haast 5, hadden we een
x-adventure triple swivel, nou die vond ik dus echt
waardeloos! alles ging snel kapot. was hartstikke zwaar, niet klein inklapbaar, rechtop en ligstand met een riempje verstellen, maar dan moest je echt haast onder de wagen duiken om dat te doen. nee een x-adventure zou ik niet aanraden.
Wat wel fijn was: hij was makkelijk wendbaar, fijn in drukke winkels, vooral voor andere mensen d'r hielen :)
de duwstang was in hoogte verstelbaar, echt ideaal als jij en je partner van lengte verschillen. een flinke boodschappenmand onderop.
Dit keer lenen we de wagen van mijn schoonzusje, en kopen we een extra goede buggy.
Gr.

Handig om van tevoren te bedenken wat je belangrijker vindt: comfort of hoe de wagen er uit ziet.
Wij hebben de EasyWalker. Hij rijdt echt super, gaat ook prima op het strand. Wielen pompen we af en toe op bij het tankstation, zelfde ventiel. 3-wieler, maar heel stabiel. Heel goed wendbaar. Alleen vinden we 'em niet supermooi, maar dat went. Het kindje kan in het wandelgedeelte niet naar je toe zitten. Is bij ons nooit een probleem geweest.
Als je een rekening hebt bij ING en je hebt genoeg rentepunten, dan is hij ook met korting te bestellen.

Succes ermee!!

Hey Truckerbabe,

Wij hebben de maxi-cosi Mura 4, ik kan alleen maar positief zijn. Heerlijk om mee te lopen, lekkere grote bak om in te liggen. De wandelwagen kan je naar je toe zetten en van je af dus dat is ook erg prettig. Ook kunnen er aardig wat boodschappen onder.
Misschien heb je er wat aan?

liefs

Hey Truckerbabe,

Wij hebben de maxi-cosi Mura 4, ik kan alleen maar positief zijn. Heerlijk om mee te lopen, lekkere grote bak om in te liggen. De wandelwagen kan je naar je toe zetten en van je af dus dat is ook erg prettig. Ook kunnen er aardig wat boodschappen onder.
Misschien heb je er wat aan?

liefs

Hey Truckerbabe en andere mama's-in-spe...
Wij hebben zelf de Quinny Buzz 3 wieler en hij bevalt ons prima. Wij vinden het juist niet zwaar en hij is erg gemakkelijk met in- en uitklappen en neemt niet veel ruimte in in de kofferbak.
Daarnaast vonden we het gewoon een van de mooiste wagens op dat moment dus voor ons was de keuze zo gemaakt.
Je kunt hierbij idd met speciale adaptars (zitten er standaard bij) de maxi cosi erop klikken en je kunt het gebruiken als kinderwagen én wandelwagen. (de wandelwagen naar je toe en van je af).
En leuke kleurtjes waaruit je kan kiezen..

Haha, net zo'n verkooppraatje he, kan zo in de winkel gaan staan, maar voor ons dus een positieve ervaring en erg blij met de koop.
Vind hem redelijk betaalbaar (gemiddelde prijs als je vergelijks volgens mij), en tja, voor sommige wagens geldt wel, duurkoop is goedkoop, prijs is zo persoonlijk....

Veel succes met je keuze.. In elk geval een superlueke verrassing dat jullie hem kado krijgen.

Terug
Bovenaan