kinderwagen kopen??

Ik zou zeggen, Kijk dat ie in je kofferbak past en dat hij niet te breed is. Ik had bij mijn eertse een Quinny speedy.Vond hem er leuk uitzien en hij liep lekker en was wendbaar,maar in een grote winkel loopt bijna alles wel fijn.Achteraf gezien geen fijne wagen. Veel te breed! Kwam is sommige winkels echt niet goed weg met dat ding en de kinderwageninzet was pas te gebruiken vanaf 9 mnd,maar mijn dochtertje was eerder al te groot voor de bak,maar in de wagen zat ze als een zoutsak en de helpjes waren ook veel te ruim toen.
Luchtbandjes is toch wel zeer prettig,maar tegenwoordig heb je ook wagens met softweels.(foambandjes) Die rijden net zo fijn als luchtbandjes,maar kunnen niet lek gaan! Ik was na mijn dochtertje alweer znel zwanger en toen heb ik een tandemwagen van childwheels gekocht,deze had ook foambandjes,geweldig ding,hoewel hij er erg log uitzag,vond ik m vele male fijner dan de Quinny en was hij ook nog minder breed!

Nu wil ik een toppi Motion of een vergelijkbare wagen van Mutsy,geloof ik. Mijn zusje had het grote geluk ,dat ze de toppi motion heeft gewonnen! en ik vind m niet duur een complete combiwagen voor 350 euro.

Succes met shoppen!

HoiHoi,
Hier even een oktobermama (uitgerekent 2 okt)..
Ik was even nieuwschierig en zag kinderwagen staan. Dus wilde ook even een reactie geven. Want ik ben ook al druk bezig met internet afzoeken naar kinderwagens. Weet ik als ik straks in de winkel sta al iets meer. Altijd handig!!

De mutsy (slider) is ook een aanrader. Heb daar veel positieve dingen over gelezen en ziet er leuk uit. Mijn zusje heeft ook een mutsy en is daar ook erg positief over.

Op www.vergelijk.nl kun je ook kijken naar kinderwagens en revieuws lezen. Erg handig!
Succes met het uitzoeken van een kinderwagen!
Groetjes

Ik ben de afgelopen weken ook wezen rondkijken voor een kinderwagen en het wordt waarschijnlijk de "x-adventure researcher". Het is een combi kinderwagen met steunen voor eventueel een maxi-cosi op te zetten. 3-wieler met grote luchtbanden, voor comfort op iedere ondergrond.
We hebben al een klein stukje gelopen en ik vond hem super rijden. Op een site las ik wel dat hij in de wat kleinere auto's moeilijk is vervoeren.

PS: Ook wij krijgen hem van mijn schoonouders... wat hebben we toch een geluk ;)

Wij hebben een combi-kinderwagen overgenomen van een kennis. De wagen was maar voor één kindje gebruikt en nog zo goed als nieuw en inclusief adapters voor de Maxi-Cosi. Ook zat er al een voetenzak/regenhoes etc. bij.

Het is een Mutsaerts en voor zover ik weet is dat een prima merk. We zijn er in ieder geval helemaal gelukkig mee.

Wij hebben een aantal weekjes geleden de Joolz day gekocht.
Erg handig! Licht qua gewicht (12 kilo) en heel mooi.
Er zitten ook goede schokdempers op!
Op de prijs moet je een beetje letten, het kan namelijk echt een paar tientjes tot 100 euro verschillen.

Terug
Bovenaan